sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nu opeens iPhone 5 met onbeperkt internet?!

*Mod edit door Bas*

Om de informatie uit dit topic voor iedereen overzichtelijk neer te zetten "kaap" ik de eerste post van dit forum-topic
Onze dank aan sander020 voor het openen van het topic! Zijn oorspronkelijke post staat direct onder deze informatie.

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle tips in dit topic. Mede daardoor is Stevie voor jullie aan de slag gegaan en is er een coulancemogelijkheid gekomen! Zo zie je maar, we luisteren echt naar jullie 🙂

Ondertussen is dit topic wel erg lang geworden. De informatie is heel nuttig, maar niet zo overzichtelijk meer en bovendien staat het topic eigenlijk in het verkeerde board. De 10 GB is tenslotte beschikbaar voor elk toestel, niet alleen de iPhone. Het is alleen maar een kwestie van het juiste abonnement nemen.

Daarom heb ik dit topic bij deze gesloten. Reageren is hier niet meer mogelijk.

Er is een nieuw topic in het abonnementen forum. Ik zou jullie willen verzoeken om eventuele tips, trics, vragen en opmerkingen daar te plaatsen. Thx!

====================================

Originele Post van sander020

Dit is wel heel zuur. Na jarenlang trouwe Vodafone klant te zijn en aanhoudend gebeld te zijn door jullie call center, heb ik vorige week de iPhone 5 besteld. Nog steeds niet in huis, maar ik heb geduld. Echter, nog geen paar dagen nadat iedereen in deze aanbieding is getrokken bieden jullie opeens alle abonnementen vanaf €55 aan inclusief onbeperkt internet. Tegen nagenoeg dezelfde voorwaarden, ik heb het uitgerekend en het verschil is slechts een paar euro per maand.

Het antwoord van de klantenservice is heel makkelijk, pech gehad. Nu is mijn enige optie de hele order annuleren, maar dit kan niet omdat de telefoon al onderweg is (terwijl niemand kan inzien wanneer deze geleverd wordt), dan de telefoon terugsturen, dan een aantal dagen wachten op terugboeking van het toestel en dan het hele proces opnieuw uitvoeren, dus ook weer achteraan in de wachtrij van het toestel.

Wat er in de tussentijd gebeurd met het abonnement (krijg ik mijn oude abonnement weer terug, mijn plotseling vervallen beltegoed?), niemand weet het antwoord.

Is dit jullie beloning voor klanten die direct een commitment met jullie aangaan? Alleen al vanuit milieuoogpunt zou het belachelijk zijn als iedereen die eigenlijk liever onbeperkt internet heeft strakt zijn/haar order moet annuleren en alles opnieuw terug moet sturen.

Graag jullie reactie...
246 Reacties 246
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Knuppelhout schreef:
Even aangemeld na een tijdje meelezen, om Stevie even te bedanken. Ik heb ook een ff met nr portering dus kan m nog niet laten overzetten geloof ik, maar het siert vodafone dat ze investeren in socialmedia en in het bijzonder in een goede medewerker!
Dankjewel 😄
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ik word gewoon verlegen van al jullie bedankjes :$
Super om te horen dat het bij de meeste van jullie nu goed is gegaan.
En ook blij dat we dit issue netjes hebben kunnen oplossen met een oplossing die voor beide partijen acceptabel en gewenst is!

Maar zoals ik al zeg, bij de meeste gaat het nu goed, maar de mensen die nog problemen ondervangen of vragen hebben, ik ben natuurlijk nog altijd beschikbaar om jullie te helpen zover ik kan. Alleen ga ik nu voor vanavond afsluiten en lekker op de bank even uitpuffen. Ik adviseer doe hetzelfde 😉 Morgen weer een nieuwe dag met tal van iPhone 5 vragen!

Fijne avond.
Goudvis12

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook mijn abonnement is zojuist aangepast door Vodafone! Dankjewel Stevie!
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie schreef:
...
Annuleren is echt niet nodig! Bel voor de zekerheid nog maar even en dan kunnen ze uitleg geven c.q. het juiste aansluiten!
Nog een keer gebeld, als het goed is is het nu wel goed gegaan. Hij wilde me eerst maar 4 maanden korting geven ipv 8 maanden (1 jarig contract)? Maar dat is ook goedgekomen. 😛
 
Krijg de bevestiging per post als het goed is. 
 
Stevie bedankt voor de snelle reacties (zaten er maar een paar Stevie's bij de klantenservice) 😉
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
klikos schreef:
Stevie schreef:
...
Annuleren is echt niet nodig! Bel voor de zekerheid nog maar even en dan kunnen ze uitleg geven c.q. het juiste aansluiten!
Nog een keer gebeld, als het goed is is het nu wel goed gegaan. Hij wilde me eerst maar 4 maanden korting geven ipv 8 maanden (1 jarig contract) krijg de bevestiging per post als het goed is.

Stevie bedankt voor de snelle reacties (zaten er maar een paar Stevie's bij de klantenservice) 😉

Hahaha tja.... nee maar ik heb ook zeer goede en gekwalificeerde collega's hoor!
Ik kan dit ook niet alleen.... maar ik vind de opmerkingen allemaal wel erg leuk en sommige erg grappig ook.
In ieder geval met een 🙂 op de bank! Zoals ik al zei, ik doe het om jullie te helpen, dus het is super als ik dan zie dat ik jullie dus ook echt heb kunnen helpen!

arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Dank je Stevie voor alle moeite om dit Naar boven te brengen!! Net gebeld en abo aangepast met even vriendelijke persoon...Ik Zie Allen nu dat Ik (en Mijn vrouw) ook een Internet maximaal blox heb gekregen...weet niet of het intern nog aangepast zal worden, data verdubbelen is niet helemaal gelijk Aan 10GB. Moet Ik echt weer gaan Bellen voor bevestiging ??
martijnvw82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat hij ook aan:
 
Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot 3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
 
Aangezien de meesten van jullie dit ook hebben, ga ik er vanuit dat dit wel goed zal zijn en binnen enkele dagen te zien zal zijn in mijnvodafone.nl
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@ Stevie,
 
Ten eerste heel veel respect voor hoe jij je best doet voor je klanten! Nooit een onvriendelijk woord terwijl je flink wat naar
je hoofd gesmeten krijgt.
Nu mijn vraag (voor de zekerheid): Het nieuwe abonnement van mijn vrouw gaat 24 oktober (i.v.m. nummerbehoud) in, ze heeft besteld op 24 september een iPhone 5 i.c.m. iPhone altijd €55,00. Dat betekend dus dat zij op 24 oktober wanneer het abonnement ingaat zij de klantenservice moet bellen om die 10 GB data te activeren. Klopt het zo een beetje? :-))
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Aaaah Eddy dankjewel dat vind ik erg aardig! Hoop dat ik in andere topics mensen ook kan helpen zoals ik hier heb kunnen doen, door eigenlijk alleen maar te communiceren wat ik weet en te horen krijg :).

En ja, wat je zelf al aangeeft m.b.t. het abonnement van je vrouw klopt zo ongeveer ja ;). Ze kan het abonnement omzetten als het actief is. Dus als dat 24 oktober is, dan kan ze het dan omzetten. Maar konden ze bij de klantenservice niet evt een memo in het systeem plaatsen met de melding dat jullie dan terugbellen voor de coulanceregeling e.d. Gewoon om even een extra bevestiging te hebben dat het dan omgezet word en het afgesproken is.

Fijne avond!
sander020
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Ik vraag me nu toch af of het goed is gegaan. Toen ik belde met de klantenservice bleef de beste meneer aandringen dat ik €9,99 per maand moest betalen. Ik zei dat dit absoluut niet het geval was en verwees naar het forum. Na een hele tijd on hold gezet kreeg ik de korte mededeling "Alles is geregeld". Okay... prima dacht ik. Nu check ik My Vodafone en daar staat:
 
Internet Maximaal Pakket
Voor 10 euro per maand verdubbel je de databundel binnen Nederland, daarna 2,50 euro per 250 MB.
€ 9,99 per maand.
Staat aanNog over: 958 van 958 MB 
Bij een vriend van mij die precies hetzelfde abonnement (iPhone Altijd 55 2 jaar) staat er na de wijziging:
 
Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot 3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
 
Is er nu toch een verkeerde handeling uitgevoerd of waar komt anders dit verschil vandaan?
 
@Stevie, hoop dat je nu écht relaxed op de bank zit, maar zou je hier morgen iets meer over kunnen zeggen? Het is helaas nl. zo dat de meeste customer service medewerkers die heb gesproken redelijk "defensief" reageren zodra je over het forum begint en in combinatie met de wachttijden is dat nogal vervelend.
 
Thnx!
Astrapowerrr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geldt deze aanbieding ook bij verlenging van je abonnement?
 
Ik wil deze dus online verlengen in my Vodafone.
Maar als ik dan alles geselecteerd heb en kijk bij details dan zie ik niets over de10 GB aanbieding. 
Niet de 2 sterretjes zoals in de onlineshop details.
voordat ik een abbo verleng wat niet goed is....
 
Klanten service geprobeerd te bellen maar na 52 min werd er verteld dat ze om 9 uur stoppen... 
 
dus probeer ik hier maar mijn antwoord te vinden
 
i
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@sander020
 
Dat is niet goed hoor. bij mij hadden ze dat eerst ook gedaan (gewoon de blox aangezet á €9,99) heb toen terug gebeld en het is daarna goed omgezet.
 
bij mij staat er nu ook: 
Abonnement
iPhone-2 Altijd 47,50 euro

 
Volgens mij stond die 2 er eerst niet 
AbonnementPhone-2 Altijd 47,50 euro
 
sander020
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
@klikos: thanks, dat is goed om te weten, dan kan ik ook meteen naar deze thread (proberen te) verwijzen.
 
Benieuwd hoe vaak ik deze maand die €0.45 van de klantenservice heb gedokt, pffff 😉
Spinacia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor deze mooie oplossing! Ik heb nog wel een vraag: Ik heb mijn abonnement van Vodafone via Coolblue aangevraagd. Kan ik gewoon door jullie op deze manier worden omgezet of moet ik contact opnemen met Coolblue?
 
Alvast bedankt!
Icelander

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook gebeld met 1201, de jongen wist van niks en ging zijn leidinggevende vragen. Toen was het meteen klaar! Alleen zie ik het nog niet terug in mijn tegoed status, heb ook nog geen bevestigings sms gehad. Is dat normaal Stevie?
Icelander

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Whaaaa!! Ze hebben bij mij een verkeerde bundel aangezet...  Het "internet Maximaal pakket" kost €10,00 per maand, en dan heb je slechts een verdubbeling van je data... Morgen maar weer bellen.... Balen...
rdgut

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag hierover..
Ik heb mijn abonnement verlengt met een F&F SimOnly Altijd. (22 september besteld)
Op dat moment nog 1GB, ondertussen heb ik nog steeds niks over die verlenging gehoord maar aangezien het nu opeens 10GB is zou ik het wel fijn vinden als er duidelijkheid kan komen of ik dan ook in aanmerking kom hiervoor.
Anders annuleer ik ook maar denk ik..
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Beste Mensen,
 
Ik weet niet of het nu dus allemaal goed is gewijzigd, maar volgens de mevrouw van de verkoop afdeling wel. ze gaf aan dat ik dus een "Internet Maximaal pakket" had. Ik gaf dus aan dat het volgens mij alleen mijn 1GB zou verdubbelen. Haar antwoord was dat het eigenlijk een "Internet Maximaal "2" pakket" is en dat ik daadwerkelijk 10GB heb.

Kan dat kloppen met wat bij jullie is gezegd? Die mevrouw heeft me verzekerd dat ik dus 10GB heb en dat ik een brief deze dagen zou ontvangen.

Wat werd aan jullie gezegd toen jullie gebeld hebben? Dat dit pakket toch wel klopt?

 
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een gezeik weer. Bel ik 1201. 31 minuten gewacht totdat ik aan de lijn kwam, wist de dame in kwestie van niets. Dit is mijn 4e bericht hier, of de 5e, maar had niet verwacht dat ik PER bericht nog bozer kon worden. Ik denk dat ik mijn abo maar een maandje niet betaal 🙂 Ter compensatie van de klantenservice kosten. Probleem is dat ik sowieso nog een keer moet bellen met de hoop dat er dan wel iemand de telefoon op neemt die van deze aktie af weet.
tychopaat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de iphone maandag ontvangen en maandag middag hoorde ik van de nieuwe voorwaarden. Gelijk de klanten service gebeld en deze vertelden mij dat ik moest annuleren. Ik heb dat dus gedaan. Maar nu lees ik dat ze het abo nog wel om kunnen zetten. Kunnen ze de annuleren nog ongedaan maken en mij alsnog de 10gb erbij geven? Het toestel heb ik nog niet teruggestuurd omdat ik nog niet thuis geweest ben. Dit wilde ik eigenlijk vanmiddag regelen, maar het zou beter zijn als ze de annulering ongedaan maken en alsnog het 10gb pakket aanzetten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic