sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nu opeens iPhone 5 met onbeperkt internet?!

*Mod edit door Bas*

Om de informatie uit dit topic voor iedereen overzichtelijk neer te zetten "kaap" ik de eerste post van dit forum-topic
Onze dank aan sander020 voor het openen van het topic! Zijn oorspronkelijke post staat direct onder deze informatie.

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle tips in dit topic. Mede daardoor is Stevie voor jullie aan de slag gegaan en is er een coulancemogelijkheid gekomen! Zo zie je maar, we luisteren echt naar jullie 🙂

Ondertussen is dit topic wel erg lang geworden. De informatie is heel nuttig, maar niet zo overzichtelijk meer en bovendien staat het topic eigenlijk in het verkeerde board. De 10 GB is tenslotte beschikbaar voor elk toestel, niet alleen de iPhone. Het is alleen maar een kwestie van het juiste abonnement nemen.

Daarom heb ik dit topic bij deze gesloten. Reageren is hier niet meer mogelijk.

Er is een nieuw topic in het abonnementen forum. Ik zou jullie willen verzoeken om eventuele tips, trics, vragen en opmerkingen daar te plaatsen. Thx!

====================================

Originele Post van sander020

Dit is wel heel zuur. Na jarenlang trouwe Vodafone klant te zijn en aanhoudend gebeld te zijn door jullie call center, heb ik vorige week de iPhone 5 besteld. Nog steeds niet in huis, maar ik heb geduld. Echter, nog geen paar dagen nadat iedereen in deze aanbieding is getrokken bieden jullie opeens alle abonnementen vanaf €55 aan inclusief onbeperkt internet. Tegen nagenoeg dezelfde voorwaarden, ik heb het uitgerekend en het verschil is slechts een paar euro per maand.

Het antwoord van de klantenservice is heel makkelijk, pech gehad. Nu is mijn enige optie de hele order annuleren, maar dit kan niet omdat de telefoon al onderweg is (terwijl niemand kan inzien wanneer deze geleverd wordt), dan de telefoon terugsturen, dan een aantal dagen wachten op terugboeking van het toestel en dan het hele proces opnieuw uitvoeren, dus ook weer achteraan in de wachtrij van het toestel.

Wat er in de tussentijd gebeurd met het abonnement (krijg ik mijn oude abonnement weer terug, mijn plotseling vervallen beltegoed?), niemand weet het antwoord.

Is dit jullie beloning voor klanten die direct een commitment met jullie aangaan? Alleen al vanuit milieuoogpunt zou het belachelijk zijn als iedereen die eigenlijk liever onbeperkt internet heeft strakt zijn/haar order moet annuleren en alles opnieuw terug moet sturen.

Graag jullie reactie...
246 Reacties 246
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Jasper, misschien weet je het al maar je moet je nano sim laten actieveren via de klantenservice. er is een nummer daarvoor.
 
Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice: 0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
arnaud schreef:
Wat me wel onduidelijk is als je 4 maanden voor het eind van je huidige abo verlengt, is of je nieuwe abo nog steeds bijvoorbeeld 2 jaar lang is, of dat hij dan 2 jaar + 4 maanden duurt (dus eigenlijk de oude abo afmaken in je nieuwe abonnementsvoorwaarden) ! Weet iemand het antwoord?
Het is dan inderdaad 4 maanden + 2 jaar (vervroegde verleningsperiode met nieuwe voorwaarden + je officiele contractsduur).
JasperK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Top, bedankt! Zal hem vanmiddag activeren, kan de oude telefoon eindelijk met pensioen 😉
mavericksys

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankje Stevie voor deze oplossing 😄
 
Nu mijn iPhone nog 😉
wesleybakker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie,
 
Ik heb op 28/09/2012 bij belcompany een vodafone iphone altijd 55 abonnement afgeloten.
Graag maak ik gebruik van de coulance regeling.
Ik heb gebruik gemaakt van nummerbehoud. mijn nummer kan pas over 2 maanden overgezet worden vanaf mijn oude provider.
 
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van vodafone om gebruik te maken van de coulance regeling.
maar dit kunnen zij voor mij op dit moment niet toepassen, omdat ik nog geen active klant ben.
en ze kunnen niet garanderen dat het nog steeds mogelijk is om gebruik te maken van de coulance regeling in december.
 
ik ben toch niet de enige die gebruik maakt van nummerbehoud ?
Hoe kan ik toch gebruik maken van de regeling ?
 
met vriendelijke groet,
wesley bakker
 
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Icelander...gewoon terugbellen over het aanpassen van je abo! Ik had ook zo'n geval waar de mevrouw het goed bij me had omgezet, maar dezelfde vrouw dan het fout had gedaan toen ik daarna vroeg om ook die van mijn vrouw om te zetten.
Er zijn medewerkers die wat meer weten dan anderen over hoe en wat. Wat me betreft ben ik blij dat ik (voorlopig) niet meer hoef te bellen...het duurt altijd zo lang om iemand te spreken. Gelukkig is dit 45 cent/gesprek en niet per minuut! Ook gaat het gelukkig niet uit je bundle, anders was mijn 200 minuten bundle al op hehe
kevink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Complimenten aan Stevie en de medewerkers op dit forum voor de goede inzet voor een goede oplossing voor dit probleem! Dat mag ook wel eens gezegd worden.
 
Ik heb uiteraard meteen contact opgenomen om van deze regeling gebruik te maken. De eerste avond wist de medewerker er niets van en die zou me de volgende dag terugbellen. Afijn, dat gebeurde niet en ik belde gisteren rond 7 uur zelf op om alsnog orde op zaken te stellen en de medewerker had het aangezet. Echter in My Vodafone zag ik niet de Altijd-2 staan en blox aanstaan die aan hoorden te staan volgens de medewerkers op het forum dus ik belde nog een keer op, echter werd mij verzekerd door de medewerker dat alles goed was en dat deze aanpassing vertraging opliep in My Vodafone wegens de drukte omtrent de iPhone 5. Ook stond er wel de blox aan van het Internet Maximaal pakket, echter hoorde dat bij de procedure en werd er uitdrukkelijk gezegd dat dat niet afgerekend hoefde te worden.
 
Nu is het de volgende dag en staat er het volgende in My Vodafone:
Abonnement
 
iPhone Altijd 42,50 euro

Blox
EU datalimiet onbeperkt € 0,00
Internet Maximaal Pakket € 9,99
Bundel informatie € 0,00
Alles-in-1 op Reis Dagbundel € 0,00
 
Kan iemand van de medewerkers op het forum nagaan of dit in orde is voor de Onbeperkt Internet en/of er een vertraging is in My Vodafone? Of dien ik er toch nog achteraan te gaan?
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Musiclife, volgens mij kan dat niet alleen in een Extreem abo omgezet worden! Als het goed is kun je ook een Iphone Altijd abonnement nemen als je genoeg hebt aan de telefoon bundle! Dan krijg je ook die 10GB. Ik heb zelf een Iphone 55 Altijd (200min / 1GB) laten omzetten naar Iphone-2 55 Altijd (200min / 10GB)
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoi Martin,

Bedankt voor je antwoord! Helder!
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
hey JasperK...leuk dat hij met pensioen gaat! Die van mij ...een blackberry Bold 9700 krijgt waarschijnlijk een tweede leven ergens in de Filippijnen, bij de familie van mijn vrouw 🐵 . een mooie plek om ook met pensioen te gaan ;o)
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Wesleybakker, ik ben dan ook weer geen staff van Vodafone, maar die coulance regeling heeft volgens mij geen korte termijn.
Als je aan de voorwwarden voldoet (verlengt in de laatste week van september, wat je wel gedaan hebt), dan kun je gebruikt maken van de actie die tot 6 januari loopt. Er werd nergens gezegd dat mensen dit nog deze week moeten omzetten anders loopt die coulanceregeling af. dus check het maar even met Stevie of een andere moderator van de forum, maar volgens mij heb je wel tot 6 januari de mogelijkheid om over te zetten zou ik denken. Maar goed...wie ben ik om dit te bepalen...dus toch even checken!
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoi Kevink,
 
Ik ben geen staff, maar dit hadden ze ook bij mijn vrouw gedaan terwijl die van mij wel dat "2"liet zien bij Iphone-2 Altijd.
Bel maar terug want ik hebt daarna een mevrouw gesproken die precies over deze aanpassingen wist en die de boel voor mijn vrouw alsnog goed heeft gezet. kwartier later was haar abo ook met een "2" achter.
Laat ze dus weten dat je geen verdubbeling wilt van je data maar de 10GB actie wilt krijgen.
Nu betaal je 9.99 euro per maand voor het verdubbelen van je data (je hebt waarschijnlijk ook dan 2 groene balkjes van 1GB te zien voor je data in je tegoed overzicht) .
En zoals Stevie zei...als de medewerker dit nog niet goed weet na 2 dagen, dan even vragen dat ze/hij aan een andere collega vraagt of vraagt dat hij/ze Stevie de community manager even vraagt. Ze werken naast elkaar!
Een aantal mensen hebben 1201 gebeld en dan optie 5 voor overige vragen. Ik werd zelf goed geholpen door optie 1 te kiezen als ik me goed herinner (rekeningen)
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
arnaud schreef:
Wesleybakker, ik ben dan ook weer geen staff van Vodafone, maar die coulance regeling heeft volgens mij geen korte termijn.
Als je aan de voorwwarden voldoet (verlengt in de laatste week van september, wat je wel gedaan hebt), dan kun je gebruikt maken van de actie die tot 6 januari loopt. Er werd nergens gezegd dat mensen dit nog deze week moeten omzetten anders loopt die coulanceregeling af. dus check het maar even met Stevie of een andere moderator van de forum, maar volgens mij heb je wel tot 6 januari de mogelijkheid om over te zetten zou ik denken. Maar goed...wie ben ik om dit te bepalen...dus toch even checken!
@Wesleybakker: bovenstaande klopt helemaal 😄

Als je gebruikt wilt maken van de coulance telt het moment waarop je heb abonnement hebt besteld, niet het moment dat het daadwerkelijk actief wordt.
Zeker als nu je order verder prima verloopt zou ik dus alles zo laten als het is en over 2 maanden met een belletje alsnog de 10 GB aan laten zetten.

Maite68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer hebben jullie niet voor alle klanten en coulance regeling. 
 
bijvoorbeeld: overstappen met behoud korting (in Euro's, niet procentual) of  gratis data verdubbelaar blox of iets dergelijken. Heb helaas pas eind August een simonly afgesloten, dus val buiten de coulance regeling 😞
 
verder natuurlijk een super stunt van jullie! Zal jullie veel nieuwe klanten brengen 😄
Gismo013

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thx Stevie en All..

Dankzij jullie, nu m'n abbo van Bel/sms/web altijd 55... omgezet naar bel/sms/web altijd 2... 10GB internet..

Met de 50% korting 8 maanden lang...

dus kwa prijs helemaal geen verschil...  vanaf vanavond/morgen al te zien dat ik 10GB heb...

Heerlijk zorgeloos netwerk nachts aan laten staan...

TOPPIE!!!!!
 
Oja.... is dan wel met Samsung Galaxy S3 .... LOL ...
Herbe089

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
 
Vanmiddag heb ik mijn oude VF abbo verlengd naar SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 32 euro 1 jaar, dit is dus met de 10GB actie. Online verlengd, en bevestigingsmail binnen. Alles binnen 5 minuten, super.
 
Op myVF is e.e.a. al aangepast naar bovengenoemd abbo en ook op de VF app op m'n iPhone, maar ik zie nergens de 10GB terug komen onder mijn verbruik en/of Blox.
 
Moet ik gewoon geduld hebben?
 
Gr Marco
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
arnaud schreef:
Hoi Stevie,

Alles is nu goed voor mij en mijn vrouw geregeld! Nogmaals heel erg bedankt. Zoals eerder werd gezegd, heb je waarschijnlijk veel moeten horen klagen, en toch ben je altijd zo vriendelijk en behulpzaam gebleven! Dat we toch van deze actie gebruik kunnen maken is waarschijnlijk grotendeels door je inzet om dit naar boven te brengen! Ik ben blij dat ik bij een provider zit die zo'n goede staf heeft! We kunnen veel klagen, maar als iets goed gaat of iemand goed is, dan moet het ook gezegd worden vind ik! Dus namens mijn vrouw en ik...heel erg bedankt Stevie en bedankt Vodafone!
Heeeel erg bedankt! Ik ben er super blij om dat ik jullie heb kunnen helpen.
Gelukkig heb ik hier concrete informatie kunnen geven en een oplossing kunnen bieden.
Is niet altijd zo makkelijk, vooral niet als het om een iPhone gaat.
Maar dat hebben jullie ook wel gemerkt 😉

Veel plezier met alles en een fijn weekend!
KevinKrill

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag langs gegaan bij The Phone house en die hebben het voor mij aan kunnen passen. Geweldige actie en blij weer terug te zijn bij vodafone ipv t-sloomile.
Icelander

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké... Wie o wie Han mij helpen??????
 
vanavond de derde avond op rij aan de bel getrokken bij klantenservice van VF. ook deze jongen wist wederom niet hoe hij mijn abonnement moest omzetten, en ging het aan zijn collega's vragen. Een KWARTIER later kwam hij terug, en vertelde mij dat zijn collega's op dat moment met hem mee keken, en dat het nu écht opgelost zou worden. Klonk hoopvol....... 
 
Nu kan ik niet meer inloggen op My Vodafone!!!  Wat hebben ze nu weer gedaan?? De site zegt doodleuk dat ik geen vodafone nummer heb??? 
 
Ik hoop op een antwoord van onze vriendin Stevie of een andere Vodafone Godfather, want ik twijfel nu toch wel heel erg of dit ooit nog goed komt...
 
wederom... 
 
HELP!!
JaneVH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zit met hetzelfde, september verlengt naar iphone vaak en paar dagen later komt deze actie, na een half uur in de wacht was de optie om te annuleren en achteraan sluiten of zodra ik de iPhone binnenheb te bellen en ABO laten wijzigen want dat mag de eerste 3 maanden blijkbaar aldus de medewerker.
ik hoop dat het gaat lukken, want als binnenvaartschippers heb ik weinig aan 1 gb voor een maand, en wij hebben geen kabel met internet en wifi voor " thuisgebruik" aan boord.....
 
eerst maar eens wachten op mijn iPhone waarvan ik een mail kreeg dat hij woensdag is verstuur maar die nog steeds niet is geleverd helaas....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic