sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nu opeens iPhone 5 met onbeperkt internet?!

*Mod edit door Bas*

Om de informatie uit dit topic voor iedereen overzichtelijk neer te zetten "kaap" ik de eerste post van dit forum-topic
Onze dank aan sander020 voor het openen van het topic! Zijn oorspronkelijke post staat direct onder deze informatie.

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle tips in dit topic. Mede daardoor is Stevie voor jullie aan de slag gegaan en is er een coulancemogelijkheid gekomen! Zo zie je maar, we luisteren echt naar jullie 🙂

Ondertussen is dit topic wel erg lang geworden. De informatie is heel nuttig, maar niet zo overzichtelijk meer en bovendien staat het topic eigenlijk in het verkeerde board. De 10 GB is tenslotte beschikbaar voor elk toestel, niet alleen de iPhone. Het is alleen maar een kwestie van het juiste abonnement nemen.

Daarom heb ik dit topic bij deze gesloten. Reageren is hier niet meer mogelijk.

Er is een nieuw topic in het abonnementen forum. Ik zou jullie willen verzoeken om eventuele tips, trics, vragen en opmerkingen daar te plaatsen. Thx!

====================================

Originele Post van sander020

Dit is wel heel zuur. Na jarenlang trouwe Vodafone klant te zijn en aanhoudend gebeld te zijn door jullie call center, heb ik vorige week de iPhone 5 besteld. Nog steeds niet in huis, maar ik heb geduld. Echter, nog geen paar dagen nadat iedereen in deze aanbieding is getrokken bieden jullie opeens alle abonnementen vanaf €55 aan inclusief onbeperkt internet. Tegen nagenoeg dezelfde voorwaarden, ik heb het uitgerekend en het verschil is slechts een paar euro per maand.

Het antwoord van de klantenservice is heel makkelijk, pech gehad. Nu is mijn enige optie de hele order annuleren, maar dit kan niet omdat de telefoon al onderweg is (terwijl niemand kan inzien wanneer deze geleverd wordt), dan de telefoon terugsturen, dan een aantal dagen wachten op terugboeking van het toestel en dan het hele proces opnieuw uitvoeren, dus ook weer achteraan in de wachtrij van het toestel.

Wat er in de tussentijd gebeurd met het abonnement (krijg ik mijn oude abonnement weer terug, mijn plotseling vervallen beltegoed?), niemand weet het antwoord.

Is dit jullie beloning voor klanten die direct een commitment met jullie aangaan? Alleen al vanuit milieuoogpunt zou het belachelijk zijn als iedereen die eigenlijk liever onbeperkt internet heeft strakt zijn/haar order moet annuleren en alles opnieuw terug moet sturen.

Graag jullie reactie...
246 Reacties 246
Gismo013

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En zo staat ie vandaag nog steeds... met ineens 203 belmin. nog over.. en 1 GB ...:S
 
mvg Teun (gismo013)
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hallo Gismo013,

Het is in ieder geval duidelijk dat de 10GB bundel actief is, want dat is te zien aan het Internet Maximaal Pakket.

Het verbruik wat je ziet lijkt inderdaad niet te kloppen. Waarschijnlijk komt dit omdat het abonnement pas gewijzigd is en de BloX later is aangesloten. Het kan wel een tijdje duren voordat alles helemaal goed wordt weergegeven op My Vodafone.

Je kunt je tegoed anders ook eens proberen op te vragen door gratis te bellen naar 1200.

Als je nog andere vragen hebt over je Tegoed en Verbruik dan kun je contact opnemen met de klantenservice, maar hoogst waarschijnlijk kunnen zij het ook niet direct voor je verbeteren.


HvM

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Afgelopen maandag contact gehad met KS om mijn abo om te zetten. Zou geen probleem zijn alleen even mijn 06 nummer doorgeven. Verder niets kunnen zien in My Vodafone dat aanpassing heeft plaatsgevonden.
 
Op dindag 11:33 uur een e-mail naar KS gestuurd met de status van verwerking. In de mail staat overduidelijk dat er een reactie volgt binnen twee werkdagen. Tot op heden geen mail ontvangen en nog steeds geen aanpassing in My Vodafone.
 
Ik begin toch het idee te krijgen dat het binnen Vodafone een grote puinhoop (aan het worden) is waarbij uit het oog verloren wordt de KLANT centraal te stellen.
 
Hoeft Vodafone zich niet meer te houden aan de door haar gestelde reactietermijn. Ik denk er serieus over een klacht op www.klacht.nl te deponeren en hoop dat er vele zullen volgen. Ik voel mij de afgelopen weken niet serieus te worden genomen door Vodafone!
timn

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit klinkt een stuk beter dan de regeling dat ik mijn iPhone terug moest sturen en achter in de rij moest staan 🙂
 
Ik heb mijn iPhone 5 op 26 oktober besteld via internet. Ik zou graag willen overstappen naar het 10GB abonnement, maar ik zit met een vraag. Met het iPhone 42,50-abonnement moest ik €409 bijbetalen. Op Vodafone.nl stond nu bij de extreem veel data-actie een toestelprijs van €289. Wordt dit bedrag dan teruggestort of verrekend in mijn abonnementskosten? 
HvM

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oordeel zelf. De kennis van de medewerkers van KS laat duidelijk te wensen over. Ik ga maar weer eens bellen met de KS.
 
13-10-2012 Ons antwoordBeste heer vanM,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over uw abonnement.
Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht, is het ons niet gelukt om uw e-mail op tijd te beantwoorden.
Wanneer uw nieuw Vodafone ingegaan is van de periode van 24 september 2012 tot 1 oktober 2012 kunt u alsnog gebruik maken van de 10 GB actie.
U kunt hiervoor bellen met de Vodafone KlantenService te bellen via 1201.
Consequentie is wel dat u automatisch ook de lopende promotie van oktober krijgt. Dit betreft 12 maanden 25% korting inplaats van nu 8 maanden 50% as html>
Tot slot wil ik u laten weten dat de mogelijkheid bestaat dat U per email benaderd wordt om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Ik zou u willen vragen om aan dit onderzoek mee te werken. Het is van belang dat de vragen van het onderzoek worden beantwoord op basis van de wijze waarop ik uw email heb afgehandeld in plaats van op uw eerdere contacten/ervaringen met Vodafone. Indien u een enquête ontvangt over mijn werk zou ik het super vinden als u mij een goede beoordeling geeft.
Met vriendelijke groet,
Ine , Vodafone Klantenservice

09-10-2012 Uw vraagBeste lezer,
Ik heb op 26/09 mijn contract verlengt daarbij is vorige week mijn iPhone geleverd. Het bleek dat per 1 oktober jl een nieuwe abonnementsvorm is geintroduceerd met "onbeperkt internet". Op het forum van Vodafone heb ik gelezen dat er een coulanceregeling is opgezet voor mensen die voor 1 oktober een verlenging hebben doorgevoerd. Ik heb gisteren contact opgenomen met de klantenservice en aangegeven dat ik gebruik wil maken van de coulanceregeling. Uw medewerker vroeg mij mijn 06 nummer door te geven en vervolgens zij hij mij dat het geregeld zou worden. Tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen per e-mail en zie ik de aanpassing ook nog niet in My Vodafone. Kunt u mij de status hiervan aangeven? Daarnaast zou ik het op prijs stellen een overzicht te ontvangen wat ik nu heb afgesloten en wat ik hiervoor terug krijg.
Met vriendelijke groet, H.G. van M
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Lijkt me een plan HvM. Ik ga er vanuit dat de coulancemogelijkheid ondertussen voldoende bekend is bij al mijn collega's, maar zo niet, dan geef even een seintje. Dan doen we daar wat aan
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle tips in dit topic. Mede daardoor is Stevie voor jullie aan de slag gegaan en is er een coulancemogelijkheid gekomen! Zo zie je maar, we luisteren echt naar jullie 😉

Ondertussen is dit topic wel erg lang geworden. De informatie is heel nuttig, maar niet zo overzichtelijk meer en bovendien staat het topic eigenlijk in het verkeerde board. De 10 GB is tenslotte beschikbaar voor elk toestel, niet alleen de iPhone. Het is alleen maar een kwestie van het juiste abonnement nemen.

Daarom heb ik dit topic bij deze gesloten. Reageren is hier niet meer mogelijk.

Er is een nieuw topic in het abonnementen forum. Ik zou jullie willen verzoeken om eventuele tips, trics, vragen en opmerkingen daar te plaatsen. Thx!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic