Opgelost! Ga naar oplossing.
rdgut schreef:Je hoeft niet te annuleren, neem even contact op met de klantenservice dan kunnen zij het voor je omzetten.
Ik heb een vraag hierover..
Ik heb mijn abonnement verlengt met een F&F SimOnly Altijd. (22 september besteld)
Op dat moment nog 1GB, ondertussen heb ik nog steeds niks over die verlenging gehoord maar aangezien het nu opeens 10GB is zou ik het wel fijn vinden als er duidelijkheid kan komen of ik dan ook in aanmerking kom hiervoor.
Anders annuleer ik ook maar denk ik..
ricos schreef:Hey ricos, doe ik zo mijn best je blij te maken, maken ze je alleen maar bozer aan de telefoon 😞 Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wat een gezeik weer. Bel ik 1201. 31 minuten gewacht totdat ik aan de lijn kwam, wist de dame in kwestie van niets. Dit is mijn 4e bericht hier, of de 5e, maar had niet verwacht dat ik PER bericht nog bozer kon worden. Ik denk dat ik mijn abo maar een maandje niet betaal 🙂 Ter compensatie van de klantenservice kosten. Probleem is dat ik sowieso nog een keer moet bellen met de hoop dat er dan wel iemand de telefoon op neemt die van deze aktie af weet.
tychopaat schreef:Kan helaas niets anders zeggen dan bel de klantenservice even!
Ik heb de iphone maandag ontvangen en maandag middag hoorde ik van de nieuwe voorwaarden. Gelijk de klanten service gebeld en deze vertelden mij dat ik moest annuleren. Ik heb dat dus gedaan. Maar nu lees ik dat ze het abo nog wel om kunnen zetten. Kunnen ze de annuleren nog ongedaan maken en mij alsnog de 10gb erbij geven? Het toestel heb ik nog niet teruggestuurd omdat ik nog niet thuis geweest ben. Dit wilde ik eigenlijk vanmiddag regelen, maar het zou beter zijn als ze de annulering ongedaan maken en alsnog het 10gb pakket aanzetten
arnaud schreef:Hey, ik durf je niet te zeggen welke bundel ze in het systeem precies moeten aanklikken.
Het is eigenlijk niet duidleijk wie we moeten hebben? Afdeling sales, afdeling facturatie, optie 1,2,3,4 of 5 ?
mmm...ricos...het is zeker frustrerend...ik krijg zelf pijn aan mijn oor om zolang dat mobiel ertegenaan te houden, maar geduld is een schone zaak, ik ben al blij dat het toch mogelijk is om alsnog onze abo's aan te passen!
Over dat zogenaamde Internet Maximaal "2" pakket , is het ook bij jullie gezegd dat het wel om 10GB gaat en geen verdubbeling?
Graag informatie over jullie eigen ervaring.
Of weet Stevie misschien of er überhaupt een aparte bundle is aangemaakt om de boel makkelijker op te lossen?
Thanks
martijnvw82 schreef:Nee nee, is een tweede vorm van het abonnement, staat niet voor 2 jaar.
ik denk dat die 2 ook staat voor een 2-jarig abonnement.
arnaud schreef:
Hoi Sander,
Bedoel je die "2" achter Iphone in de beschrijving? (=> Iphone-2 Altijd 55 euro") ?? staat die 2 niet voor 2 jaar abonnement?
Ik snap het dus even niet. in mijn data verbruik en tegoeden overzicht, heb ik nog steeds een 1000MB tegoed aan data. en in de blox staat dat ik een internet maximaal pakket heb. Er staat nergens beschreven dat het om 10GB gaat.
Bij het bellen vanochtend, zei de mevrouw van de afdeling verkoop dat ik echt 10GB had met dit "internet maximaal" pakket.
Is dat dus wel of niet zo? dit is niet terug te vinden in mijn balkje voor min data tegoed. staat nog steeds op 1000MB.
heb geen zin om dit aan te vechten als ik straks een hoge rekening krijg voor te veel data verbruik omdat ik geen 10 maar toch 2GB heb!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.