Hoi allemaal, ik begrijp dat er nog onduidelijkheid is over hoe je nu ziet of de juiste BloX aan staat en soms ook in welke gevallen je hem kunt krijgen.
Er zijn al mensen die de juiste conclusies trekken en die zal ik bij deze bevestigen!
Allereerst een linkje naar het officiele statement:
Klik hier Samengevat komt het hier op neer:
- Wat houdt de actie in & voor wie is hij:
In de periode
1 oktober 2012 tot 6 januari 2013 geldt de actie ‘Extreem veel data 10 GB’ bij Vodafone. Dit aanbod geldt alleen bij alle
Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd. Als de limiet van 10 GB per maand overschreden wordt dan geldt een verlaagde snelheid van 32 kbp/s. Hiermee kan de je gewoon verder internetten maar bijvoorbeeld streaming is met deze snelheidverlaging niet mogelijk.
Dit wil dus zeggen:iedereen die een "Altijd"/"Extreem" actie-abonnementen aansluit (nieuw of bij verlengen) tussen 1-10-2012 en 6-1-2013 krijgt automatisch de 10 GB bundel. Zegt het voort, zegt het voort
😉
- Ik heb kort voor 1 oktober een Altijd / Extreem abonnement genomen (of hiermee verlengd). Kan ik die bundel ook krijgen?
In sommige gevallen wel. Je hebt weliswaar getekend voor een contract met andere voorwaarden, maar we zijn de beroerdste niet
😉 Er zijn wel een paar spelregels:
- Je hebt tussen 24-9 en 1-10 besteld: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je krijgt de kortingen die horen bij deze actie (deze kunnen anders zijn dan je huidige kortingen)
- Je hebt besteld tussen 1-9 en 23-9: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je hebt geen korting meer. Eventuele kortingen die je had vervallen!
- Je hebt besteld voor 1-9: sorry, je kunt je abonnement niet laten aanpassen naar een variant met 10GB
- Hoe laat ik mijn abonnement wijzigen?
Dat kan via de Klantenservice. Bel hiervoor 1201 op je Vodafone toestel
- Ik heb mijn abonnement laten wijzigen. Hoe zie ik of ik nu 10 GB heb?
Je abonnement heeft nu een 2 als toevoeging (bv Bel+SMS+Web-
2 Altijd)
én
je ziet de volgende BloX aangesloten:
Internet Maximaal Pakket € 0,00 geldig tot 3-4-2031
Internet Maximaal Pakket € 9,99 actief vanaf 3-4-2031
- Mijn verbruiksmeter geeft nog iets anders aan dan 10 GB?
Klopt. Het duurt altijd even voor je tegoed wordt aangepast na een wijziging aan je abo. Het kan geruime tijd duren voor je een wijziging ziet, maar je hebt wel de 10 GB
Ik hoop dat dit een stuk duidelijkheid geeft!