Opgelost! Ga naar oplossing.
Knuppelhout schreef:Dankjewel 😄
Even aangemeld na een tijdje meelezen, om Stevie even te bedanken. Ik heb ook een ff met nr portering dus kan m nog niet laten overzetten geloof ik, maar het siert vodafone dat ze investeren in socialmedia en in het bijzonder in een goede medewerker!
Annuleren is echt niet nodig! Bel voor de zekerheid nog maar even en dan kunnen ze uitleg geven c.q. het juiste aansluiten!Nog een keer gebeld, als het goed is is het nu wel goed gegaan. Hij wilde me eerst maar 4 maanden korting geven ipv 8 maanden (1 jarig contract)? Maar dat is ook goedgekomen. 😛
klikos schreef:
Stevie schreef:
...Annuleren is echt niet nodig! Bel voor de zekerheid nog maar even en dan kunnen ze uitleg geven c.q. het juiste aansluiten!Nog een keer gebeld, als het goed is is het nu wel goed gegaan. Hij wilde me eerst maar 4 maanden korting geven ipv 8 maanden (1 jarig contract) krijg de bevestiging per post als het goed is.
Stevie bedankt voor de snelle reacties (zaten er maar een paar Stevie's bij de klantenservice) 😉
Hahaha tja.... nee maar ik heb ook zeer goede en gekwalificeerde collega's hoor!
Ik kan dit ook niet alleen.... maar ik vind de opmerkingen allemaal wel erg leuk en sommige erg grappig ook.
In ieder geval met een 🙂 op de bank! Zoals ik al zei, ik doe het om jullie te helpen, dus het is super als ik dan zie dat ik jullie dus ook echt heb kunnen helpen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.