sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nu opeens iPhone 5 met onbeperkt internet?!

*Mod edit door Bas*

Om de informatie uit dit topic voor iedereen overzichtelijk neer te zetten "kaap" ik de eerste post van dit forum-topic
Onze dank aan sander020 voor het openen van het topic! Zijn oorspronkelijke post staat direct onder deze informatie.

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle tips in dit topic. Mede daardoor is Stevie voor jullie aan de slag gegaan en is er een coulancemogelijkheid gekomen! Zo zie je maar, we luisteren echt naar jullie 🙂

Ondertussen is dit topic wel erg lang geworden. De informatie is heel nuttig, maar niet zo overzichtelijk meer en bovendien staat het topic eigenlijk in het verkeerde board. De 10 GB is tenslotte beschikbaar voor elk toestel, niet alleen de iPhone. Het is alleen maar een kwestie van het juiste abonnement nemen.

Daarom heb ik dit topic bij deze gesloten. Reageren is hier niet meer mogelijk.

Er is een nieuw topic in het abonnementen forum. Ik zou jullie willen verzoeken om eventuele tips, trics, vragen en opmerkingen daar te plaatsen. Thx!

====================================

Originele Post van sander020

Dit is wel heel zuur. Na jarenlang trouwe Vodafone klant te zijn en aanhoudend gebeld te zijn door jullie call center, heb ik vorige week de iPhone 5 besteld. Nog steeds niet in huis, maar ik heb geduld. Echter, nog geen paar dagen nadat iedereen in deze aanbieding is getrokken bieden jullie opeens alle abonnementen vanaf €55 aan inclusief onbeperkt internet. Tegen nagenoeg dezelfde voorwaarden, ik heb het uitgerekend en het verschil is slechts een paar euro per maand.

Het antwoord van de klantenservice is heel makkelijk, pech gehad. Nu is mijn enige optie de hele order annuleren, maar dit kan niet omdat de telefoon al onderweg is (terwijl niemand kan inzien wanneer deze geleverd wordt), dan de telefoon terugsturen, dan een aantal dagen wachten op terugboeking van het toestel en dan het hele proces opnieuw uitvoeren, dus ook weer achteraan in de wachtrij van het toestel.

Wat er in de tussentijd gebeurd met het abonnement (krijg ik mijn oude abonnement weer terug, mijn plotseling vervallen beltegoed?), niemand weet het antwoord.

Is dit jullie beloning voor klanten die direct een commitment met jullie aangaan? Alleen al vanuit milieuoogpunt zou het belachelijk zijn als iedereen die eigenlijk liever onbeperkt internet heeft strakt zijn/haar order moet annuleren en alles opnieuw terug moet sturen.

Graag jullie reactie...
246 Reacties 246
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klantenservice gebeld, abonnement is aangepast naar 10GB! 
Zag nu wel bij "My Vodafone" bij "mijn tegoed en verbruik" dat Blox "Internet Maximaal Pakket € 9,99" is aangezet?
Volgens de medewerker wordt dat in de loop van de week aangepast. Even afwachten nog dus. 
 
Mikey000

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steve ,Gewoon weer super geregeld net met een vriendelijke dame van Vodafone ,gebeld naar 1201 optie 5 ,en deze mevrouw heeft gewoon me 1 gig verandert naar het onbeperkte 10 gig met de zelfde korting van 8 maanden 50% en daarna € 55.00 per maand dus Hulde aan Vodafone voor het toch niet moeilijk doen en Stevie super bedankt 😉
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mikey000 schreef:
Hallo Steve ,Gewoon weer super geregeld net met een vriendelijke dame van Vodafone ,gebeld naar 1201 optie 5 ,en deze mevrouw heeft gewoon me 1 gig verandert naar het onbeperkte 10 gig met de zelfde korting van 8 maanden 50% en daarna € 55.00 per maand dus Hulde aan Vodafone voor het toch niet moeilijk doen en Stevie super bedankt 😉
Wat staat er nu bij jouw tegoed en verbruik? Ook dat Blox "Internet Maximaal Pakket € 9,99" is aangezet?
Mikey000

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Internet Maximaal Pakket

Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
activeStaat aan
Mikey000

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
actief vanaf 3-4-2031
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Staat er bij jou ook maar 958 mb?
justremco

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels al ruim 15 minuten in de wacht op nr 1201
timdj

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist half uur in de wacht gestaan maar ik kon niet geholpen worden. Omdat ik nieuwe klant ben moet ik blijkbaar wachten tot 1 november, dat is het moment dat mijn nummer overgaat. Ze kunnen nu nog mijn contract niet vinden zonder nummer? 
 
Kan jij bevestigen dat ik dan nog steeds gebruik kan maken van dit aanbod?
 
Ik heb het de 27e aangevraagd via F&F
iPeter

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone... Are you kidding me?!... Net gebeld met de klantenservice (op advies van Stevie). Echt 30 minuten in de wacht gestaan (wederom) en vervolgens de mededeling gekregen dat het niet mogelijk was dit aan te passen en dat ik "gewoon maar even op het forum moest reageren"(?!). Ongelooflijk... #BigFail!
 
Super dat je zo goed je best heb gedaan Stevie, maar jammer dat je collega's het wederom verprutsen... 😞
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mikey000 schreef:
 
Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
actief vanaf 3-4-2031
Hmm, raar. Wat voor abo heb je Als ik vragen mag?
 
zo te zien hebben ze bij mij alleen het "internet maximaal Pakket" Blox á €9,99 aangezet.
morgen maar weer eens bellen..pfffff
 
anders toch maar annuleren en opnieuw bestellen. 😞
DB92

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De man aan de telefoon gaf eerlijk toe dat hij nog van niets weet. Hij zal hier achter aan gaan en morgen mij terugbellen om dit af te handelen als hij meer weet. Wel netjes en hopelijk word ik echt gebeld. Vodafone de afgelopen dagen kennende zal dat niet gebeuren vrees ik.
gert125

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een half uur in de wacht gestaan te hebben, ook een medewerker die van niets af wist. Na het voorlezen van de coulanceregeling en 'intern' overleg was het toch mogelijk de 10gb te activeren. Ik zou een sms ter bevestiging krijgen. 
 
Dit is de sms die ik kreeg :
---
"Beste Klant, de actie wat
betreft de 10GB is nu nog
niet geldig. Zodra we het
kunnen aanzetten krijgt u
 
(2e sms)
 
meteen een bevestiging
via SMS.Mvg Vodafone"
---
 
Als ik kijk naar mijn tegoed zijn de eerder genoemde blox in vorige berichten bij mij niet geactiveerd.
 
@Stevie: De actie is toch vanaf 1/10 geldig? Ik snap er iig niets meer van.
 
Wederom bedankt
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
timdj schreef:
Zojuist half uur in de wacht gestaan maar ik kon niet geholpen worden. Omdat ik nieuwe klant ben moet ik blijkbaar wachten tot 1 november, dat is het moment dat mijn nummer overgaat. Ze kunnen nu nog mijn contract niet vinden zonder nummer?

Kan jij bevestigen dat ik dan nog steeds gebruik kan maken van dit aanbod?

Ik heb het de 27e aangevraagd via F&F
Als je een nummerportering hebt, dan kun je inderdaad pas je abonnement wijzigen als het actief is. Het aanbod geld ttot 6 januari als je een nieuw abonnement nu afsluit. Deze coulanceregeling gaat uit van de datum van bestelling, niet datum van activatie. Daarom zal dan jouw abonnement dan ook nog omgezet kunnen worden op basis van de coulance die nu gegeven word. Laat anders door de klantenservice een memo in het systeem plaatsen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
iPeter schreef:
Vodafone... Are you kidding me?!... Net gebeld met de klantenservice (op advies van Stevie). Echt 30 minuten in de wacht gestaan (wederom) en vervolgens de mededeling gekregen dat het niet mogelijk was dit aan te passen en dat ik "gewoon maar even op het forum moest reageren"(?!). Ongelooflijk... #BigFail!

Super dat je zo goed je best heb gedaan Stevie, maar jammer dat je collega's het wederom verprutsen... 😞
Ik heb net contact gehad met een CM agent, zij waren niet allemaal op de hoogte gesteld.... super vervelend dat je nu dit te horen gekregen hebt, maar het kan echt omgezet worden. Ik geef als advies probeer het nog een keer en geef aan dat er een mail met officiële communicatie en een coulanceregeling intern is rondgestuurd en dat ze anders contact moeten opnemen met de community manager van het forum.
Mikey000

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb altijd 55
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik zie nog een aantal mensen die met de klantenservice hebben gebeld, maar waarbij het antwoord was dat de bundel niet kon worden aangesloten. Ik heb zojuist nog contact gehad met een agent van de klantenservice en de officiële communicatie is nogmaals doorgestuurd. Klantenservice is op de hoogte en de bundel moet gewoon kunnen worden aangesloten.

Jullie kunnen anders doorverwijzen naar mij, de community manager van het forum, of de communicatie op het forum zelf.

Daarnaast: als je een nummerportering hebt aangevraagd, dan kan je abonnement nu inderdaad niet worden omgezet, dit kan pas op het moment dat je abonnement actief word. Daarna kan de bundel omgezet worden.

Hopenlijk lukt het zo allemaal en anders laat het mij gerust horen!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
sander020 schreef:
Ik ben deze thread een aantal dagen geleden begonnen en niet alleen bijzonder tevreden met deze oplossing, maar ook hoe Vodafone social media dus uiteindelijk heel serieus neemt.

Bij deze dan ook alle credits naar Stevie die zich volgens mij ontzettend heeft ingezet de afgelopen dagen. Je maakt de signature in je berichten absoluut waar 😉 Thanks!

Nu nog even de klantenservice bellen 😉



Dankjewel, zo'n berichten maken het waard om even volle vaart ergens achteraan te gaan!
Knuppelhout

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Even aangemeld na een tijdje meelezen, om Stevie even te bedanken. Ik heb ook een ff met nr portering dus kan m nog niet laten overzetten geloof ik, maar het siert vodafone dat ze investeren in socialmedia en in het bijzonder in een goede medewerker! 
Mikey000

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte meneer van:S , bij deze stuur ik u de bevestiging dat uw abonnement per direct is omgezet naar het Iphone -2 Altijd 55,- abonnement met de internet bundel van 10 GB. De korting van 50 de eerste 8 maanden blijven gewoon doorlopen voor u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet, vodafone Klantenservice.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
klikos schreef:
Mikey000 schreef:

Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
actief vanaf 3-4-2031
Hmm, raar. Wat voor abo heb je Als ik vragen mag?

zo te zien hebben ze bij mij alleen het "internet maximaal Pakket" Blox á €9,99 aangezet.
morgen maar weer eens bellen..pfffff

anders toch maar annuleren en opnieuw bestellen. 😞


Annuleren is echt niet nodig! Bel voor de zekerheid nog maar even en dan kunnen ze uitleg geven c.q. het juiste aansluiten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic