Opgelost! Ga naar oplossing.
Mikey000 schreef:Wat staat er nu bij jouw tegoed en verbruik? Ook dat Blox "Internet Maximaal Pakket € 9,99" is aangezet?
Hallo Steve ,Gewoon weer super geregeld net met een vriendelijke dame van Vodafone ,gebeld naar 1201 optie 5 ,en deze mevrouw heeft gewoon me 1 gig verandert naar het onbeperkte 10 gig met de zelfde korting van 8 maanden 50% en daarna € 55.00 per maand dus Hulde aan Vodafone voor het toch niet moeilijk doen en Stevie super bedankt 😉
Mikey000 schreef:Hmm, raar. Wat voor abo heb je Als ik vragen mag?
Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
actief vanaf 3-4-2031
timdj schreef:Als je een nummerportering hebt, dan kun je inderdaad pas je abonnement wijzigen als het actief is. Het aanbod geld ttot 6 januari als je een nieuw abonnement nu afsluit. Deze coulanceregeling gaat uit van de datum van bestelling, niet datum van activatie. Daarom zal dan jouw abonnement dan ook nog omgezet kunnen worden op basis van de coulance die nu gegeven word. Laat anders door de klantenservice een memo in het systeem plaatsen
Zojuist half uur in de wacht gestaan maar ik kon niet geholpen worden. Omdat ik nieuwe klant ben moet ik blijkbaar wachten tot 1 november, dat is het moment dat mijn nummer overgaat. Ze kunnen nu nog mijn contract niet vinden zonder nummer?
Kan jij bevestigen dat ik dan nog steeds gebruik kan maken van dit aanbod?
Ik heb het de 27e aangevraagd via F&F
iPeter schreef:Ik heb net contact gehad met een CM agent, zij waren niet allemaal op de hoogte gesteld.... super vervelend dat je nu dit te horen gekregen hebt, maar het kan echt omgezet worden. Ik geef als advies probeer het nog een keer en geef aan dat er een mail met officiële communicatie en een coulanceregeling intern is rondgestuurd en dat ze anders contact moeten opnemen met de community manager van het forum.
Vodafone... Are you kidding me?!... Net gebeld met de klantenservice (op advies van Stevie). Echt 30 minuten in de wacht gestaan (wederom) en vervolgens de mededeling gekregen dat het niet mogelijk was dit aan te passen en dat ik "gewoon maar even op het forum moest reageren"(?!). Ongelooflijk... #BigFail!
Super dat je zo goed je best heb gedaan Stevie, maar jammer dat je collega's het wederom verprutsen... 😞
sander020 schreef:
Ik ben deze thread een aantal dagen geleden begonnen en niet alleen bijzonder tevreden met deze oplossing, maar ook hoe Vodafone social media dus uiteindelijk heel serieus neemt.
Bij deze dan ook alle credits naar Stevie die zich volgens mij ontzettend heeft ingezet de afgelopen dagen. Je maakt de signature in je berichten absoluut waar 😉 Thanks!
Nu nog even de klantenservice bellen 😉
klikos schreef:Mikey000 schreef:Hmm, raar. Wat voor abo heb je Als ik vragen mag?
Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 per maand.
Staat aan
geldig tot3-4-2031 Internet Maximaal Pakket
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 per maand.
actief vanaf 3-4-2031
zo te zien hebben ze bij mij alleen het "internet maximaal Pakket" Blox á €9,99 aangezet.
morgen maar weer eens bellen..pfffff
anders toch maar annuleren en opnieuw bestellen. 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.