Opgelost! Ga naar oplossing.
JasperK schreef:
Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, maar gaat dit een oplossing voor ons of een oplossing voor vodafone worden? Dwz: gaat vodafone mensen die door list en bedrog het eerdere abonnement afgesloten hebben gewoon aanbieden wat iedereen nu kan krijgen en wat hun alsnog zat geld oplevert of gaat dit een gekunstelde constructie worden waardoor we alsnog duurder uit zijn dan mensen die nú hun contract afsluiten? Puur en alleen zodat wij niet wederom weken zonder het toestel moeten zitten omdat men bij vodafone zo nodig voor een administratieve handeling het mobieltje terug wil hebben. Nogmaals: dit slaat werkelijkwaar helemaal nergens op en wekt alleen maar irritatie op. Het doel wat vodafone hier mee wil bereiken is duidelijk: voorkomen dat mensen massaal overstappen op datgene wat we in eerste instantie al over geïnformeerd hadden moeten worden. Ik en met mij ongetwijfeld vele mensen zijn gewoon keihard voorgelogen in de vodafone winkel door werknemers van vodafone. Dat er nu aanbiedingen gedaan worden waarbij 10 euro per maand extra betaald moet worden is je reinste boeverij en maakt de hele situatie eigenlijk nog pijnlijker voor vodafone wat imagoschade betreft. Eerst ons op achterbakse wijze in deze situatie laten terecht komen en vervolgens er ook nog een graantje uit willen slaan? Stevie; bedankt voor alle moeite die je namens ons doet, maar ik kan me behoorlijk ergeren aan de huidige gang van zaken vanuit vodafone zelf.
sv01 schreef:Graag gedaan sowieso. Bij F&F heb je ook andere kortingen en andere promoties dan bij reguliere abonnementen, maar op de website van F&F staat de altijd met 10GB er nu ook tussen, dus ik denk de gok waard om de klantenservice eens te bellen :). Maar ik durf niet zeker te zeggen of het kan, maar ik zou sowieso even bellen.
Bedankt voor de informatie!
Voor mij is situatie 1 van toepassing, met het verschil dat mijn iPhone is aangeschaft via de Friend & Family website van Vodafone. Hoe zit het hiermee?
justremco schreef:Volgens mij 8 uur!
Bedankt voor je inzet Stevie 🙂 Tot hoe laat is de klantenservice op 1201 te bereiken?
Alvast bedankt!
Mvg,
Justremco
sander020 schreef:En denk je dat dat dan nu ook kan nu de oplossing online staat? 😉
Hoop morgen op de kudos en als oplossing accepteren buttons te kunnen klikken Stevie 😉
Nico_AMS schreef:Als ze hun mail lezen en onze infodatabase dan zeker wel 😉
Bedankt, goede service! Ik neem aan dat situatie 1 ook voor vorige week afgesloten verlengingen geldt. Is 1201 nu op de hoogte? Anders bel ik voor niks 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.