sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Nu opeens iPhone 5 met onbeperkt internet?!

*Mod edit door Bas*

Om de informatie uit dit topic voor iedereen overzichtelijk neer te zetten "kaap" ik de eerste post van dit forum-topic
Onze dank aan sander020 voor het openen van het topic! Zijn oorspronkelijke post staat direct onder deze informatie.

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle tips in dit topic. Mede daardoor is Stevie voor jullie aan de slag gegaan en is er een coulancemogelijkheid gekomen! Zo zie je maar, we luisteren echt naar jullie 🙂

Ondertussen is dit topic wel erg lang geworden. De informatie is heel nuttig, maar niet zo overzichtelijk meer en bovendien staat het topic eigenlijk in het verkeerde board. De 10 GB is tenslotte beschikbaar voor elk toestel, niet alleen de iPhone. Het is alleen maar een kwestie van het juiste abonnement nemen.

Daarom heb ik dit topic bij deze gesloten. Reageren is hier niet meer mogelijk.

Er is een nieuw topic in het abonnementen forum. Ik zou jullie willen verzoeken om eventuele tips, trics, vragen en opmerkingen daar te plaatsen. Thx!

====================================

Originele Post van sander020

Dit is wel heel zuur. Na jarenlang trouwe Vodafone klant te zijn en aanhoudend gebeld te zijn door jullie call center, heb ik vorige week de iPhone 5 besteld. Nog steeds niet in huis, maar ik heb geduld. Echter, nog geen paar dagen nadat iedereen in deze aanbieding is getrokken bieden jullie opeens alle abonnementen vanaf €55 aan inclusief onbeperkt internet. Tegen nagenoeg dezelfde voorwaarden, ik heb het uitgerekend en het verschil is slechts een paar euro per maand.

Het antwoord van de klantenservice is heel makkelijk, pech gehad. Nu is mijn enige optie de hele order annuleren, maar dit kan niet omdat de telefoon al onderweg is (terwijl niemand kan inzien wanneer deze geleverd wordt), dan de telefoon terugsturen, dan een aantal dagen wachten op terugboeking van het toestel en dan het hele proces opnieuw uitvoeren, dus ook weer achteraan in de wachtrij van het toestel.

Wat er in de tussentijd gebeurd met het abonnement (krijg ik mijn oude abonnement weer terug, mijn plotseling vervallen beltegoed?), niemand weet het antwoord.

Is dit jullie beloning voor klanten die direct een commitment met jullie aangaan? Alleen al vanuit milieuoogpunt zou het belachelijk zijn als iedereen die eigenlijk liever onbeperkt internet heeft strakt zijn/haar order moet annuleren en alles opnieuw terug moet sturen.

Graag jullie reactie...
246 Reacties 246
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
inderdaad Stevie bedankt voor je inzet!!
skylla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
We wachten het af, fijn dat er in ieder geval werk van wordt gemaakt!
teunjan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om het verhaal kracht bij te zetten: ook ik heb donderdag 26-9 op basis van het beschikbaar worden van de iPhone voor vooruitbestelling mijn contract verlengd.
 
Ik heb vooral de mobiel voor het internet, en koos daarom voor iPhone Altijd, maar (helaas) met 1GB.
Wel direct een blox aangezet, om evt kosten daarboven te beperken (1,50 per 100 MB meende ik).
 
Ik ben zeer ontstemd over deze gang van zaken, temeer omdat het specifieke abonnement vóór (maar wel ivm) de komst van iPhone 5 is aangekondigd, maar niet tijdig bekend gemaakt is. 
 
Omdat ik toch graag de iPhone 5 wilde bestellen heb ik deze donderdag (vandaag 6 -!- dagen geleden) 26 sept besteld.
 
En dan lees je dit..... 
 
Ik neem aan dat beredenerend aan coulance wordt verleend aan hen die iPhone 5 juist nu bestellen, danwel abonnementen die sinds de (voor)inschrijving op de iPhone 5 zijn afgesloten/verlengd, 
 
Anderzijds zou het misschien wel eens een grootse falende actie zijn die in de toekomst gaat zorgen dat mensen minder happerig zijn om bij Vodafone klant te worden of te blijven. Het was daarbij al opvallend dat Vodafone als allerlaatste (van de grotere aanbieders) de prijzen bekend maakte.
 
Anyhow: mijn punt is duidelijk denk ik: ik sluit me aan bij hen die verbaasd zijn, en zich wat genomen voelen...
 
evdiermen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Niets ten nadele van Stevie, maar het duurt wel lang.
Het lijkt mij een vrij eenvoudig te nemen beslissing, als ze tenminste waarde hechten aan hun klanten...
Nico_AMS

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie Kunnen we vandaag nog een oplossing verwachten of wordt het weer een dag doorgeschoven?
iRandy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone,
 
Afgelopen zaterdag met veel plezier samen met mijn partner twee nieuwe iPhone 5 opgehaald en tevens overgestapt naar jullie als provider. Krijgen wij dinsdag te horen dat nieuwe abonnementen 10GB internet krijgen met twaalf maanden 25% korting voor hetzelfde maand bedrag. Wij die drie dagen eerder hetzelfde abonnement heb afgesloten krijg alleen 1 GB internet en 8 maanden 50%. Hoe kunnen jullie zo'n actie verzinnen drie dagen nadat de iPhone wordt geintroduceerd. Wij voelen ons flink in de zeik genomen.
 
Diverse malen gebeld met de klantenservice en niemand die hier begrip voor heeft, ik mocht voor 10 euro extra per maand ook overstappen naar 10 BG, sorry maar dit vind ik gewoon boeverij. Ik vind het schandalig dat jullie zo'n oneerlijke acties kunnen bedenken?
 
 
Met vriendelijk groet,
 
Randy Grofstein
iKlaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik ook 27 Sept, via telefoon abo verlengt, iPhone5 is inmiddels binnen (nano sim nog niet)
ik voel mezelf ook flink genaaid, na zo'n 15 jaar trouwe klant, en heb m'n abo inmiddels geannuleerd.
verder nog niets van vodafone mogen vernemen, ivm bevestiging annulering, of retourzenden iPhone
ik vraag me af of vodafone ons niet aan het lijntje houd nog een paar dagen zodat er niet meer geannuleerd kan worden..
is al eerder gezegd in dit forum, 
is toch geen rocket science, om die abo's even aan te passen
 
en voor vodafone:
bel gerust even als je zo'n 400 euro gemiddeld bankt op m'n abo (zakelijke gebruiker)
 
 
 
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik voel me net zo genaaid als jij vriend 😉
ik hoop dat ze ons tegemoet gaan komen
iPeter

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Reactie van Vodafone laat inderdaad wel lang op zich wachten...
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
iPeter schreef:
Reactie van Vodafone laat inderdaad wel lang op zich wachten...
I know....ben op de laatste goedkeuring aan het wachten voor communicatie!
En dan komt de update eraan!!!

Ben echt aan het rennen en pushen 😉
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We wachten.... Net zoals de laatste 4 dagen ivm levering iphone/ activering nanosim/ denk dat we qua belkosten naar jullie klantenservice al 1500 iphones hebben afbetaald in totaal.
iKlaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ricos
en vergeet niet al het beltegoed wat over is op het moment dat we een abo verlengen
dat wordt ook vriendelijk maar dringend gedoneerd aan vodafone:D
gert125

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
[Stevie schreef:] " ik kom vandaag met een update over de hele abonnementswijzigings actie" 
 
abonnementswijzigings actie? (het is maar hoe je het leest) nog even en we weten het:D 
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Rudra,
 
Top dat je zo reageert 😄
 
Grtz
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone was wel erg snel met mijn nieuwe abo. Ik had een ismart 85 abo, waar ik nog vele minuten in over had (en internet mb's), maar dit werd even direct omgezet naar mijn nieuwe altijd55 abo, zodoende kon ik nog maar 17 minuten bellen en x aantal mb's verbruiken.

Maarja,... Dan kan ik wel WEER gaan bellen, Hang ik WEER 40 minuten aan de telefoon, en dan uiteindelijk ben ik nog niets verder.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
evdiermen,
 
Ik weet niet of het zo,n makkelijke beslissing is maar ik denk dat Stevie deze niet alleen maakt 🙂 Denk dat er ook wel wat hooggeplaatste mensen knopen zullen doorhakken ! 
 
Grtz
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Stevie 😄  don't let people push you ! 😄
iKlaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
5 uur, einde werktijd ??
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hahaha was dat maar zo, maar nope. Zijn intern even bepaalde partijen op de hoogte aan het stellen van de oplossing en dan ja...dan krijgen jullie hem ook :)....

Nog heeeeeel even geduld....
gert125

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een goed voorgevoel gekregen! laat de communicatie naar de bepaalde partijen aub. duidelijk zijn haha:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic