Opgelost! Ga naar oplossing.
arnaud schreef:1 op 1 herhaling valt wel mee, ik geef aan dat jullie je order NIET moeten annuleren, in tegenstelling dat de eerdere communicatie. Ik ben momenteel aan het wachten wat de oplossing is die geboden kan worden, zodra ik hier dus iets over hoor geef ik een algemene update.
Stevie,
Met alle respect, dit is geen update maar een 1 op 1 herhalling van wat Arina heeft geschreven.
En over het contact nemen met de klantenservice...dit heb ik gisteren gedaan rond 16uur en ze geven aan dat het te laat is en kan alleen een klacht ingediend worden bij Vodafone en dat ze daar de beslissing moeten nemen, dus zonder garantie dat het überhaupt wordt opgelost !
Vanuit de klantenservice wordt er gezegd dat het niet zomaar in het systeem aangepast kan worden, maar ik heb mijn sterke twijfel over! Hoe kan dat dat een Internet blox bijvoorbeeld met 1 klik op de webpagina van Vodafone geregeld kan worden (die heeft ook invloed op de bundle en de abonnementskosten), en de aanpassing hier voor deze "actie" door een "ervaren" customer medewerker niet zomaar kan?? Wat doet de afdeling facturatie bij jullie? Kunnen ze daar die aanpassing niet regelen? Het lijkt mij toch mogelijk om een betere oplossing te vinden dan alles annuleren, terugsturen, en weer aanvragen zoals Linda dat aangaf!
gert125 schreef:Ik beloof morgen met een update te komen! Daarom wacht nog even af en ik zou niet annuleren....
Zoals al eerder gemeld werd dat we contact moesten opnemen met de klantenservice, kreeg ik het onderstaande antwoord terug
"Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vragen heeft over uw abonnement.
Zojuist heb ik het een en ander voor u nagekeken in ons systeem en zie dat u uw abonnement verlengt heeft voor 1 jaar. Bij een 1 jarig abonnement is het systeem technisch helaas niet mogelijk om onbeperkt gebruik te maken van data.
Het onbeperkt gebruik maken van data behoort bij een 2 jarig abonnement.
Als u uw abonnement zou verhogen krijgt u ook geen onbeperkt data limiet. Door het verhogen van uw abonnement vervalt de korting die u heeft op uw abonnement.
Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik u nog een fijne dag."
De klantenservice weet dus ook van niets, daar contact mee opnemen heeft dus voor de zoveelste keer ook geen zin. Dat het alleen bij tweejarige abonnementen is ook uit de lucht gegrepen, want wanneer ik de verkoop bel van VF kan ik een nieuw abonnement voor 1 jaar kan afsluiten met de 10 gb bundel!
@Stevie: Waarom raad je annuleren af? straks zijn we enkele dagen verder en heeft annuleren geen zin meer omdat de termijn is verlopen.
Kunnen we nu eens een duidelijk antwoord krijgen?
Alvast bedankt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.