Mic1977

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu al spijt

Beste vodafone, ik heb niks anders dan problemen met jullie. Eerst sluit ik telefonisch een contract af, blijkt later niks van bekend te zijn. Dan krijg ik een contract waar een hoger bedrag opstaat dan is afgesproken. En nu het volgende: gister zou me nummer worden overgezet van BEN naar Vodafone. Dit is ook bevestigd per sms, maar niet gebeurd. Vanochten kreeg ik op me BEN sim weer een sms van vodafone, dat me nummer is overgezet, erg raar dat volgens jullie me nummer is overgezet maar ik nog wel op me BEN sim bericht ontvang van vodafone . De vodafone sim geeft nog steeds aan geen netwerk beschikbaar. Als ik naar me zelf bel, gaat me telefoon gewoon over op me BEN sim! Wat nu? Voor de 3de keer naar jullie bellen en weer 45minuten in de wacht? Ondertussen zie ik ook een duur BEN abbonement terwijl jullie dit zouden opzeggen. Ik had hoge verwachtingen van zo een profesioneel bedrijf, maar tot nu heb ik spijt.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Mic1977,
Je bericht is van 2 weken geleden. Is er inmiddels al iets positiefs uit gekomen of gaat het nog niet goed?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Mic1977,

Sorry, we zien nu je bericht pas.
Wat vreemd dat het allemaal niet goed lijkt te gaan. Heb je inmiddels al een update voor ons?
Vanuit het forum kan ik helaas niks voor je nakijken, omdat we vanuit hier niet in de systemen kunnen.
Mocht je nog niet geholpen zijn, dan raad ik je aan om even contact op te nemen via Facebook of Twitter.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic