chainboost

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Note 4 heeft beginnend MMC READ ERROR Failure verschijnselen

Hallo,
Na de Android 6.0 update (Marshmallow) vertoont mijn Note 4 kuren. Willekeurige momenten dat mijn telefoon bevriest en dan vervolgens opnieuw opstart. Ook bij het opstarten van mijn apparaat gaat hij vervolgens nog 2 keer uitvallen en opnieuw opstarten. De telefoon hapert ook van tijd tot tijd en is dus niet bijzonder prettig meer om in gebruik te hebben. Hier is wat ik al geprobeerd heb:


  • Accu vervangen
  • Gereset
  • SD kaart eruit gehaald (Zag een tip op een forum)
Hielp helaas allemaal niet. Het vreemde is ook nog eens dat meerdere mensen over de hele wereld deze problemen rapporteren. Bekijk Reddit en XDA maar. Nu is mijn vraag, ik ben niet zo goed met de garantie regelingen en verzekeringen maar valt dit nog onder een garantie voor gratis reparatie?

En mijn andere punt is, ik heb geen tijdelijk toestel, dus mocht deze worden opgestuurd betekent het dus dat ik even geen telefoon heb, iets wat niet kan. Is daar een oplossing voor?
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi chainboost,

Oei, dat is natuurlijk niet fijn!
Ik raad je aan om langs één van onze winkels te gaan met reparatiecentrum. Daar kunnen ze kijken of het toestel echt gerepareerd moet worden.
Via de volgende link kun je zien welke Vodafone winkels een repairdesk hebben: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml.
Mocht er geen mogelijkheid zijn om langs één van onze winkels te gaan, dan kun je jouw toestel ter reparatie aanmelden via deze link: https://repair.vodafone.nl/voda_nl/.

Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren we binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Maar dit is bij jou niet het geval.
Heb je toevallig Vervangend Toestel Service? Dan krijg jij een toestel te leen wanneer jouw eigen toestel gerepareerd moet worden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
chainboost,

Heb je inmiddels al contact gehad met het reparatiecentrum?
chainboost
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sietske ,

Ik heb je linkjes even gevolgd maar er is helaas geen reparatiecrew bij mij in de buurt en opsturen wordt hem dan niet omdat ik geen vervangend toestel heb. Ik ga het afwachten en hopen dat mijn Note het volhoudt tot de Note 8.

Bedankt voor het helpen in ieder geval!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
chainboost,

Ah balen! Ook niet een toestel van iemand kunnen lenen dus?
Hopelijk houdt je telefoon het nog even vol dan!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic