vvantets

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Not provisioned for Vodafone Voicemail

Hi vodafone,
ik wil mijn voicemail instellen maar krijg het bericht "you are not provisioned for Vodafone Voicemail" en er wordt dan opgehangen.. enig idee?
NB heb deze SIM kaart niet eerder gebruikt... pre-paid abonnement. Had hiervoor heel lang een 'normaal' abonnement en nummerbehoud gedaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vvantets
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je het al geprobeerd met de volgende codes? (Probeer hem eens eerst uit te zetten en dan weer aan)
Mocht het niet lukken dan zou ik de klantenservice van Vodafone benaderen. Dit kan ook via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Probeer het even en hoor wel of het is gelukt of niet. Op de Community kan niemand je er verder mee helpen, mocht er een storing zijn en/of iets zijn wat Vodafone klantenservice moet oplossen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vvantets
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je het al geprobeerd met de volgende codes? (Probeer hem eens eerst uit te zetten en dan weer aan)
Mocht het niet lukken dan zou ik de klantenservice van Vodafone benaderen. Dit kan ook via My Vodafone, daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Probeer het even en hoor wel of het is gelukt of niet. Op de Community kan niemand je er verder mee helpen, mocht er een storing zijn en/of iets zijn wat Vodafone klantenservice moet oplossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic