Michel C

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Non-stop extra's aanbieding van Vodafone en Ziggo

Ik krijg voortdurend aanbiedingen voor combinatieabonnement. Klinkt super maar mijn ervaring is schrikbarend anders en ik ben enorm teleurgesteld in de slechte afwikkeling. Telefonische belofte dat het altijd mogelijk is. Het is echter helemaal niet waar. De afwikkeling daarna was een helse zaak met als conclusie dat de back offices van beide bedrijven helemaal niet samenwerken. Het is een reclamekreet die niet goed is georganiseerd. ik raad iedereen aan twee keer na te denken alvorens hier in te stappen. De Vodafone service was goed maar hun Ziggo counterparts zijn klantonvriendelijk. Ik ben weer terug bij KPN. Hoe kan ik zorgen dat ik geen aanbiedingen meer ontvang. Het is edere keer een ergernis, wetende wat ze me hebben aangedaan.
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi Michel C

Welkom op de Community!
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en teleurgesteld bent. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je er klaar mee bent.
Ik wil je bedanken voor je feedback en eerlijkheid hierover.

In My Vodafone (website) kun je via profiel en dan privacy instellingen aangeven of je acties wilt ontvangen etc.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Is het gelukt met het uitzetten van de e-mails met aanbiedingen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic