flip468

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia N97 Mini Problemen Internet "unable To Connect"

Hallo,

Wie kan mij helpen met een probleem dat maar niet kan worden opgelost door de Vodafone helpdesk, Nokia helpdesk en Vodafone winkels?

Ik heb eind augustus 2010 mijn abo verlengd en daarbij een Nokia N97 mini ontvangen met onbeperkt internet.

- Firmware versie: 12.0.110
- Engelstalig menu ingesteld

Mijn probleem:
Internetten er op lukt wel, echter ik krijg geen radio streaming sessies, uitzending gemist filmpjes etc. gestart. Dit lukte aanvankelijk wel, maar sinds eind september niet meer.
Altijd als ik via uitzending gemist, of NOS mobiel (herhaling NOS Journaal) of Radio 6 (streamen radio 6) de filmpjes of uitzendingen wil opstarten, vraagt het toestel mij toestemming te verbinden. Ik zeg dan 'Yes', vervolgens zie je een cirkeltje draaien en even later: "Unable to connect".

Ik baal hiervan, want ik heb nu juist dit multifunctionele toestel met een duur abonnement (i.p.v. simonly) om meer te doen dan alleen maar bellen en wilde er mee gaan internetten. Naar internet sites lukt dus wel (dus instellingen staan goed), alleen filmpjes starten niet op (YouTube filmpjes weer wel trouwens, dus dat maakt het alleen maar ingewikkelder). Firmware is up-to-date.

Iemand enig idee?

PS: Met het UMTS bereik heeft het niets te maken. Ik heb het probleem namelijk overal in Nederland (behalve thuis als hij via WLAN verbonden is), dus ook als ik 3G of 3.5G op m'n display zie staan.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic