Ja, info over de-branden zal niet geaccepteerd worden lijkt me. Ik begreep trouwens dat zodra je je telefoon ge-de-brand hebt ook meteen de Nokia garantie verlopen is. Reden genoeg voor mij om toch nog wat geduld te hebben, hoewel ik 'm gisteren alweer 3 keer heb moeten herstarten omdat 'ie vast liep (en dan gebruik ik 'm zonder extra apps na een factory-default). Edit: Misschien is Vodafone bezig die 'services' knop te verwijderen? Geen enkele Vodafone app die daar in staat werkt namelijk of is discontinued..
@Chriskras: Dat is goed nieuws! Hoe kom ik erachter wie/waar een Nokia Service Punt is?
Ik heb de problemen namelijk al in 2 verschillende Vodafone winkels aangekaart, maar deze blijken veel moeite te hebben met het geven van service op mijn via de Vodafone webshop verkregen telefoon..
Ik ben mijn N97 (niet mini), gekocht via web, gaan updaten bij de vodafone winkel op de lijnbaan in Rotterdam. Geen enkel probleem daar, het hele gedoe neemt ongeveer 5 minuutjes in beslag. Neem wel thuis eerst een backup van je gegevens!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.