veravaningen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia N8 gaat niet meer aan

Beste,
 
kan iemand mijn aub helpen met mijn probleem met nokia N8.
gister na een telefoontje viel mijn scherm uit en krijg hem sinds dien niet meer aan de praat.
ook laad hij niet meer op en gaat ook niet aan als ik de aan/uit toets 8sec in hou.
zeer vervelend, hoop dus dat iemand mij kan helpen.
2 Reacties 2
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi veravaningen,

Welkom op ons forum. Als ik je goed begrijp dioet je hele toestel het niet meer. Ik zou je adviseren even je toestel te updaten,. Als het mogelijk is wel eerst even een backup van je gegevens maken anders raak je misschien dingen kwijt. Daarvoor installeer je eerst Nokia PC Suite op je pc en vervolgens kun je je toestel koppelen met de USB kabel. Eerst maak je een backup. Daarna kun je via het Nokia programma zoeken naar de nieuwste firmware en deze installeren. Daarna zet je de backup weer terug op je toestel.

Waarschijnlijk is je probleem dan verholpen.


BadabingNL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben bang dat of de accu kapot is, of het binnenwerk. Als je zegt dat na 8 seconden hij ook niet aan gaat. En niet oplaadt. Dan zit er niets anders op dan naar een Nokia Care  center te gaan. Wellicht dat zij hem nog leven in kunnen blazen.
 
Oh een harde reset kan je nog proberen (menu,volume naar beneden + camera knop+ aan knop) tegelijk in drukken.

Als de accu echt kapot is, 20min in een afgesloten zak in de diepvries wil soms wel eens helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic