walrusit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia N8 Belle Refresh

Weet iemand of er al een planning bij Vodafone is voor de update van de Nokia N8 naar Belle Refresh?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
billyjs

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Maurice,

de vorige update duurde ook zo lang.
Toen bleek dat Vodafone de update ook vrij moest geven, lijkt mij nu ook het geval.
Het Vodafonelogo bij het opstarten zit immers niet standaard in de nokia update.
En Vodafone wil dat zo graag, toch? 🙂

Bekijk in context

16 Reacties 16
billyjs

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zoals altijd duurt dat heel erg lang bij Vodafone... 😞
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi billyjs,

Ik heb het voor je nagevraagd en het is een Nokia update die vanzelf verschijnt op je toestel dus helaas heeft Vodafone daar geen invloed op.

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
billyjs

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Maurice,

Toen bleek dat Vodafone de update ook vrij moest geven, lijkt mij nu ook het geval.
Het Vodafonelogo bij het opstarten zit immers niet standaard in de nokia update.
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Terwijl ik aan het wachten ben op mijn Lumia 920, kom ik net tot de ontdekking dat ik voor mijn n8 nog geen update heb gehad voor Belle Refresh. Ook als ik de telefoon verbind met pcsuite krijg ik geen bericht over Belle Refresh. Pcsuite heeft trouwens wel de laatste versie.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
billyjs schreef:

Beste Maurice,

Hoi billyjs, je hebt gelijk. Als je een Vodafone Branded toestel hebt loopt de update via Vodafone. Mijn informatie was niet geheel volledig. Heb jij de laatste update dan al op je toestel ?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:
Terwijl ik aan het wachten ben op mijn Lumia 920, kom ik net tot de ontdekking dat ik voor mijn n8 nog geen update heb gehad voor Belle Refresh. Ook als ik de telefoon verbind met pcsuite krijg ik geen bericht over Belle Refresh. Pcsuite heeft trouwens wel de laatste versie.
Heey anniekje123, heb je een Vodafone Branded toestel ?
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Nee, hij is niet Vodafone Branded. Maar ik krijg die update er maar niet op. Hij zegt iedere keer dat de software update is maar dat klopt niet. Want de software versie komt niet overeen met die van Belle Refresh
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:
Nee, hij is niet Vodafone Branded. Maar ik krijg die update er maar niet op. Hij zegt iedere keer dat de software update is maar dat klopt niet. Want de software versie komt niet overeen met die van Belle Refresh
Hoi anniekje123, dan begrijp ik je vraag niet ? Welke software gebruik je nu dan en welke zou je dan moeten hebben ?
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
De software versie van Belle Refresh is 111.040.1511. Mijn n8 geeft aan dat ik 111.030.0609 heb. Dit is geloof ik de versie van Belle uit November 2011. Ik heb half december een nieuwe laptop gekocht en meteen pcsuite gedownload en de telefoon er toen aangehangen, deze gaf wel updates voor Twitter en de muziekspeler maar dus niet voor Belle Refresh.
Ik laat er anders morgen wel even in een Vodafone winkel na kijken of zij hem wel kunnen updaten, moet er toch naar toe om alvast een verzekering voor de Lumia 920 te regelen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:
De software versie van Belle Refresh is 111.040.1511. Mijn n8 geeft aan dat ik 111.030.0609 heb. Dit is geloof ik de versie van Belle uit November 2011. Ik heb half december een nieuwe laptop gekocht en meteen pcsuite gedownload en de telefoon er toen aangehangen, deze gaf wel updates voor Twitter en de muziekspeler maar dus niet voor Belle Refresh.
Ik laat er anders morgen wel even in een Vodafone winkel na kijken of zij hem wel kunnen updaten, moet er toch naar toe om alvast een verzekering voor de Lumia 920 te regelen.
Hoi anniekje123, okay dat is inderdaad duidelijk 🙂 Als je telefoon niet branded is dan hebben wij geen inzicht in het verkrijgen van deze update. Als Nokia de update vrij geeft verschijnt deze vanzelf op je toestel. Ik denk niet dat mijn collega's uit de winkel de update voor je kunnen uitvoeren maar vragen kan natuurlijk geen kwaad. Laat me even weten hoe het afgelopen is 🙂
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Hey Maurice,

Ik kom net van de Vodafone winkel in Eindhoven. Er werd mij vertelt dat Nokia sinds een paar maanden geen service punten meer heeft in Vodafone winkels, hierdoor was het niet mogelijk om de software te laten updaten naar Belle Refresh. Voorheen was dit wel mogelijk geweest.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:
Hey Maurice,

Ik kom net van de Vodafone winkel in Eindhoven. Er werd mij vertelt dat Nokia sinds een paar maanden geen service punten meer heeft in Vodafone winkels, hierdoor was het niet mogelijk om de software te laten updaten naar Belle Refresh. Voorheen was dit wel mogelijk geweest.
Hoi Aniekje, helaas was mij hier niets van bekend. Mijn excuses voor het ongemak. Dan heb ik nog 1 optie voor je en dat is de Nokia Repair Centre. Klik op de link voor meer info: http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/ Hopelijk kunnen zij jou verder helpen.

Contact Nokia CaKlik op de link voor meer info: http://voda.fo/ne/04mtHopelijk kunnen zij jou verder helpen.

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Maurice, toch bedankt voor je hulp. Ik heb de vraag nu gesteld bij Nokia via hun Twitter.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:
Maurice, toch bedankt voor je hulp. Ik heb de vraag nu gesteld bij Nokia via hun Twitter.
Laat je me even weten wat het antwoord is van Nokia 🙂
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Maurice, heb inmiddels Belle Refresh:D.Wat blijkt: met een Windows 8 laptop/pc is het niet mogelijk om de update uit te voeren, met de oudere Windows versies lukt dit wel. Je zou toch verwachten van Nokia, die zich volledig richt op Windows 8 dit wel mogelijk had gemaakt voor de Symbian toestellen.
Inmiddels heb ik alle updates uitgevoerd waardoor ik nu ook beschik over een beperkt aantal Windows 8 apps op de N8. Toch wel interesant om deze aan het werk te zien.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Anniekje123,

Goed om te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is! In ieder geval bedankt voor de tip, daar zullen andere gebruikers ook wel wat aan hebben! 😄

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic