Goeiemorgen allemaal,
Ik zag gedurende het weekend de teller van mijn e-mails over het forum al oplopen, dus maandagmorgen, als eerste maar eens even kijken hoe het met de Lumia 920 gaat.
- Ik zie veel vragen over de leveringen. Vodafone heeft de 25ste een voorraad zwarte Lumia 920 ontvangen, deze worden verdeeld over de kanalen en dan uitgeleverd. Leveringen gebeuren normaalgesproken wel naar volgorde van bestelling, het is echter afhankelijk van de wijze van bestellen en soort bestelling. Of je een online verlenging hebt gedaan of nieuw abonnement, of dat je bijvoorbeeld in een winkel of telefonisch hebt gepre-ordered is allemaal van invloed op de levering. Al deze factoren hebben effect; een verlenging gaat bijvoorbeeld via een ander systeem en andere koerier. Een nieuw abonnement gaat via een koerier die ook nog enkele administratieve zaken afhandelt, zoals een pintransactie, betaling e.d. Daardoor kan hier wat tijdsverschil inzitten.
- Nieuwe voorraden: We zullen vanaf nu regelmatig voorraad binnenkrijgen, dat wil zeggen zoals het er nu uitziet wekelijks. Dit weet ik momenteel wel enkel over het zwarte toestel, de witte moet ik even apart navragen.
- Daarnaast, de mogelijkheid van het preorderen van kleuren: Vodafone heeft momenteel enkel wit en zwart in het assortiment. Of we andere kleuren gaan voeren is nog niet duidelijk, echter is dit niet standaard in ons assortiment, kijk maar bijvoorbeeld naar andere toestellen waar meerdere kleuren van bestaan, zoals de Samsung Galaxy S3 waar 6 kleuren van bestaan en wij er 3 voeren. Mocht ik echter nieuws krijgen dat we naast wit en zwart nog een andere kleur gaan leveren dan laat ik het jullie hier zeker weten.
- Wanneer het toestel in de friends&family shop komt is nog niet bekend, dit gebeurt vaak op het moment dat we een stabiele aanvoer hebben van toestellen en preorders e.d. zijn vervult. Echter kan ik hier geen datum aan vasthangen, hou dus de friends&family pagina in de gaten.
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik deze natuurlijk graag!
Maar "hang in there" toestellen zijn onderweg...