Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Thanks 😉
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Inmiddels via mijn laptop en pc het formulier om de draadloze lader te bestellen proberen in te vullen.
Maar als ik alles op het formulier heb staan en klik op verzenden, dan zegt hij dat ik niet alle verplichte velden heb ingevuld.
Alles is correct en alles is ingevuld, maar het formulier blijf zeggen dat niet alles is ingevuld.
 
Iemand dit zelfde probleem al ondervonden...?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Johnbob,

Vreemd! Is het uiteindelijk nog gelukt om het formulier in te vullen op "http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/"?
De actie is op dit moment helaas niet meer geldig.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Nee niet gelukt en hoezo actie is niet meer geldig!???????????????
Het is geldig tot 1 april plus had ik mijn oorspronkelijke bestelling al op 27 december 2012 gedaan.
Maar deze moest ik annuleren om eindelijk aan mijn 920 te komen.
En nu zou de actie voorbij zijn?
 
Zoek dit a.u.b. uit want gekker moet het niet worden!!!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Johnbob,

De actie was geldig tot 28 februari 2013, kijk even op deze link: http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/
Hier kon je het formulier invullen.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Robbie
Please lees, je kunt wel volhouden dat de actie gestopt is, maar dit was niet wat met ONS is afgesproken!!!
 
De actie werd door nokia voortgezet agv de trage leveringen tot 1 april.
Tevens had ik RUIM voor de vervaldatum mijn bestelling geplaatst 27 dec 2012
Mij werd beloofd dat ik de zelfde voorwaarde zo behouden als ik zou annuleren en opnieuw bestellen.
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Net 2 keer met vodafone aan de lijn gehangen en men verwijst mij terug naar de site van Nokia die tot EIND maart de lader blijft leveren.
Maar het formulier is niet verzendbaar door een fout in de site.
 
Wanneer HELPT vodafone nu eens eindelijk een keer.
Alles komt neer op de klant alle geregel en gebel...!!!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Johnbob,

De actie liep tot 28 februari. Dit is ook te zien op de site zelf. Op dit moment is het dus niet meer mogelijk om het formulier in te vullen.
Het betreft een actie van Nokia zelf. Hier kan ik je dus helaas niet mee verder helpen 😞
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zo na een tijdje afwezig te zijn geweest was ik toch benieuwd of inmiddels iedereen voorzien was van een telefoon. Erg om te lezen dat Johnbob nog niet alles heeft kunnen fixen. Dat met die oplader is wel heel erg, ik dacht ook dat ze gewoon verlengd hadden tot april en dat je dus ook voor die tijd de rekening nog kon toesturen. Helaas kan Vodafone hier niks aan doen, maar faalt Nokia wel falikant.
 
De gratis oplader heb ik van de week zelf binnen gekregen. Het is een leuk hebbedingetje, maar absoluut geen must. Ik gebruik hem nu om 's nachts mijn telefoon op te leggen. Hij laadt namelijk tamelijk langzaam op, maar als hij hier de hele nacht voor heeft is dit geen probleem. Na een dikke week begint de batterij ook goed werk te doen en kan je gemakkelijk 24 uur met regelmatig gebruik volhouden.
 
De apps beginnen ook toe te nemen en alles lijkt zo zijn gangetje te gaan. Alleen hou ik ook wpcentral in de gaten voor de laatste nieuwtjes rondom windows phone 8. Daar vonden ze het merkwaardig dat Microsoft zo weinig heeft gedaan om WP8 te promoten op het Mobile Congres onlangs. Graag zou ik zien dat Microsoft hier meer aan deed, maar ik vermoed dat alles nog wel op zijn pootjes terecht gaat komen.
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik heb het toestel nu bijna een week en hij is fantastisch. Alles werkt perfect.
EricDH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed te lezen dat de meeste inmiddels binnen zijn.. ik heb of moet nog steeds even geduld hebben..  heb pas op 6 febr. mijn contract verlengd..  zal wel eens goed komen neem ik aan..  wel raar dat ik helemaal niets hoor van vodafone.. fijn weekend!
 
EricDH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo Robbie,
 
Da's een makkelijk verhaal... denk niet dat dit zomaar gaat,  Denk heel eerlijk gezegd dat Vodafone even een passende oplossing moet gaan zoeken..  :8
sansuid

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ RobbieE &@JohnBob
 
Inderdaad de actie van nokia is tot 1 APRIL! Als je koop voor 1 April een lumia 920 dan heb je recht voor een gratis oplader. Man....lees toch goed OP! Ik ben een buitenlander die nog NT2 examen moet doen maar ik begrep tenminste wat met hoofdletters opgeschreven. 
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:
Ik heb het toestel nu bijna een week en hij is fantastisch. Alles werkt perfect.
Goed om te horen dat je tevreden bent 🙂 Veel plezier met het toestel.
robertrooz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik mijn contacten van mn iPhone 4 overzetten naar mijn nieuwe Nokia Lumia 920?
Ik heb Vodafone contacten gebruikt op mijn iPhone 4, maar wanneer ik ze (via internet explorer op de nokia) wil overzetten kan ik de lumia niet vinden tussen de nokia toestellen...
 
Hoor graag van jullie
 
PS: misschien is deze vraag eerder gesteld maar het topic is inmiddels 29 pagina's lang en had geen zin om alles te lezen
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
@robertrooz

Op de Lumia staan een app mijn gegevens overbrengen. Je zet op beide toestellen Bluetooth aan en dan worden al de contacten overgezet naar de Lumia. Bij mij werkte dit perfect. Zo kun je ook al je sms berichtjes overzetten.
cblues

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welke Nokia 920?
 
OP 23 januari verlengd naar een Ondernemersnundel Web 35 met GB en Lumia 920 met bijbetaling van € 117,-. Toen een hele tijd stilte. Vorige week maar eens gaan bellen: in het ordersysteem stond de Lumia als verzonden op de 24e januari. Alleen ik heb hem nooit ontvangen. Dieper gravend in het logistieke systeem blijkt die hele order daar ineens niet meer voor te komen: geen Lumia in de pijplijn. Het zal interne worden doorgegeven en gecorrigeerd.
 
Na een week niet gehoord te hebben toch maar even gaan bellen. Ik heb geen haast met dat toestel, maar ben gewoon benieuwd...
 
Blijkt dat de verlengingsorder door odafone op 1 maart in zijn geheel teruggedraaid is en ik ben terug gezet naar het oude abonnement. Een berichtje kon er helaas niet vanaf dus goed dat ik even bel.
 
Jammer alleen dat MyVodafone aangeeft dat het betreffende nummer niet meer voor verlenging in aanmerking komt. Toch maar weer een keer bellen.
 
Dit is nu ook teruggedraaid dus ik kan weer verlengen... naar een mooi nieuw glimmend RED abonnement. Belminuten en SMS zijn minder belangrijk, 2GB data wel dus de enige optie is de RED Business Super van maar liefst €79,- per maand: de andere oplossingen hebben 1GB of minder. Moet ik dus zomaar ineens  €44,- euro per maand, exclusief BTW extra gaan betalen voor een abonnement dat bij me past...! En dan weet ik nog niet eens wat de bijbetaling voor een Lumia 920 zou zijn, want die kan weer niet besteld worden.
 
All you need is RED? Nee hoor, all I need is een betaalbaar abonnement met niet teveel toeters en bellen en een redelijke databundel. Maar helaas, dat is kennelijk met de huidige abonnementsstructuur onmogelijk geworden bij Vodafone.
 
Klein vraagje: Vodafone, is dit de manier waarop jullie met trouwe klanten omgaan? En vinden jullie de hele gang van zaken ook niet een klein beetje belachelijk? En denken jullie dat je er ook nog wat aan zou willen en kunnen doen om dit recht te zetten? Ik laat me graag verrassen!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
cblues schreef:

(...) Dit is nu ook teruggedraaid dus ik kan weer verlengen... naar een mooi nieuw glimmend RED abonnement. Belminuten en SMS zijn minder belangrijk, 2GB data wel dus de enige optie is de RED Business Super van maar liefst €79,- per maand: de andere oplossingen hebben 1GB of minder. Moet ik dus zomaar ineens €44,- euro per maand, exclusief BTW extra gaan betalen voor een abonnement dat bij me past...! En dan weet ik nog niet eens wat de bijbetaling voor een Lumia 920 zou zijn, want die kan weer niet besteld worden.
(...) En denken jullie dat je er ook nog wat aan zou willen en kunnen doen om dit recht te zetten? Ik laat me graag verrassen!
Aiaiai cblues. Je valt een beetje tussen wal en schip geloof ik. Via het forum kan ik helaas niets voor je betekenen. Maar stel je vraag eens via Facebook of Twitter. Misschien dat je daar verder komt.
Als je een linkje plaatst naar deze post hoef je je hele verhaal niet opnieuw te vertellen.
Hou je me op de hoogte?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic