anniekje123 schreef:Goed om te horen dat je tevreden bent 🙂 Veel plezier met het toestel.
Ik heb het toestel nu bijna een week en hij is fantastisch. Alles werkt perfect.
cblues schreef:Aiaiai cblues. Je valt een beetje tussen wal en schip geloof ik. Via het forum kan ik helaas niets voor je betekenen. Maar stel je vraag eens via Facebook of Twitter. Misschien dat je daar verder komt.
(...) Dit is nu ook teruggedraaid dus ik kan weer verlengen... naar een mooi nieuw glimmend RED abonnement. Belminuten en SMS zijn minder belangrijk, 2GB data wel dus de enige optie is de RED Business Super van maar liefst €79,- per maand: de andere oplossingen hebben 1GB of minder. Moet ik dus zomaar ineens €44,- euro per maand, exclusief BTW extra gaan betalen voor een abonnement dat bij me past...! En dan weet ik nog niet eens wat de bijbetaling voor een Lumia 920 zou zijn, want die kan weer niet besteld worden.
(...) En denken jullie dat je er ook nog wat aan zou willen en kunnen doen om dit recht te zetten? Ik laat me graag verrassen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.