Heb de bestelling gecancelled en enkel een jaarabonnement genomen...dacht ik.
Toen ik vandaag maar eens ging checken bleek de verlenging van 1 jaar gewoon NIET te zijn gedaan.
Het is te gek voor woorden bij Vodafone.
Vandaag dus opnieuw de verlenging gedaan, men zei dat het toestel weer voorradig was dus nog maar eens een poging gedaan.
Nu zou ik het toestel binnen 5 dagen krijgen incl 2 jarige verlenging is het toestel gratis omdat ik "75 euro hardware vergoeding kreeg voor het lange wachten".
Dat de lader door de klant bij Nokia besteld moet worden door ons is wederom zo'n "hoe maak ik me er makkelijk vanaf" actie.
Vodafone adverteerd(e) met deze gratis lader....nog steeds.
Er staat NIETS in de advertentie dat we dit zelf moeten regelen.
Hoe gaat dit in z'n werk?
graag tekst en uitleg aangezien we dit ook weer zelk moeten oppikken...misschien wel zo correct om dit in de advertentie te melden!?