Johnbob schreef:Hi Johnbob,
mhensen
En het blijft verder stil hier.
Nog steeds geen bericht over de laatste vrijdagen qua leveringen...dit heet "een vis op het droge laten spartelen".
*knip*
Je zou bijna alles met hoofdletters hier schrijven omdat je de indruk hebt dat ze niet luisteren.
Wat is er de laatste vrijdag binnen gekomen, heren......? dames......? IEMAND??? die is de 5e of 6e keer dat ik het vraag.
We weten dat jullie mee lezen reageer dan ook als er een vraag komt, ook al is het niet leuk.
Voor leuke topics kijk ik op andere draadjes...
Het is zo gemakkelijk allemaal...we krijgen momenteel de "stilte behandeling".
Iedereen wil lolige topics lezen, want dat post zo gemakkelijk.
Maar dit is belangrijker....hier zitten klanten die ontevreden zijn...DOE DAAR WAT AAN.
En laat mij niet jullie werk doen.
Johnbob schreef:Beste Johnbob,
Stevie....
Op de eerste plaats...nogmaals, wijs mij niet telkens op redenen waarom dingen niet lukken, maar denk eens na over manieren waarop dingen wel lukken...het geen dat ik nu aan het doen ben bij "jouw" werkgever.
Carnaval begint op zondag 12:00u, dan wordt het "mooswief" opgehangen.
Vrijdag avond is ambtenaren carnaval...tot die tijd werkt men gewoon...dus ikbegrijp de reden niet dat je carnaval erbij betrekt als reden waarom iets niet kan...
Voor jouw informatie, ik ben geboren en getogen Maastrichtenaar en woonde tot mijn 35e midden in het cemtrum...inmiddels woon ik aan de rand van Maastricht....en vier 6 dagen carnaval incl. de woensdag "hieringbiete".
Het feit dat ik "what the" zei met er achter een f met puntjes Omdat vodafone enkel bezig is met het verzinnen van redenen waarom oplossingen niet kunnen.
Excuses voor deze uitspatting.
Johnbob schreef:Hi Johnbob,
Jow
What's the alternative?
KPN met zijn "toestel lease"?
Of een van die andere providers die om de hoek van de straat al geen dekking meer hebben?
Voor de rest, de orderdesk heeft ALWEER een storing....mijn status pagina is al het hele weekend uit de lucht...
Wat is hier toch aan de hand bij Vodafone... zeker ook IT in India zitten?
Wanneer leren de hoge heren nu eindelijk eens dat de meeste dingen niet naar "lage lonen-landen" verplaatst kunnen worden.
Maar goed, voor het zelfde geld hebben jullie IT in nederland, dan heb ik niets gezegd hahaha
Wat is er aan de hand en kan iemand mij hier de 500 witte toestellen bevestigen?
Gr John
EricDH schreef:Hi Eric,
Hoi Stevie,
Weet jij toevallig wat de status is betreffende de leveringen van deze Luni 920 in het wit?
Bedankt en een groet
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.