Johnbob schreef:
Stevie....
Op de eerste plaats...nogmaals, wijs mij niet telkens op redenen waarom dingen niet lukken, maar denk eens na over manieren waarop dingen wel lukken...het geen dat ik nu aan het doen ben bij "jouw" werkgever.
Carnaval begint op zondag 12:00u, dan wordt het "mooswief" opgehangen.
Vrijdag avond is ambtenaren carnaval...tot die tijd werkt men gewoon...dus ikbegrijp de reden niet dat je carnaval erbij betrekt als reden waarom iets niet kan...
Voor jouw informatie, ik ben geboren en getogen Maastrichtenaar en woonde tot mijn 35e midden in het cemtrum...inmiddels woon ik aan de rand van Maastricht....en vier 6 dagen carnaval incl. de woensdag "hieringbiete".
Het feit dat ik "what the" zei met er achter een f met puntjes Omdat vodafone enkel bezig is met het verzinnen van redenen waarom oplossingen niet kunnen.
Excuses voor deze uitspatting.
Beste Johnbob,
Ik heb nog niet zoveel jaren in Maastricht gewoond als jou, maar geloof me ik weet wat carnaval is
😉Ook ik ben geboren en getogen Maastrichtenaar, dus dat zit wel goed. Ik ken het mooswief, ik ken de tempeleers, kemeleers, batavieren etc, ik ken het ambtenarencarnaval en de vasteloaftrap, het hiering biete en iedere andere traditie die je kunt opnoemen.
Carnaval begint voor mij echter al op de 11de van de 11de en wordt vervolgens ieder weekend gevierd, incl. een week lang met het carnavalsweekend zelf
😉 Dat even daargelaten, ik heb tot vrijdag ook gewoon doorgewerkt, maar ik heb ook nog updates gegeven vorige week in zoverre dit mogelijk was. Als er echter geen informatie is, of geen nieuwe, dan zijn mijn handen ook gebonden... Ik begrijp dat jullie meer informatie willen, en dat het vervelend is als je hoort wat niet kan, maar helaas zijn er op dit moment geen andere mogelijkheden. Ook dit zal ik blijven herhalen. Ik heb meerdere malen navraag gedaan naar omruilmogelijkheden e.d. zonder annulering, het antwoord blijft gelijk.
En wij
verzinnen geen redenen, waarom zouden we dingen verzinnen, dit zijn op dit moment gewoon de mogelijkheden.
Geloof me, met de iPhone 5 was het erger.