Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nokia had daar toch zelf een tooltje voor ?
 
.. Nokia 'Transfer my Data' app als ik me niet vergis!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Xiqu0n,

Je kan in principe ook een ander Nokia(Lumia) toestel selecteren. Dit zou niets uit mogen maken. Een andere optie is je Lumia koppelen aan je Windows Live account en deze synchroniseren. Zo zet je de contacten op het nieuwe toestel. Lukt het als je dit probeert?
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steve,
 
Mooie verhalen hoor...
Ik weet beter!
Ben al een tijdje aan het communiceren met jou, facebook en diverse afdelingen van Vodafone.
Eigenlijk ben alleen jij redelijk eerlijk over verwachte levertijd.
 
De rest van je collega's roept maar wat
 
ik heb op 5 jan 2013 telefonisch de witte besteld nadat ik met KLEM had gevraagd of er voorraad was, omdat daar (in hetzelfde gesprek) positief op werd gereageerd, heb ik besteld.
Nu hoor ik via al jullie kanalen dat het niet zo is, want het is een "momentopname.." nou, op het MOMENT van bestellen was er voorraad!
 

  • dan kan ik mijn order niet volgen bij bestelstatus omdat ik TELEFONISCH heb besteld!
  • dan zeggen jullie ELKE dag dat hij "het distributiecentrum" verlaten heeft (hoor ik ook al bijna 2wken) of "bij de koerier ligt"
  • kan NIEMAND mij een aflevernr, barcode of een tracenummer geven zodat ik het zelf kan volgen
  • als ik een klacht wil indienen een BRIEF moet schrijven en die AANGETEKEND moet versturen en waarop over 2/3 wken antwoord op komt (misschien!!)
  • ik nu begrijp dat er deze week weer WITTE lumia's binnenkomen, maar afhankelijk van het kanaal je wel of niet er bij zit???
  • over 3 dagen zitten de 10 dagen levertijd er op! WAT DAN???
iK MERK wel of ik iets van iemand van vodafone hoor
Ik ben er helemaal klaar mee!!!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi StanleyAdam,

Ik wil graag een en ander ophelderen, ik ga dit puntsgewijs doen, zoals jij dit ook doet. Om het overzichtelijk te houden;). Allereerst was de Lumia op 5 januari nog niet verkrijgbaar in Nederland, dus ook niet bij Vodafone. Als dit via het verkoopkanaal zo bij je is over gekomen was dit niet de bedoeling, excuses hiervoor.


  • Omdat je telefonisch een order hebt geplaatst, kun je deze niet online volgen. Je kunt in dat geval bellen met 0800-0200043.
  • Zoals Stevie al heeft aangegeven zijn de medewerkers van de klantenservice afhankelijk van hun systeem, de omschrijving van 'het distributie centrum verlaten' kan meer dingen betekenen. Hier kan lastig een exacte duur aan verbonden worden.
  • Ik kan via het Forum geen privégegevens van je opvragen. Als je dit nummer wilt hebben kun je contact opnemen via Facebook of Twitter.
  • Het klopt inderdaad dat als je een officele klachtenbrief wilt indienen je dit per post kunt doen. Dit omdat dit voor de documentatie beter is, je krijgt dan ook een bevestiging van ontvangst.
  • Lees wat dit betreft Stevie's post even terug. Ze legt duidelijk uit hoe het zit met de verdeling van de kanalen en wat voor gevolgen dit heeft.
  • Het is niet ongebruikelijk dat een levering 10 werkdagen duurt. Dit komt vaker voor, ook bij toestellen die op voorraad zijn. De normale levertijd is 5 tot 10 werkdagen. Er zijn allerlei factoren die het afleverproces kunnen beinvloeden, vandaar dat deze termijn wordt aangehouden. Het toestel wordt altijd bij je afgeleverd, ook al heeft het vertraging.
Daarnaast denk ik dat Stevie, Bas en alle andere Mods jullie alle mogelijke info hebben gegeven dat op dit moment beschikbaar is. Het is zuur, maar op dit moment niet anders. Deze discussie komt telkens op hetzelfde neer, en het lijkt me niet nodig om alles te blijven herhalen;). Ik hoop dat jullie gemerkt hebben dat Stevie zodra ze nieuws heeft een update geeft, we kunnen op dit moment niet anders doen dan afwachten. We houden jullie op de hoogte, nog even volhouden!

stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle,
dank je voor snel antwoord! Als iets goed is, ben ik ook de beroerdste niet om dit te melden.. 😉
punten:
1. via 0800-0200043 kunnen ze mij geen ENKELE info geven dan wat ik al besproken heb.
ook nrs: 0800-0560 en de betaalde (!) 1201 schiet ik ook geen meter mee op (zie hun verhaaltjes) hierboven)
Ik ben VERPLICHT te bellen want, zoals gezegd kom ik via myvodafone er niet in, erg belachelijk dat als je telefonisch besteld je aan de goden bent overgeleverd.
2/3/4/5 zijn duidelijk, gaat mij dus niet helpen
6. wat gebeurt er als het langer dan 10 dagen duurt? of is dat dan ook gebruikelijk? want daar gaat het naar uitzien
In ieder geval bedankt dat je mij al antwoord gaf.
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ps Annabele,

Het lijkt mij dat je ALTIJD moet blijven herhalen als het de klant niet duidelijk is... ook al wordt het voor jou vervelend.
en ik wil graag een manier hebben om ZELF mijn order status te wilen inzien.
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij zakelijk verlengen online kan ik ook geen orderdstatus inzien.. sterker nog er staat geen order in mijn history.. 
Terwijl ik toch echt een orderbevestiging heb?!
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Xiqu0n,
 
Heel simpel alle contacten van je oude sim in het geheugen van je oude toestel kopieeren en bluetooth aanzetten...
 
Dan zit er in je L920 een APP "Mijn gegevens overbrengen" deze opstarten en de wizzard volgen..
Klaar is kees..
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
net gelezen op tweakers:
 
"......
Vanmiddag, na 1,5 uur aan de telefoon te hebben gezeten met de vf klantenservice.
Mijn contract kunnen verlengen inclusief een zwarte lumia 920.

Eerste keer bellen.- meneer zegt tegen mij dat de lumia 920 niet via telefoon kan worden besteld.
tweede keer bellen.- krijg via via de technische dienst aan telefoon die zegt dat het onzin is dat ik de lumia niet via de telefoon kan bestellen .
Derde keer bellen krijg een mevrouw aan de telefoon, na dat ik heb gezegt dat ik lumia 920 wil, sta ik in de wacht. wordt er uit gegooit en krijg ik na een paar minuten een man aan de telefoon.

Hij snapt heel de situatie, helpt mij met een nieuw contract. Een lumia 920 is geen probleem.
Er zijn er nog 17 op voorraad zegt hij!! Van de 500 die er vanochtend zijn binnen gekomen.
En de klap op de vuurpijl stelt hij voor om 25 euro korting te geven om dat ik zolang bezig ben geweest met bestellen.

Dus ze waren er wel vandaag de lumia's, als je de goede persoon aan de telefoon hebt...." Ik ben blijkbaar niet de enige met communicatie problemen bij VF... Weet niet of ik nu blij moet zijn... 😞 
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en de goede lezer verneemt dat er 500 vanochtend binnen zijn gekomen, waarvan er nog 17 op voorraad zijn..
Maar er wordt continu gecommuniceerd dat er niets is geleverd..

Wat is waar....??!!
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Criti
 
Helaas werkte dat niet bij mij. Heb met Vodafone gebeld aangezien hun "contactenbackup" nog niet met de Lumia werkt. Het kwam er dus uiteindelijk op neer dat ik al mijn contacten ouderwets 1voor1 heb zitten toevoegen op de people hub bij windows. Het is een super toestel maar het instellen van alles kost toch wel even tijd. Na jaren android gewend te zijn moet ik eerlijk zeggen dat alles nog even vreemd aanvoelt.
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Xiqu0n,
 
Het is toch echt de L920 verbinding laten maken via bleutooth met het oude toestel waar je contacten op staan zodat je ze kan overzetten. Dat gaat dus via die "Mijn gegevens overbrengen" app welke op je L920 staat. 
Misschien gaat dit niet andriod vs windowsphone, leen dan van iemand een oude nokia.
 
Wat betreft whatsapp. Moeten er natuurlijk contacten op je L920 staan!! Whatsapp opstarten, van beneden naar boven schuiven voor instellingen en op favorieten tikken om je whatsapplijst te vernieuwen..
 
Edit, Je whatsapp bericht is verdwenen en van jou agenda klachten heb ik geen last..
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sorry was net mijn post aan het bijwerken toen je het typte, ik heb het al opgelost. Whatsapp opnieuw gedownload en toen ging het. Ik weet niet of je toevallig mijn andere vraag nog gezien had maar die heb ik inmiddels ook opgelost dus is niet meer aan de orde.
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer kunnen we weer leveringen verwachte en zit daar misschien ook een lading wit tussen?!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes

mhensen schreef:
Wanneer kunnen we weer leveringen verwachte en zit daar misschien ook een lading wit tussen?!


Helaas heb ik daar geen inzage in, mocht ik een update hebben plaats ik deze hier op het forum.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hehe!
 
Eindelijk mijn telefoon komt morgen! 
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het begint eindelijk te lopen!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bandti schreef:
Het begint eindelijk te lopen!
Like I said, komen eraan, ligt aan het kanaal en eraan of je een nieuw abonnement hebt. Dit duurt wat langer.


MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Bandti schreef:
Hehe!

Eindelijk mijn telefoon komt morgen!
Kijk dat is goed nieuws 🙂 Veel plezier met je toestel 🙂
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn dank is GROOT!
 
Groeten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic