Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hahaha@bas...
ja heb even naar avatar "stevie" gekeken en zag m'n fout.. hihi

Goed,
dus (ondanks dat hij al "uit het distributiecentrum" is) zijn er geen enkele witte lumia uitgelverd of nog aangekomen? vreemd hoor...
Dus weten we ook niet wanneer je hem uberhaupt thuis geleverd gaat krijgen..Naar verhaal
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hier exact het zelfde verhaal Stanley
"moment, ik kijk het even voor u na (dat was afgelopen maandag morgen) meneer ik heb goed nieuws voor u.
De bevestiging zal per omgaande naar uw adres worden verzonden, mocht u uw toestel as woensdag nog steeds niet in uw bezit hebben, dan verzoek ik u om meteen conact met vodafone orderdesk op te nemen".
 
De mods zeggen dus in feite dat orderdesk liegt?
Toch?
Ze kramen dus voor een x-salaris de grootste onzin uit en baseren dit op totaal niets....
"ik zal het even voor u nakijken" wil zeggen, even de ruggespraak toets indrukken en een babbeltje maken met een collega...
 
VODAFONE, ER ZITTEN MENSEN TE LIEGEN...draai er niet om heen, geen zalvende woorden of begrip voor deze mensen.
ZE lullen maar wat, dat blijkt keer op keer.
 
Waarom word dit getolereerd door Vodafone?
Zeg nou niet dat ze wellicht de foute informatie tot hun beschikking hebben...of meer van die ongein.
Dat station zijn we inmiddels gepasseerd.
Waar halen ze die duimzuig-verhalen vandaan???
 
Je kunt ze nog net niet tegen elkaar horen zeggen "heb je weer zo een voor een lumia....geeeeuuwwwww + handgebaar".
Vodafone, toestel of geen toestel...that's not the point...voor de zoveelste keer.
LIEG niet tegen je klanten...want als op dit onzinnige niveau al " onwaarheden"  worden verteld...wat is dan nog allemaal "niet waar"?
Moet ik nu ook aan mijn rekening gaan twijfelen????
 
Is dit het Imago waar vodafone naar toe werkt?
Mooijman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb toch er voor gekozen om via coolblue.nl de rode te bestellen aangezien vodafone helemaal niet weet of ze uberhaubt wel de kleuren gaan voeren (Rood en geel). En als ze die gaan voeren heb ik het vermoeden dat ik net zo goed op de volgende generatie kan wachten..
 
Wel jammer want ik had graag de "trouwe klant" korting gekregen die een vriend van mij ook heeft gehad toen het een abbo verlenging deed bij de vodafone winkel zelf. Jammer dat het allemaal zo moet lopen en ik hoop dat de meeste van jullie meer geluk hebben met de leveringen. Suc6 zou ik zeggen!
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja ik begin het ook zat te worden....Tele-2 heeft wel de zwarte lumia's hoorde ik.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Het doorzetten van mijn contract zou afhankelijk zijn van de beloofde levering van afgelopen vrijdag.
Nu zegt men doodleuk dat ze niet eens weten of de witte er komende vrijdag bij zitten...

Wat een peppi en kokkie gedoe zeg....wie weet in godsnaam nou niet wat in een bestelling zit die komen gaat.
Zo te zien is vodafone het enige bedrijf dat haar boekhouding totaal niet serieus neemt en zegt "doet u maar van alles wat...we zien wel als de doos open gaat wat er in zit".

Wat een domme instelling...het kost jullie klanten.
Want wat moet ik nu doen Vodafone? Moet je als klant nu werkelijk vertrekken?
En het ergste is....de kleur wit gaat ook nog vergelen als het oud wordt....dus schiet een beetje op.
Ik heb betaald en ik wens mijn product nu te krijgen... Trek maar eens aan wat koordjes en registers.
Ik denk dat de klanten inmiddels alle recht hebben om kwaad te worden....zal ik ook eens mijn maanbedrag storneren en betalen als het mij beter uitkomt?
Zal dan zeggen tegen vodafone dat het geld er volgende week of de week erna op staat maaaarrrrr zeker weten doe ik het niet..dus het kan ook later worden vodafone, ik weet namelijk niet wat er volgende week allemaal gestort gaat worden door mezelf.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
*knip* Waarom hebben mensen die hun abbonement eerder echt op een telefoon dan nieuwe klanten??????????????

*moderator edit: post bewerkt i.v.m. ongepast taalgebruik welk in strijd is met de huisregels*
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
NIEUWE KLANTEN KRIJGEN DUS GEEN TELEFOON??!!!!

*knip* ik hoor hier dat mensen op 21 januari hebben besteld met verlenging en hun telefoon al hebben ontvangen!!!!!

*moderator edit: post bewerkt i.v.m. ongepast taalgebruik welk in strijd is met de huisregels*
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik denk dat er een duidelijk en helder response vanuit vodafone dient te komen.
de frustraties lopen hoog op en ik kan ze geen ongelijk geven, ondanks alle bemoedigende woorden van de mods!
 
alle verhalen zo lezende gaat er wel het een en ander mis, mischien toch eens tijd om te escaleren, want op deze manier lopen de klanten inderdaad hard weg!
 
ik alleen weet dat ik het niet zou kunnen flikken bij mijn eigen klanten om alles in het onduidelijke te houden !!
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik lees net op tweakers dat iemand die (net als ik) op maandag 21 jan TELEFONISCH heeft besteld en hem VANDAAG heeft obtvangen!!
NOU BREEKT MIJN KLOMP *knip*!!

*moderator edit: post bewerkt i.v.m. ongepast taalgebruik welk in strijd is met de huisregels*
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik denk dat je er naast zit.
 
Ik ben klant sinds het beestje Libertel heette...ik denk sinds Libertel startte rond '96 of '97
Dus ben ik redelijk vaste klant en het sindsdien ook altijd één en het zelfde nummer gehad.
Ik bestelde 27 December 2012 de Lumia 920...dus Bandti, het heeft niets te maken met vaste of nieuwe klanten.
 
Ik denk dat er overal een "klein voorraadje ligt" en als er iemand zich meld voor een 920 dan kijkt men of er nog toestellen aanwezig zijn en sluit men het contract af.
Intussen worden vaste klanten die pre-orderden zelfs vaker de dupe van nieuwe klanten.
"de beller kruipt niet alleen bij de friture voor, maar ook vaak bij bedrijven".
De persoon die pre-orderde hebben ze immers al aan de haak en daar hoeft men in principe geen stap harder meer voor te lopen.
 
Ik weet dat dit ontkracht gaat worden zo meteen...maar ik heb deze info niet alleen via het Vodafone punt in de Makado in Beek maar ook "live" opgedaan in Maastricht toen ik een tijdje terug voor info ging en de verkoper belde met een klant.
Intussen was een andere medewerker met de klant voor mij bezig over de laatste Iphone.
Er werd een compleet nieuw abonnement afgesloten met een Iphone 5...wachtende op verificatie (je kent het wel) werd het pakket in orde gemaakt.
Tot mijn verbazing hoorde ik de medewerker tegelijkertijd tegen de klant aan de telefoon zeggen dat de Iphone 5 nog niet binnen was maar dat mensen die een pre-order hadden staan "uiteraard voor gingen"...
 
DUS NIET.
 
Punt is dus wederom niet dat de lumia's later zijn (waar COMPENSATIE inmiddels wel op z'n plek lijkt)
Het punt is dat Vodafone maar wat doet...
Het punt is dat men allerlei uitvluchten gebruikt om maar het woord liegen te vermijden.
Maar er word gewoon gelogen....willens en wetens...niet per ongeluk of bij wijze van uitzondering.
Als je je verdiept in Vodafone en vaak contact hebt dan merk je dat de orderdesk gewoon lulverhalen verkoopt.
Het geen uitzondering meer, maar regel.
Het is niet zo dat je af en toe wel eens leest dat er een tegenstrijdigheid zit in de verhalen van 2 verschillende medewerkers van Vodafone....het is ALTIJD zo.
Bel je 3 keer op een dag dan varieren de antwoorden van "u krijgt hem morgen tot er is nog niets bekend".
 
Escaleer dit
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Hier exact het zelfde verhaal Stanley
"moment, ik kijk het even voor u na (dat was afgelopen maandag morgen) meneer ik heb goed nieuws voor u.
De bevestiging zal per omgaande naar uw adres worden verzonden, mocht u uw toestel as woensdag nog steeds niet in uw bezit hebben, dan verzoek ik u om meteen conact met vodafone orderdesk op te nemen".

*knip*

Is dit het Imago waar vodafone naar toe werkt?

Hi Johnbob,

Ik heb geloof ik al eens eerder proberen uit te leggen hoe het werkt met communicatie die wij voeren en de klantenservice.
Ik krijg vanuit de afdeling waar de toestellen worden geleverd directe informatie, ik hoef niet in systemen te duiken voor voorraadbeheer te checken, orders te checken, uitleveringen etc. etc. De klantenservice daarentegen moet afgaan op de informatie die zij uit hun systemen kunnen halen. Zij kunnen zien dat we een voorraad zwarte Lumia's hebben en dat je order verwerkt word, daarop kan een verzenddatum baseren.

We hebben de toestellen nog geen week binnen, het kan dus zijn dat het inderdaad even duurt voordat je toestel word uitgeleverd omdat op het moment van ontvangen bij ons pas de systemen gaan draaien e.d. Daarnaast zat er ook nog een weekend tussen, dus heb nog even geduld. Als je een zwarte Lumia hebt besteld zal deze vast en zeker snel jouw kant op komen.


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Mooijman schreef:
Ik heb toch er voor gekozen om via coolblue.nl de rode te bestellen aangezien vodafone helemaal niet weet of ze uberhaubt wel de kleuren gaan voeren (Rood en geel). En als ze die gaan voeren heb ik het vermoeden dat ik net zo goed op de volgende generatie kan wachten..

Wel jammer want ik had graag de "trouwe klant" korting gekregen die een vriend van mij ook heeft gehad toen het een abbo verlenging deed bij de vodafone winkel zelf. Jammer dat het allemaal zo moet lopen en ik hoop dat de meeste van jullie meer geluk hebben met de leveringen. Suc6 zou ik zeggen!
Hi Mooijman,

Zoals ik al eerder heb aangegeven is het bij Vodafone niet gebruikelijk om alle kleuren van een toestel in het assortiment te hebben, Vaak hebben wij enkel de basiskleuren, zo bijvoorbeeld ook bij de Samsung Galaxy S3 waar 5 kleuren van beschikbaar zijn en wij er in het begin maar 2 hadden en uiteindelijk 3. Bij de Nokia Lumia 920 is dit niet veel anders, wij dragen momenteel de witte en zwarte uitvoering in ons assortiment en er was sprake van het toevoegen van de blauwe op termijn bij Belcompany, echter worden geel en rood denkelijk niet opgenomen in het assortiment. Dit heb ik eerder ook gecommuniceerd n.a.v. een aantal vragen over de kleuren.

Het is niet zo dat wij helemaal niet weten wat we in ons assortiment gaan voeren, maar meer het feit dat we over sommige zaken NOG geen harde uitspraken willen doen en dingen willen uitsluiten. Daarom heb ik duidelijk aangegeven dat we in de beginperiode sowieso enkel wit en zwart zouden voeren, dus wanneer je het toestel dan z.s.m. wilde dan was het duidelijk dat een rode uitvoering niet bij ons te krijgen was.

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bandti schreef:
Ja ik begin het ook zat te worden....Tele-2 heeft wel de zwarte lumia's hoorde ik.
Wij hebben ze ook, komen eraan, heb nog even geduld....
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Het doorzetten van mijn contract zou afhankelijk zijn van de beloofde levering van afgelopen vrijdag.
Nu zegt men doodleuk dat ze niet eens weten of de witte er komende vrijdag bij zitten...

Wat een peppi en kokkie gedoe zeg....wie weet in godsnaam nou niet wat in een bestelling zit die komen gaat.
Zo te zien is vodafone het enige bedrijf dat haar boekhouding totaal niet serieus neemt en zegt "doet u maar van alles wat...we zien wel als de doos open gaat wat er in zit".

Wat een domme instelling...het kost jullie klanten.
Want wat moet ik nu doen Vodafone? Moet je als klant nu werkelijk vertrekken?
En het ergste is....de kleur wit gaat ook nog vergelen als het oud wordt....dus schiet een beetje op.
Ik heb betaald en ik wens mijn product nu te krijgen... Trek maar eens aan wat koordjes en registers.
Ik denk dat de klanten inmiddels alle recht hebben om kwaad te worden....zal ik ook eens mijn maanbedrag storneren en betalen als het mij beter uitkomt?
Zal dan zeggen tegen vodafone dat het geld er volgende week of de week erna op staat maaaarrrrr zeker weten doe ik het niet..dus het kan ook later worden vodafone, ik weet namelijk niet wat er volgende week allemaal gestort gaat worden door mezelf.
Als tussenpersoon, wat we in wezen zijn m.b.t. het leveren van toestellen, zijn wij ook afhankelijk van de leverancier.
Nokia ervaart op dit moment topdrukte vanwege het onverwachte succes, hierdoor kunnen zaken vertragen. Daar zijn wij afhankelijk van, het is niet zo dat wij niet willen uitleveren, heel graag zelfs, maar daar hebben we echt de toestellen voor nodig van onze leveranciers.
Onze verwachtte leverdatum voor de witte Lumia lig in week 5, deze week dus, echter hebben we hier nog geen bevestiging van mogen ontvangen. Zolang we vanuit onze leverancier geen bevestiging hebben, kan ik jou ook niets bevestigen m.b.t. de witte toestellen.

Ik zal het blijven navragen en hopen dat ik zo snel mogelijk met het goede nieuws mag komen dat we ook witte toestellen hebben ontvangen of een bevestiging wanneer we deze ontvangen.

M.b.t. het vergelen van het wit, ik denk niet dat dit zo een vaart zal lopen dat als de witte uitvoering er vrijdag niet is maar volgende week bijvoorbeeld je dan een vergeelde uitvoering krijgt 😉
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bandti schreef:
NIEUWE KLANTEN KRIJGEN DUS GEEN TELEFOON??!!!!

Rot toch op man! ik hoor hier dat mensen op 21 januari hebben besteld met verlenging en hun telefoon al hebben ontvangen!!!!!


Kunnen we het wel een beetje netjes houden?
De verwerking van nieuwe klanten kan wat langer duren dan die van een verlenging.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Ten eerste wil ik beginnen met de vraag om het taalgebruik alsjeblieft netjes te houden hier op het forum. Ik snap dat het frustrerend is als je op je toestel moet wachten dat je graag wilt hebben, maar dat is geen reden om te gaan schelden hier wat overigens in strijd is met de huisregels!

Ten tweede om op een paar punten terug te komen:


  • Wanneer je toestel wordt uitgeleverd is afhankelijk van:

  • het kanaal waar je besteld hebt: winkel, online, telefoon
  • of je een verlenging hebt gedaan of een nieuw abonnement hebt afgesloten
  • je bij een nieuw contract nummerbehoud hebt aangevraagd
  • de kleur van het toestel dat je besteld hebt

  • nieuwe abonnementen krijgen geen voorrang op verlengingen, andersom ook niet. UItlevering is enkel afhankelijk van bovenstaande factoren.
  • Ieder kanaal krijgt een kleine hoeveelheid voorraad die niet onderling wordt uitgewisseld.

    Voorbeeld: online krijgt 50 toestellen, maar heeft 60 bestellingen, dan moeten 10 mensen iets langer wachten op nieuwe voorraad. Telefonische kanalen hebben ook 50 toestellen, maar die hebben maar 10 bestellingen, dan behouden zij een voorraad van 40, deze wordt niet overgeheveld. Bestel jij een week later telefonisch dan een andere klant die online heeft besteld, dan kan het dat jij eerder je toestel krijgt, omdat zij nog een voorraad hebben en online niet. Hierdoor kan het dus dat iemand die later heeft besteld eerder zijn toestel heeft, verschil in voorraden bij de verschillende kanalen.
  • De voorraden naar de winkels worden weer anders ingeregeld, hier zit ik helaas niet tussen, ik weet enkel de leveringen voor online en telefonische verkoop.
  • Wij zijn net zoals jullie volledig afhankelijk van een leverancier, graag hier ook begrip voor. Wij willen graag jullie helpen en de producten leveren, maar ook wij hebben hier voorraad voor nodig.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Stevie
 
Bedankt voor je post.
Maar al "grappende over de vergeling van de witte Lumia 920" neem je al een slag om de arm van vrijdag over 2 weken.
Jullie reageren nog steeds "geduldig" als mods maar ik merk dat jullie ook steeds vaker denken "daar gaan we weer"....
 
Mag ik jullie en Vodafone er op duiden dat ik MIJN kant van de deal na ben gekomen.
De betaling is gedaan.
Jullie kant van de deal is nog steeds koffiedik kijken wat betreft de witte toestellen.
 
Ik druk mezelf zacht uit als ik zeg "hoe jullie het regelen met Nokia zal mij een zorg wezen"....
Dat is niet het probleem van de klant.
En ook al heerst er de sfeer bij Vodafone dat wij als klant wel erg drammen...
 
"Mogen we a.u.b."?
De verwachting van ELKE preorder voor 6 januari 2013 was dat 6 januari de levering zou starten.
GEEN KIK over welke kleuren eerder binnen zouden komen...of welke kleuren later zouden komen.
Ik heb screenshots die gewoon zonder twijfel de indruk wekken dat 6 januari werd gestart met leveren van de zwarte EN de witte.
Nogmaals, hoe Vodafone zijn zaken aftimmert met Nokia is niet ONZE zorg....dat is jullie zorg.
 
Dan maar op een andere wijze druk leggen bij Nokia.
Jullie hebben ook beloftes die nagekomen dienen te worden.
Kan dit niet, dan moet er voor alle pre-orders van voor 6 januari een compensatie komen.
 
We zijn voor de witte inmiddels een maand verder eer deze op z'n snelst op de mat valt.
Het taalgebruik is idd niet correct...maar wel begrijpelijk.
Het gaat hier niet om een pak melk of zo....maar om een toestel van achter in de 500 Euro
Twee jarig abonnement waarbij de meesten een 1500 euro bij Vodafone achter laten.
Voor dit geld hebben we het recht om te zeggen dat de maat inmiddels wel zo'n beetje vol is.
 
 
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Stevie

Bedankt voor je post.
Maar al "grappende over de vergeling van de witte Lumia 920" neem je al een slag om de arm van vrijdag over 2 weken.
Jullie reageren nog steeds "geduldig" als mods maar ik merk dat jullie ook steeds vaker denken "daar gaan we weer"....

Mag ik jullie en Vodafone er op duiden dat ik MIJN kant van de deal na ben gekomen.
De betaling is gedaan.
Jullie kant van de deal is nog steeds koffiedik kijken wat betreft de witte toestellen.

Ik druk mezelf zacht uit als ik zeg "hoe jullie het regelen met Nokia zal mij een zorg wezen"....
Dat is niet het probleem van de klant.
En ook al heerst er de sfeer bij Vodafone dat wij als klant wel erg drammen...

"Mogen we a.u.b."?
De verwachting van ELKE preorder voor 6 januari 2013 was dat 6 januari de levering zou starten.
GEEN KIK over welke kleuren eerder binnen zouden komen...of welke kleuren later zouden komen.
Ik heb screenshots die gewoon zonder twijfel de indruk wekken dat 6 januari werd gestart met leveren van de zwarte EN de witte.
Nogmaals, hoe Vodafone zijn zaken aftimmert met Nokia is niet ONZE zorg....dat is julle zorg.

Ook in December 2012 was bekend dat er een leveringsprobleem was.

We zijn voor de witte inmiddels een maand verder eer deze op z'n snelt op de mat valt.
Het taalgebruik is idd niet correct...maar wel begrijpelijk.
Het gaat hier niet om een pak melk of zo....maar om een toestel van achter in de 500 Euro
Twee jarig abonnement waarbij de meesten een 1500 euro bij Vodafone achter laten.
Voor dit geld hebben we het recht om te zeggen dat de maat inmiddels wel zo'n beetje vol is.



Hi Johnbob,

Ik neem geen slag om de arm met 2 weken, dat was maar gewoon een voorbeeld. Niet alles te letterlijk opnemen.
En nee we hebben niet zoiets van daar gaan we weer. Ik heb in oktober 165 pagina's gehad op het forum met vragen over de iPhone 5, dus we zijn wel wat gewend :)...

Op het moment dat je de deal bent aangegaan wist je dat het om een preorder ging, toen wist je ook dat het enige tijd kon duren voordat je het toestel zou ontvangen, want toen was er ook al in de media bekend dat Nokia met een onverwacht succes kampte.
Het is inderdaad onze zorg hoe we het regelen met Nokia, dat is zeer zeker zo, maar zonder toestellen kunnen wij simpelweg niet leveren.

Op het forum heb ik jullie duidelijk op de hoogte proberen te houden en heb ook al vrij vroeg aangegeven dat 10 januari voor ons geen datum was waarop wij zouden beginnen met leveren.10 Januari was overigens de dag dat de Lumia in NL uitkwam, 6 januari zal door ons daarom dus ook niet gecommuniceerd zijn in geschrift.

We zijn nu inderdaad een maand verder vanaf de pre-order start, tijdens een pre-order periode is het sowieso bekend dat het toestel nog niet leverbaar is en je dus langer moet wachten.Ik begrijp het nogmaals dat het vervelend is hoe de zaken lopen, maar we kunnen op dit moment niet leveren omdat er geen voorraad is. Zodra deze er is dan laat ik het jullie met groot genoegen weten.

mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik nu naar de toestellen bij vodafone kijk zie ik niet meer dat de Nokia op Pre Order staat .. 

Mag ik hieruit opmaken dat binnen afzienbare tijd dus de witte en zwarte leverbaarzijn, dit aangezien je bij afsluiten binnen de 5-10 werkdagen je toestel zou moeten ontvangen volgens de algemene voorwaarden.. ?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey allemaal,
 
Sorry dat ik jullie allemaal voor moet zijn maar ik heb hem zojuist binnen! Wel loop ik al gelijk tegen een probleem aan. Volgens de brief dien ik mijn nieuwe SIM te activeren, en dus ook mijn contactpersonen. Daarvoor heeft Vodafone een fijn iets gemaakt, namelijk Vodafone contacten backup. Alleen STAAT HIER NOG NIET EENS DE LUMIA 920 TUSSEN.
 
Ik heb dus even geen idee hoe ik nu al mijn contacten van de oude sim op mijn nieuwe telefoon krijg. Ik denk dat ik ze maar ouderwets ga overtypen in een excel sheetje om ze daarna weer toe te voegen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic