Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik heb net de klantenservice gebelt i.v.m. mijn lege orderpagina. Mij werd vertelt dat er morgen een grote levering komt met de Lumia 920 en dat ik recht heb op een tegemoetkoming, omdat er al meer dan 10 dagen tussen het verlengen van mijn abonnement zit en het toestel. Ofterwijl Vodafone wordt zo de dupe van Nokia, aangezien Nokia wereldwijd een tekort aan Lumia's heeft.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja Xiqu0n maakte ik ook mee.
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
k kom net van de Vodafonewinkel af om te vragen wat ik moet doen met ds preorder van de winkel zelf. Toen ik zei dat afgelopen vrijdag een lading binnen was gekomen keken ze mij als een botsauto aan. Ze wisten van niks en vroegen hoe ik aan die info kwam. Ik zei van het forum en toen beweerde ze dat "jullie wel meer dingen zeggen". Haha die onderlinge communicatie
 
Ik had zelfde ervaring met Vodafone Winkel Heerenveen .....
"Misschien handig om toch dat forum eens te lezen." heb ik gezegd. Antwoorrd: "Ja, daar wordt zoveel gezegd door mensen die 'denken' dat ze weten hoe het zit. Maar wij hebben geen 920 en ik heb geen enkele info waaruit blijkt dat we hem op korte termijn krijgen."
 
Ik wacht af maar verbaas me wel.
 
 
 
 
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja ik was ook erg verbaasd. Ik kwam met de vraag of ze wisten of de Lumia's al binnen waren en toen ik ze dus wist te vertellen dat ze al een levering binnen hadden bij Vodafone viel er even 5 seconde stilte. Het voelde ook heel apart om als consument medewerkers te moeten inlichten dat ze een levering binnen hebben.
 
Anyway, de medewerker vertelde me wel dat doorgaans winkels eerder de telefoons krijgen i.p.v. online, dit omdat zij natuurlijk het meeste met klanten in contact komen en lastiger constant nee kunnen verkopen. Daarom heb ik nu dus ook mijn preorder bij de winkel laten staan. Indien zij hem eerder hebben dan ik per post krijg laat ik gewoon de klantenservice weten dat ik er een kan afhalen en dat ik graag wil dat mijn levering afgezegd wordt of zo. Eens kijken of dat gaat lukken.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Danku voor de info,

 

Hoe kan ik mijn telefoonnummer veranderen bij mijn orderstatus?

 

Grtz
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
novec schreef:

Ik had zelfde ervaring met Vodafone Winkel Heerenveen .....
Leuk toch, dat jullie via ons zo snel zulke actuele info krijgen? 😉

Enerzijds snap ik de reactie van mijn collega's wel. Wij als forum-mods weten wanneer er toestellen binnenkomen, en dat geven we dan uiteraard door.

Wat we niet weten is welk gedeelte van die toestellen op welke termijn naar welk kanaal gaat. Dan bedoel ik:

  • hoeveel toestellen krijgt welke winkel (en wanneer)
  • welke online orders kunnen al geleverd worden (en wanneer)
  • welke telefonische orders kunnen al geleverd worden (en wanneer)
Krijg je tig-duizend toestellen binnen, dan gaat dat allemaal in één keer. Krijg je er wat minder, dan moet je keuzes maken.

Ik ga er dus van uit dat mijn collega's het hadden over het feit dat wij niet weten wanneer individuele winkels bevoorraad worden (dat klopt) en niet over dat onze algemene info klopt.

Onze algemene info komt altijd rechtstreeks van de top
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Bandti schreef:
Hoe kan ik mijn telefoonnummer veranderen bij mijn orderstatus?

Ik neem aan dat je het over het nummer hebt dat als contact-nummer bij je order staat? Dat kun je laten wijzigen via de klantenservice.
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bas - Moderator schrijft :
"Enerzijds snap ik de reactie van mijn collega's wel. Wij als forum-mods weten wanneer er toestellen binnenkomen, en dat geven we dan uiteraard door.

Wat we niet weten is welk gedeelte van die toestellen op welke termijn naar welk kanaal gaat. Dan bedoel ik:

  • hoeveel toestellen krijgt welke winkel (en wanneer)
  • welke online orders kunnen al geleverd worden (en wanneer)
  • welke telefonische orders kunnen al geleverd worden (en wanneer)
Krijg je tig-duizend toestellen binnen, dan gaat dat allemaal in één keer. Krijg je er wat minder, dan moet je keuzes maken.
 
Ik ga er dus van uit dat mijn collega's het hadden over het feit dat wij niet weten wanneer individuele winkels bevoorraad worden (dat klopt) en niet over dat onze algemene info klopt. Onze algemene info komt altijd rechtstreeks van de top"
 
Hi Bas,
 
Dank voor je uitleg, maar deze conclusie had ik zelf ook al.
Anderzijds bevestig je daarmee de onmacht van jullie als moderators in de communicatie met de klant. Juliie hebben andere, soms actueelere en soms helemaal geen, informatie, dan de business consultant in de winkel.
Als klant begrijp ik dat maar dat betekend niet automatisch dat ik daar ook alle begrip voor heb.
Vodafone had, althans zo zie ik het, veel beter moeten en kunnen communiceren met haar klanten.
Nu leidt een ogenschijnlijk onbelangrijk item tot veel discussie en vooral veel onbegrip bij de klant (die zich toch als Koning, Keizer, Admiraal behandeld wil voelen)
Het tast zelfs, puur gevoelsmatig, de betrouwbaarheids waardigheid van Vodafone aan.
Dat is niet nodig.
Ik denk dat er zoveel knappe communicatie specialisten rondlopen (Heb daar proffesionel ervaring en achtergrond) dat dit nooit had mogen en hoeven gebeuren. Het communicatie proces is gewoon niet goed gestuurt.
Dus los van de perikeleln tussen Nokia en vodafone en los van de late levering had Vodafone veel iirritatie, onbegrip en frustratie bij client kunnen weghouden/weghalen.
Dat zulks niet gebeurd is m.i. erg triest en jammer voor alle goedwillende medewerkers (o.a. winkel en moderators) en zelfs neerbuigend voor alle goede intenties van jullie.
Feit dat Vodafone dat proces niet in de macht heeft wordt bijna in elke post op dit forum bewezen met als ultieme bevestiging een totaal andere commerciele uitspraak en daaraan gekopplelde aanpak tussen jullie op dit Forum (met info direct vanuit de Top) en de Business Consulenten in de Regio.
 
Ik ben blij dat in mijn onderneming dit niet aan de orde is. Maar daar zal het verschil in omvang zeker een rol spelen. 😉
 
 
En ondertussen:
wacht ik gewoon af ......
Heb de Windows Phone 8 echter voor trainingsdoeleinden met spoed nodig.......
Dus ook daar hangt voor mij een commercieel belang ..................
Dat weet Vodafone en ondanks mijn bestelling van begin dezember hebben anderen hem wel en ik niet ............
Blijkbaar worden anderen als belangrijker relaties van vodafone gezien dan ik .................
 

Zo denken consumenten. Ze begrijpen het wel maar hebben weinig begrip.
 

Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Zijn er al toetsellen binnen met name de witte?
Ik zou deze vandaag namelijk krijgen met vooraf een notificatie dat hij vandaag aangeboden zou worden....
 
Vraag a.u.b. eens na wat de verwachting is van witte lumia's want uiteraard gaat er vandaag NIETS gebeuren....aangezien de leveringen vanuit Nokia (en andere merken) op de vrijdag geschied.
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mensen, zojuist heb ik via mail bevestigd gekregen dat mijn zwarte lumia onderweg is! Het gaat beginnen
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
De zwarte ja.....what about white?
 
 
Uiteraard gefelicitteerd Xiqu0n   😉
 
 
 
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Xiqu0n wanneer heb jij besteld?
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog gefeliciteerd trouwens Xiqu0n
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steve,
 
Wanneer wordt mijn witte lumia geleverd als hij het distributiecenrum van vodafone heeft verlaten? ik hoor nu al een paar dagen dat hij bij de koerier zit, maar ik kan dat niet controleren want ik krijg maar geen track en trace nr of aflevernr door van vodafone...
Vandaag zit hij dus weer "bij de koerier" maar niemand kan mij verder over de status vertellen??
 
Zou je mij kunnen informeren?
een barcode of alvernummer zal al heel wat zijn!! maar dat kan vodafone mij niet geven??
 
stanley
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoe weet je dat hij de koerier zit? Waar kun je dat controleren?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@band, zaterdag met de klantenservice gebeld. Daarvoor al bij een vestiging maar dus za. het ging om een verlenging en zwarte toestel
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke nice, net gebeld nog steeds niet op voorraad...
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Xiqu0n dat is wel erg vlot...Gefeliciteerd .. het kan dus wel.. maar ja nu de rest nog 🙂
 
 
 
Hopelijk zijn ze met de witte versies ook vlot ..

Heb nu 2 verlengingen lopen 1 met galaxy s3 en 1 met de witte 920.
 
Maar volgens mij wordt er niets geleverd zolang 1 van beide niet op voorraad is!! (volgens de klantenservice had ik 2 orders moeten maken, maar ja, ga nu ff niet meer annuleren en opnieuw aanvrage)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
stanleyAdam schreef:
Steve,

Wanneer wordt mijn witte lumia geleverd als hij het distributiecenrum van vodafone heeft verlaten? ik hoor nu al een paar dagen dat hij bij de koerier zit,
Hi stanley, John, helaas ben ik bang dat die info die je hebt gekregen niet helemaal klopt.

Er zijn nog geen witte lumia's binnengekomen. We hopen die deze week binnen te krijgen. Ze zitten wel in de bestelling en ze zouden binnen moeten komen, maar ik kan niet garanderen dat we ze ook echt krijgen. Als we ze binnen krijgen zal het vrij snel gaan (nu de zwarte er is loopt dat ook vrij vlot).
Maar als we ze niet krijgen is er geen pijl op te trekken.

Btw,@stanley; mbt de "steve". Ik zou even naar stevie's avatar kijken 😉
stanleyAdam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had gebeld met 0800-0560 gebeld..
maar ze lullen maar wat volgens mij, want is hij dan al een paar dagen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic