Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat is vreemd Band. Heb je online gepreordered? Anders misschien ook eens die service bellen wat ik zei, wellicht kunnen zij ook iets voor jou betekenen.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja ik heb online gepreordered, ik zal zeker de service bellen!
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Blijkbaar worden de telefoons willekeurig geleverd...
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Mooijman,

Ik heb een saai antwoord helaas. 😄

We beschikken vooraf niet over die informatie. Pas als we iets op voorraad hebben kunnen we 100% zeker zijn van een correct antwoord.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hi Bandti,

Dat is erg rot voor je. Via het forum kunnen we de orderstatus niet nakijken. Je kunt maandag bellen met 1201 of je kijkt even op onze site:
http://voda.fo/ne/6ezb1

Ik hoop dat die van jou ook snel geleverd wordt.:@
zsab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf wanneer wordt het mogelijk om de Nokia Lumia 920 te bestellen via de Friends & Family store?
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja ik hoop het ook, dit kan echt niet!
Door welke leverancier worden de lumia's bezorgd?
 
Grtz
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Orderstatus:
Bestelling wordt verwerkt.

Laatst gewijzigd: 08-01-2013 22:42:15
 

Nog steeds niks??
 
 
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hmmz ik kan met mijn ordernummer nog niet eens inzien wat de status is. Ik hoop dus wel dat de toezegging evengoed staat. Naja even kijken wat morgen allemaal gebeurt bij Vodafone.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Bandti / Xiqu0n
Hier idem....


order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 27-12-2012 11:24:51




Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dit heeft geen zin joh, Vodafone deelt de telefoons compleet willekeurig uit!

DIT GAAT NIET OP VOLGORDE!
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik weet het niet....
De meeste mensen bestelden misschien een kleur?
Waardoor de sprijding van de zwarte groter is over de aanmeldingen?
Of had jij ook een zwarte besteld?
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik had ook een zwarte besteld...
i-krijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn telefoon is geleverd via PostNL, waarschijnlijk omdat het een abonnementverlenging betrof. Ze zijn vrijdag binnengekomen en die van mij is direct verstuurd, PostNl is de enige die op zaterdag bezorgd. Een nieuw abonnement zal ongetwijfeld meer werk zijn en moet ook via een koerier. Die zal ze vrijdag of maandag ophalen (zou ik zo verwachten).
doenja

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net contact gehad met Vodafone. Lumia's worden pas 1 a 2 februari uitgeleverd (je wordt gebeld). Dat betekent dat je ze rond de 4e in huis hebt. Dat is dus meer dan een week later nadat Vodafone ze heeft ontvangen!
 
Het gaat overigens om een nieuw abonnement. Vorige week ook al gebeld en het mobiele nummer was toen al bekend. Volgens mij moet dat dan net ze snel gaan als een verlenging.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen allemaal,

Ik zag gedurende het weekend de teller van mijn e-mails over het forum al oplopen, dus maandagmorgen, als eerste maar eens even kijken hoe het met de Lumia 920 gaat.


  • Ik zie veel vragen over de leveringen. Vodafone heeft de 25ste een voorraad zwarte Lumia 920 ontvangen, deze worden verdeeld over de kanalen en dan uitgeleverd. Leveringen gebeuren normaalgesproken wel naar volgorde van bestelling, het is echter afhankelijk van de wijze van bestellen en soort bestelling. Of je een online verlenging hebt gedaan of nieuw abonnement, of dat je bijvoorbeeld in een winkel of telefonisch hebt gepre-ordered is allemaal van invloed op de levering. Al deze factoren hebben effect; een verlenging gaat bijvoorbeeld via een ander systeem en andere koerier. Een nieuw abonnement gaat via een koerier die ook nog enkele administratieve zaken afhandelt, zoals een pintransactie, betaling e.d. Daardoor kan hier wat tijdsverschil inzitten.


  • Nieuwe voorraden: We zullen vanaf nu regelmatig voorraad binnenkrijgen, dat wil zeggen zoals het er nu uitziet wekelijks. Dit weet ik momenteel wel enkel over het zwarte toestel, de witte moet ik even apart navragen.


  • Daarnaast, de mogelijkheid van het preorderen van kleuren: Vodafone heeft momenteel enkel wit en zwart in het assortiment. Of we andere kleuren gaan voeren is nog niet duidelijk, echter is dit niet standaard in ons assortiment, kijk maar bijvoorbeeld naar andere toestellen waar meerdere kleuren van bestaan, zoals de Samsung Galaxy S3 waar 6 kleuren van bestaan en wij er 3 voeren. Mocht ik echter nieuws krijgen dat we naast wit en zwart nog een andere kleur gaan leveren dan laat ik het jullie hier zeker weten.


  • Wanneer het toestel in de friends&family shop komt is nog niet bekend, dit gebeurt vaak op het moment dat we een stabiele aanvoer hebben van toestellen en preorders e.d. zijn vervult. Echter kan ik hier geen datum aan vasthangen, hou dus de friends&family pagina in de gaten.

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik deze natuurlijk graag!
Maar "hang in there" toestellen zijn onderweg...


Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hmmz Tim de contactpersoon zei inderdaad 5-10 werkdagen. Dan kom je inderdaad op begin feb uit. Ik sta evengoed ook op de preorderlijst bij de lokale winkel dus als ik hier eerder iets van hoor ga ik gewoon naar de vestiging en kijk ik of daar niks te regelen is. Dan geven ze mij die maar mee en cancellen ze de online bestelling of zo. Het begint nu allemaal wat door elkaar te lopen en mijn ordernummer werkt niet dus erg onduidelijk even.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Danku voor de info,
 
Hoe kan ik mijn telefoonnummer veranderen bij mijn orderstatus?
 
Grtz
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik belde deze morgen met de orderdesk.
Ze vertelden me dat er op 1 februari een grote zending gaat binnen komen.
De zending van afgelopen vrijdag werd hierbij omschreven als een "klein aantal zwarte lumia's".
 
Ik heb zelf de witte ge-preordered.
Die dus niet bij de zending van afgelopen vrijdag zou moeten zitten.
Maar toch staat mijn witte 920 op (vlgs orderdesk) om per 29 januari te worden verzonden.
Ik zou vooraf een bericht ontvangen wanneer ik het toestel kon verwachten...dat bericht zou ik dus vandaag moeten krijgen.
 
Allemaal wazig, maar we wachten wederom af.
Mijn voornemens om te cancelen heb ik af laten hangen van de zending van afgelopen vrijdag...we zullen zien.  
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik kom net van de Vodafonewinkel af om te vragen wat ik moet doen met ds preorder van de winkel zelf. Toen ik zei dat afgelopen vrijdag een lading binnen was gekomen keken ze mij als een botsauto aan. Ze wisten van niks en vroegen hoe ik aan die info kwam. Ik zei van het forum en toen beweerde ze dat "jullie wel meer dingen zeggen". Haha die onderlinge communicatie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic