Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Bandti schreef:
Hallo ik heb een vraag, kan ik bij mijn gegevens mijn telefoonnummer veranderen?
Hoe bedoel je dat precies? Bij je orderstatus, My Vodafone, ergens anders?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bas al bekend of de telefoons "over de kanalen verspreid zijn"? Oftewel zijn de lumia's al verspreid onder de filialen?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat vraag ik nu na. Ik weet alleen niet of ik op zaterdag antwoord krijg, maar ik ga in ieder geval even het rondje maken, dus als ik antwoord krijg laat ik het vandaag nog weten en anders horen we het maandag-ochtend

Dat is volgens mij sowieso de dag dat de eerste toestellen de deur uit zouden kunnen gaan (mits vrijdag binnengekregen, toewijzen aan de juiste orders, naar de koerier etc kost ook een dagje, dus dan versturen we va maandag). Ook dat dubbel-check ik even.
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mensen ik heb nieuws voor diegene die de telefoon besteld hebben bij een lokale vodafone winkel. Zonet gebeld met nummer 09000140. Ik had de vraag wanneer de telefoons lokaal geleverd waren. De contactpersoon Tim was super behulpzaam en ik heb zojuist een abonnement afgesloten + toestel die binnen 5-10 werkdagen bij mij op de deurmat ligt. Tim verzekerde mij dat ik nu niet weer achter op de lijst sta en de telefoon binnemkrijg. Tot slot heb ik ook nog korting gekregen op het toestel omdat ik verleng van 164 naar 139. Dat is nog eens service
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@BasT ja bij mijn orderstatus.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
BasT schreef:
Dat vraag ik nu na. Ik weet alleen niet of ik op zaterdag antwoord krijg, maar ik ga in ieder geval even het rondje maken, dus als ik antwoord krijg laat ik het vandaag nog weten en anders horen we het maandag-ochtend

lol, of ik let op mijn eigen forum en verwijs gewoon naar stevie die de info al geplaatst had 😄

Er zijn gisteren zwarte lumia's binnengekomen die nu verspreid (dus zowel over bestaande orders als de winkels) worden. En vanaf nu krijgen we ook met regelmaat toestellen binnen en kunnen we gaan leveren.

Of ze ook nu al in de winkel liggen en je er daar een op kan halen weet ik niet. Inzicht in de winkelvoorraden heb ik niet, maar ze zijn er in ieder geval naar onderweg. Maar reken er op dat ze daar voorlopig nog snel weer uitverkocht gaan zijn 😉
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wauw hoe heb je dat geregeld? Welk vodafoe winkel?
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@BasT is regelmatig elke dag, elke week...?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geen specifieke wink gewoon gebeld naar 0900 0140. Dit is de klantenservice die WEL zaken in kunnen zien. Zojuist bevestiging per mail gekregen dus nu wachten op de telefoon.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Bandti schreef:
@BasT is regelmatig elke dag, elke week...?
Daarin zijn we volledig afhankelijk van Nokia maar normaal gesproken krijg je dit soort leveringen eens per week. Maar, disclaimer: gezien het nieuws dat je over het net ziet over de leveringen is het echt koffie-dik kijken. Al hebben we iig de 25e wel gehaald 🙂
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Xiqu0n schreef:
Dit is de klantenservice die WEL zaken in kunnen zien.
Tsja, misschien moeten we via het forum maar gewoon stoppen met updates 😉 😉
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alsjeblieft niet we zijn net met zijn allen goed op weg! Meer gericht op alle drama die John kreeg bij de normale klantenservice. Anyway. Ik vind het erg netjes dat Vodafone mij de hardwarekorting van 25 eu geeft. Zo behoud je klanten. Indien ik meer weet of mijn toestel in ontvangst heb horen jullie meer.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Geintje 😉

Ik hoop dat je hem snel hebt en dat aan alle verwachtingen gaat voldoen. Ik hoop dat ik er binnenkort zelf ook eens een beetje mee kan gaan spelen. Na alle heisa ben ik wel heel erg benieuwd
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
BasT
 
idd de 25 is gehaald als je het zo bekijkt....
 
De witte komen pas later...en zoals orderdesk al zei komen alleen op de vrijdagen nieuwe bestellingen binnen.
Dat betekend "als" de witte er de komende keer bij zitten dat we al snel richting half februari gaan...
Ik zie ne, 26 januari 2013, nog steeds geen Vodafone die zegt "we gaan nu de klanten voorzien van hun bestelling".
Enkel een voorzichtig juich over een aantal zwarte 920's
Maar ik ga ervan uit dat 90% van de Lumia klanten een kleur gekozen hebben.
En deze zijn er gewoon nog steeds niet.
 
Ik vertrouw er op dat deze uiteindelijk wel zullen verschijnen en dat wederom Vodafone hier ook niets aan kan doen.
....maar de 25e januari, zoals ik al zei....gaat 'm niet worden.
 
 
i-krijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op 14 januari heb ik bij Vodafone een zwarte Lumia 920 besteld en sinds dien dit topic gevolgd (alleen lezen). Vanochtend stonds ineens de postbode met mijn nieuwe telefoon aan de deur. Super snel dus, aangezien ze gisteren pas bij Vodafone waren. 
 
Dus degenen die besteld hebben voor 14 januari zullen hem waarschijnlijk ook zeer snel krijgen!
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Johnbob,
 
Je hebt een PM
Mooijman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan toevallig een moderator mijn volgende vraag beantwoorden: Hebben jullie enig idee wanneer de kleuren gepre-orderd kunnen worden? Zit hier al ff op te wachten en had gehoopt het toestel voor 13 februari binnen te hebben maar ik heb het vermoeden dat die datum niet gehaald gaat worden.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
 
 
IK heb op  8 JANUARI besteld en ik heb nog niks??????????????????? Waar slaat dit nou op???????
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
EN ik heb ook de ZWARTE LUMIAbesteld????
 
Dit is echt te gek voor woorden!!
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@i-krijn
 
Heb jij niet eerst een belletje gehad van de bezorger? Of kwam de bezorger onaangekondigd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic