Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Net met Orderdesk aan de lijn gehangen welke mij beloofde mijn mail door te zetten naar de hogere registers.
UITERAARD geloof ik hier niets van en is het wederom een manier om de klant af te schepen en de haak er (voorlopig) op te kunnen gooien.
 
Vodafone zou (vlgs orderdesk) wekelijks een order doen voor de lumia 920 aan Nokia en t/m de order van deze week 0 op rekest hebben gekregen.
Er is dus TOTAAL GEEN uitzicht op de Lumia 920 voor Vodafone klanten.
 
Vervolgens komt er een lulverhaal dat Vodafone al toestellen uitleverde aan de mensen die ge-PRE ORDERED hadden in OKTOBER 2012....!!!!!!!!!!!!!!!!
VODAFONE LEEST U MEE????!!!!!!
Er was niet eens een pre-order mogelijkheid voor 27 december 2012
Waarom staat Vodafone toe dat mensen van helpdesk en order maar wat kunnen roepen?
Dat ik ooit één of twéé personen aan de lijn krijg die het niet helemaal begrijpen is tot daar aan toe.
Maar het BLIJFT maar aan de gang...het is geen uitzondering meer VODAFONE!!!!
 
Ze zei "momentje ik ga het even navragen" na een minuut komt ze terug aan de lijn en zegt dat de eerste batch uitgeleverd is aan Vodafone klanten die in OKTOBER 2012 een pre-order hadden geplaatst, dan is dat ronduit LIEGEN.
 
En als ik ergens allergisch voor ben en een bloedhekel aan heb dan is het liegen of dingen verzinnen.
Dan vertrouw ik er NIETS meer van en ga ik twijfelen aan elke rekening die ik van Vodafone krijg...(waar ik al zwaar aan twijfelde voor ik dit hoorde)
Dit doet zo veel schade Vodafone.
 
Hou a.u.b. op met zeggen dat u de gesprekken voor trainingsdoeleinden opneemt en meer van dat soort mails en meldingen.
Dat hoor ik al jaren en er komt totaal geen verbetering enkel een verslechtering.
Dit staat LOS VAN DE LUMIA 920 of NOKIA.
Uiteraard ben ik teleurgesteld, maar ik weet dat Vodafone niet meer kan doen dan wij....namelijk wachten.
Het gaat er om dat de mensen die in de machtspositie zitten aan de andere kant van de lijn en die machtspositie gebruiken.
....DAAR GAAT HET OM
 
Ik ben het zo beu dat gedraai en die lulverhalen die je ter oren krijgt....ik word daar niet goed van.
Je merkt gewoon dat er onderling gezegd word "daar heb je er weer zo een met een vraag over de lumia ....gaaaaaaaap"
En dat er vervolgens gewoon verhalen verzonnen worden om zo snel mogelijk de volgende klant aan de lijn te krijgen met een
vraag die gelijk is aan het niveau Samson en Gert die ze dan wel kunnen beantwoorden.
 
Als laatste zei ze dat ze WEL de laatste Iphone nu voorradig hadden...duhhh
 
Directie lees mee en doe iets, spreek de werkvloer aan op hun prestatie, ik zou verdomme niet eens wegkomen met 10% van dit gedrag.
Het lijkt wel een groepje tieners daar die nog maar net komen kijken (niets ten nadele van tieners overigens)
Maar mijn bestelling heb ik geannuleerd.
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
 
"Als laatste zei ze dat ze WEL de laatste Iphone nu voorradig hadden...duhhh"

Zoals ik al eerder beschreef: Vodafone heeft geen enkele mogelijkheid om bij NOKIA een vuist te maken. 
Daarom liever een Iphone of HTC aangeboden.........
En NOKIA blijft Vodafone pesten en laat die klanten wachten. NOKIA levert gewoon pas als laatste aan Vodafone. 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Criticaster schreef:
Ben er achter waarom Vodafone de Lumia nog niet leverd. De Portico Up-date is nog niet uit in Nederland en gaan hem dus pas leveren als in Nederland wordt uitgerold..

De Lumia kan zichzelf Up-daten "over the air" dus als de Portico up-date uit is in nederland dan mag je dat zelf doen.

Ikzelf heb de Portico Up-date ook nog niet, daar is het even wachten op maar kan wel het toestel al gebruiken.
Hoi Criticaster, even reageren op je bericht, de toestellen die nu worden uitgeleverd hebben de 1.1 SW versie en deze versie is vooral ter optimalisatie van het toestel.
De uitlevering van de toestellen en de software update waar over wordt gesproken zijn dus niet gekoppelt 😄
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
"De uitlevering van de toestellen en de software update waar over wordt gesproken zijn dus niet gekoppelt "
 
 
Dus ??????
Wat ??????
Hoe ??????
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
novec schreef:

"Als laatste zei ze dat ze WEL de laatste Iphone nu voorradig hadden...duhhh"

Zoals ik al eerder beschreef: Vodafone heeft geen enkele mogelijkheid om bij NOKIA een vuist te maken.
Daarom liever een Iphone of HTC aangeboden.........
En NOKIA blijft Vodafone pesten en laat die klanten wachten. NOKIA levert gewoon pas als laatste aan Vodafone.
Bij deze een update met betrekking op de levering van de Nokia Lumia 920. Vodafone verwacht vanaf 25 januari voorraad te krijgen. Als deze verwachte voorraad geleverd is, worden de pre orders uitgeleverd. Mocht er een nieuwe update zijn vermelden we dit dan ook direct 😄
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone verwacht vanaf 25 januari voorraad te krijgen. Als deze verwachte voorraad geleverd is, worden de pre orders uitgeleverd.
 

Ik verwacht: Nog 3 nachjes slapen en dan ..........    😄
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
novec schreef:
Vodafone verwacht vanaf 25 januari voorraad te krijgen. Als deze verwachte voorraad geleverd is, worden de pre orders uitgeleverd.


Ik verwacht: Nog 3 nachjes slapen en dan .......... 😄
Novec, wie weet.... ik tel samen met je af.
Zoals Maurice al aangeeft, we verwachten vanaf de 25ste toestellen binnen te krijgen zodat we dan de uitlevering in gang kunnen zetten. Het is echter nog even afwachten hoeveel we exact binnenkrijgen en dit afstemmen met de orders die geplaatst zijn.
Ik raad je dus niet aan de 25ste de hele dag voor de deur te gaan zitten, wachten tot de bel gaat, zou teleurstellend kunnen zijn. Maar ik zit erbovenop om zo snel mogelijk up-to-date informatie te ontvangen wanneer er weer nieuwe ontwikkelingen zijn.

We proberen jullie via het forum dus zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
Voor zover ik weet komen wel voornamelijk zwarte toestellen binnen de eerste periode, maar hier kan ik geen 100% garantie op zetten, dus niet meteen schrikken als je een witte besteld zou hebben.

Zoals ik zei ik heb nog geen bevestigingen of 100% garanties m.b.t. leveringen en uitleveringen, we weten momenteel dat we vanaf de 25ste toestellen binnen zouden moeten krijgen. Zodra ik meer weet horen jullie het ook!


MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Johnbob, je schrijft:

" Net met Orderdesk aan de lijn gehangen welke mij beloofde mijn mail door te zetten naar de hogere registers"

Kun je aangeven naar welk e-mail adres je de mail gestuurd hebt ?


Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Nope 😞
Ik denk dat ik het wat ongelukkig omschreven heb. de klacht werd "intern" doorgeschoven via mail.
De mevrouw aan de telefoon schreef tijdens ons gesprek mijn klacht op zo zei ze.
 
Maar Stevie en Mauroce.
Waarom zeggen jullie nog steeds dat Vodafone de eerste batch verwacht op 25 Januari???
 
ER KOMT GEEN LEVERIING DE 25e . . . . . Sorry voor de hoofdletters.
Dat is mij DUIDELIJK door Voadafone verteld.
Elke order van de laatste 3 weken is door NOKIA afgeblazen.
OOK de order van deze week (de 25e dus)
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goh
Johnbob schreef:
Maar Stevie en Mauroce.
Waarom zeggen jullie nog steeds dat Vodafone de eerste batch verwacht op 25 Januari???


Ja Stevie en Maurice, hoe durven jullie dat soort informatie te verkondigen zonder die dagelijks te checken bij de verantwoordelijke manager!

Oh wacht...

😄
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Nope 😞
Ik denk dat ik het wat ongelukkig omschreven heb. de klacht werd "intern" doorgeschoven via mail.
De mevrouw aan de telefoon schreef tijdens ons gesprek mijn klacht op zo zei ze.

Maar Stevie en Mauroce.
Waarom zeggen jullie nog steeds dat Vodafone de eerste batch verwacht op 25 Januari???

ER KOMT GEEN LEVERIING DE 25e . . . . . Sorry voor de hoofdletters.
Dat is mij DUIDELIJK door Voadafone verteld.
Elke order van de laatste 3 weken is door NOKIA afgeblazen.
OOK de order van deze week (de 25e dus)


Best Johnbob,

Ik weet niet welke afdeling binnen Vodafone dit jou verteld heeft, maar volgens de informatie die ik ontvangen heb en het bijbehorende leveringsoverzicht beginnen de leveringen vanaf de 25ste binnen te komen. Misschien niet meteen in bulken van duizenden toestellen tegelijk, maar desondanks komen er wel voorraden binnen.

Tenzij je een directe bron hebt binnen Nokia die jou de leveringen richting Vodafone heeft aangegeven ga ik ervan uit de de eerstelijns informatie die ik ontvang correct is.

ps: als je geen hoofdletters gebruikt hoef je je hiervoor ook niet te excuseren 😉
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Het was ook niet echt een excuus.
Hoofdletters komen vanzelf als je maar vaak genoeg van de kast naar de muur en terug moet.
 
Waar ik deze info vandaan heb????
 
Uhm van beide afdelingen die Vodafone in het leven heeft geroepen om "juist deze info" te verstrekken...
De help-en order desk.
Waar zou ik deze info anders vandaan kunnen halen dan de bronnen die jullie (vodafone) ons ter beschikking stellen.
Als de orderdesk mij laat weten dat de levering van deze week afgeketst is door Nokia dan moet ik dit als waar aannemen.
De "orderdesk" waar het woord "order" in zit lijkt me toch de juiste bron..
 
 
Of niet?
En zo nee, Stevie ...waarom niet, graag uitleg waarom jullie meer/andere info hebben dan de orderdesk ?
 
BasT
Een beetje respect graag.
Medunkt dat we als klant wel erg trouw zijn (geweest) aan Vodafone.
Die denigrerende toon vind ik ongepast...het is JULLIE orderdesk die mij die info verstrekt, niet de Hema of de Blokker maar Vodafone.
 
 
 
We zullen vanzelf wel merken wat klopt en wat niet.
 
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik lees tussen de lijnen door dat de mods contact hebben met de Manager van het leveringsgedoe, dus daar lijkt mij de info vandaan te komen. Ik ga me er niet meer druk om maken en wacht vrijdag even af.
 
Trouwens richting de rest, Nokia NL heeft aangegeven dat ze door hun faal de gratis oplader actie doorzetten tot 31 maart 2013. Officieel bericht:
 
Mocht je een toestel in bestelling hebben dat nog niet is uitgeleverd: geen zorgen, we werken er hard aan om iedereen zo snel mogelijk van zijn of haar Lumia te voorzien en hebben de actie verlengd tot en met 31 maart 2013. 

N.B. De actie is geldig indien de lader is aangevraagd via de actiewebsite en de Lumia 920 is aangeschaft bij een van de verkooppartners. Meer info en de voorwaarden zijn te vinden op de actiewebsite

 
 
 
EDIT::
 

Mooi hoe een geruchtentrein op gang kan komen. Ik lees nu op tweakers dat Vodafone zowel de witte als zwarte op voorraad heeft.  Raar toch hoe ze aan zoiets komen.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
HEY! Heb respect voor vodafone kom op man, ga niet zo zitten zeiken tegen die vodafone medewerkers. Ze kunnen ons ook gewoon negeren als ze dat willen. Wacht gewoon op je telefoon en ga niet lopen stressen om een telefoon. Heb ééns geduld!
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
quote:
BigF25 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:35:
Voor degene die interesse hebben..
Bij vodafone witte en zwarte op voorraad nu! Als je wilt verlengen icm abbo. NU DOEN!

Top, bedankt!
Meteen besteld, zwarte toestel is op voorraad, levering binnen 5/10 dagen, 15 euro meer bijbetalen dan CB, maar iig een zekere levering.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik snap niet waar ze dit allemaal vandaan halen? Ik zit hier toch op het Vodafone forum dus begrijp echt niet hoe ze aan deze grapjes komen?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Als forum beheerder heb ik deze discussies over wanneer komt het toestel, waarom worden er verschillende berichten gegeven, waarom leveren jullie nog niet, wat leveren jullie etc. etc. nog niet zo heel lang geleden ook al eens meegemaakt, namelijk met de launch van de iPhone 5 ;). Ik wil nog niet zeggen dat deze lancering vergelijkbaar is in grootte tot nu toe, maar ik zie wel al overeenkomsten.

Om een aantal dingen toe te lichten, waarvan ik vorige keer ook heb gemerkt dat dat hielp, bij deze wat informatie vanuit mijn kant:


  • Ik schakel direct met de afdeling waar de toestellen binnenkomen. Zij kunnen mij vertellen wat we verwachten en ongeveer in welke getalen ongeveer. Echter kunnen er door een leverancier natuurlijk altijd last minute zaken worden veranderd of zaken anders verlopen dan gepland (dit kan altijd gebeuren). De orderdesk en klantenservice kijken in hun eigen systemen of er al voorraad is, zien dat dit niet zo is en communiceren dit naar de klant. Voorraadoverzichten worden altijd voorzichtig gecommuniceerd, vanwege eerder gegeven redenen.
  • Het is geen geheim dat de Lumia 920 wereldwijd een verrassing is gebleken in plotselinge populariteit en dat daardoor de vraag groter is geworden dan het aanbod en leveringen kunnen vertragen. Hier heeft iedereen last van.
  • Op dit moment is er nog geen voorraad van de toestellen, voor zover bekend bij VF NL afdelingen die deze voorraden afhandelen. Reeds geplaatste (pre-)orders komen in backorder en zullen zo snel mogelijk worden uitgeleverd wanneer wij voorraad ontvangen. Want logisch nagedacht, waarom zouden we toestellen achterhouden als we ze al hebben en er klanten aan het wachten zijn op levering? Dit zou voor ons niet goed zijn, voor de klant niet goed zijn, en dus in het vicieuze cirkeltje op beurt dus ook weer niet goed voor Vodafone.
  • Mensen die verklaren al een toestel te hebben ontvangen o.i.d. hebben dit eventueel bij een derde partij besteld welke wel al een kleine voorraad misschien had ontvangen. Dit zijn echter speculaties, want daar heb ik helaas geen inzicht in. Houdt ook rekening met verwarring met bijvoorbeeld de 820, die wel al uitgeleverd is in kleine hoeveelheden.
  • Vodafone NL zal de zwarte en witte Lumia 920 gaan leveren. In het begin zullen naar mijn beoordeling zover voornamelijk zwarte toestellen worden uitgeleverd.
  • Ik kan helaas geen harde data noemen, geen exacte dagen of aantallen. Dit zal ik ook niet in de toekomst kunnen, ik kan jullie enkel aangeven van "hey, we hebben vandaag voorraad ontvangen we gaan uitleveren", dergelijke statements en updates zullen hier geplaatst worden wanneer ik meer informatie heb.
Voor nu kan ik jullie dus zeggen vanaf de 25ste verwachten wij kleine voorraden binnen te krijgen, zodra wij toestellen op voorraad hebben zullen de processen in gang gezet worden om ze ook uit te leveren aan mensen die een order hebben geplaatst.

Hopelijk beantwoord dit enkele van jullie vragen en kan ik jullie hier regelmatig op de hoogte blijven houden.
In de tussentijd kunnen we het natuurlijk ook over andere aspecten van de Lumia hebben dan enkel de leveringsdiscussie 🙂 ik denk toch dat er genoeg aspecten zijn van dit mooie toestel om over te praten.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Bandti
Ik denk dat ik heus wel respect heb.
Wat ik doe is niet zeiken...zeikers zijn mensen die zeuren over niets.
Dit gaat om een duur toestel met een duur abonnement (voor velen)
Dit gaat om beloftes die callcentermedewerkers deden en nog steeds doen....uitspraken die elkaar tegenspreken met dit topic.
Bel ik 3 keer op een dag met Vodafone dan krijg ik 3 keer een ander antwoord.
Ik heb respect Banti keer op keer weer.
Voor maandelijkse abonnementskosten van 70 tot 200 euro wil ik correcte info krijgen en niet info die afhankelijk is van wie ik nou weer aan de lijn krijg.
Ik heb respect te over Bandti lijkt me.
 
Geduld....
Ik was zelf de gene die zei dat het toestel voor mijn part eind maart mocht komen als dan alle updates er op zitten.
(geduld heb ik zat)
Zoals je eerder al kon lezen maakt me de leverdatum totaal niets uit.
Ik zeg zelfs ergens dat we niet zo moeten zeuren "het gaat niet om een nier waar je op zit te wachten"...
Lees je eerst in voor je reageerd 😉
Ik heb geduld zat en heb nog een bijna nieuwe HTC waar ik rustig mee vooruit kan.
Ik ben kwaad op  de wijze waarom Vodafone omgaat met vragen, klachten etc.
Op de manier waarop mensen te woord worden gestaan...."respectloos"
Het is dus eerder andersom Bandti....
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Thanks Stevie voor deze post.
Super 😉
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Quote Stevie
''Voor nu kan ik jullie dus zeggen vanaf de 25ste verwachten wij ''kleine'' voorraden binnen te krijgen, zodra wij toestellen op voorraad hebben zullen de processen in gang gezet worden om ze ook uit te leveren aan mensen die een order hebben geplaatst.''
 
quote Bas
''Ik heb zojuist meer info gekregen. De vraag stond al even uit en zoals beloofd: meer helderheid zodra die er is.
Gisterenavond laat kregen we door dat het eind januari ging worden maar dat er nog wat meer info zou komen. De verwachting is nu dat we vanaf 25-1 echt kunnen gaan leveren. Het kan dat er eerder wel al wat 820's worden uitgeleverd, maar voor zowel de 820 als de 920 verwachten we de ''grotere'' aantallen ronde de 25e. Dus vanaf dan zal, als alles goed gaat, de levering echt op gang komen!
Groeten - Kind regards
Bas
Moderator 
Oke wie moet ik nu geloven
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bandti schreef:
Quote Stevie
''Voor nu kan ik jullie dus zeggen vanaf de 25ste verwachten wij ''kleine'' voorraden binnen te krijgen, zodra wij toestellen op voorraad hebben zullen de processen in gang gezet worden om ze ook uit te leveren aan mensen die een order hebben geplaatst.''

quote Bas
''Ik heb zojuist meer info gekregen. De vraag stond al even uit en zoals beloofd: meer helderheid zodra die er is.
Gisterenavond laat kregen we door dat het eind januari ging worden maar dat er nog wat meer info zou komen. De verwachting is nu dat we vanaf 25-1 echt kunnen gaan leveren. Het kan dat er eerder wel al wat 820's worden uitgeleverd, maar voor zowel de 820 als de 920 verwachten we de ''grotere'' aantallen ronde de 25e. Dus vanaf dan zal, als alles goed gaat, de levering echt op gang komen!
Groeten - Kind regards
Bas
Moderator
Oke wie moet ik nu geloven
Toen Bas deze update heeft geplaatst toen waren we inderdaad in de veronderstelling dat we grotere aantallen zouden krijgen. Echter zoals ik al aangaf, er kunnen zaken veranderen in leveringen. Voor de 820 zijn de leveringen al op gang gekomen, voor de 920 moet dit nog beginnen, deze zal niet direct in 1 grote bulk binnenkomen, maar mondjesmaat. Beantwoord ik daarmee jouw vraag?

ps: Bas sprak over grotere aantallen, 1 is een groter aantal dan 0 toch? 😉 (flauw, ik weet het)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic