Criticaster
Je zegt wel vaker dat je "dichter bij het vuur zit" en schetst scenario's die het wel eens mogelijk maken dat de leveringen zelfs tot maart op zich kunnen laten wachten.
Niet bepaald gerusstellende info in een topic dat al bol staat van de onzekerheden en frustraties.
Met dit soort info ben ik altijd terughoudend qua aanname en geloof.
Aan paniek zaaien heeft niemand wat...en het is heel gemakkelijk te roepen dat je het uit "betrouwbare bron hebt of dicht bij jhet vuur zit".
Je wil maar wat graag laten horen dat je meer weet dan anderen, maar daar blijft het dan verder ook bij.
Als je nieuws hebt, zeg het dan....heb je geen nieuws, ook prima...praten en filosoferen is ook goed.
Maar alleen maar roepen dat je bij het vuur zit is voor mij in elk geval niet genoeg.
Als het klopt wat je zegt en het wachten is idd op de laatste update van Portico, dan geloof me...
Dan zou Vodafone dit heus wel zeggen want dan richt de frustratie van de klanten zich niet meer richting Vodafone.
Er is toch niets beters en meer sluitend dan het argument dat de toestellen eerste de portico update moeten hebben alvorens ze naar de klanten gaan?
Respect voor Vodafone als dit de reden zou zijn...
De enigste reden die ik aannemelijk vind en veel ingewikkelder zal het niet worden....dat is de reden die het nieuws ook duidelijk naar buiten brengt.
Vodafone zit met een productie-probleem a.g.v. het onverwachte succes en kan gewoon niet leveren binnen de afgesproken termijnen.