Beste Vodafone,
Ook ik zit al maanden met smart te wachten op de Nokia Lumia 920.
Nokia heeft laten weten dat de telefoon begin januari beschikbaar is. Ze hebben bij geselecteerde telefoonwinkels ook de actie dat er een gratis draadloze oplader bijgeleverd wordt tm 28 februari. Vodafone is gelukkig een geselecteerde partner!
http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/ Nu heeft Vodafone ook een TOP actie: tijdelijk bij nieuwe abonnementen een gratis verhoging van het datalimiet van 1 GB naar 10GB. SUPER! Vooral handig met zo'n smartphone met veel internetdiensten als de Lumia 920. Nu lees ik op de website dat de actie duurt t/m 6 januari.
Nu zou ik heel graag mee willen dingen met deze fijne voordelen. Ik mag mijn abonnement inmiddels verlengen (loopt 20 mrt af), en ik hoop dus dat ik dit vóór 6 januari kan doen met de Lumia 920 bij Vodafone. Daarom hoop ik dat jullie voor mij en misschien wel vele anderen ervoor kunnen zorgen dat ik de Lumia vóór 6 jan al kan bestellen, of dat ik na 6 jan nog steeds mee kan doen met de gratis verhoging naar 10 GB om optimaal van de Lumia kan genieten!
😄 Groet,
Andy van Dijk