Nokia users,
Ik ben jullie bij iedere toestelfabrikant wat extra info aan het toestoppen. Ik heb al een begin gemaakt bij de users van SE toestellen maar daar houdt het niet op natuurlijk!
De site der sites blijft natuurlijk
Nokia zelf.
Hier kun je nagenoeg alles vinden voor je toestel. De site ziet er vind ik heel netjes en rustig uit, ik kan me dat groene nog herinneren en dat was.....nja :8
De site is opgebouwd uit 4 tabs:
- Producten
- Apps
- Kaarten
- Support
Bij de producten vind je alle Nokia producten terug, hier kun je doorklikken op het betreffende toestel om meer informatie erover te krijgen.
De tab "Apps" is niet veel speciaals, ik neem aan dat ik niemand meer hoef uit te leggen wat apps zijn, ook Nokia doet dat niet en geeft je een aantal voorbeelden van apps. Je kunt vanaf hier naar de Nokia Store om daar te kijken welke apps er voor jou zijn.
"Kaarten" is de bewoording die Nokia gebruikt voor haar navigatie software. Hier kun je kijken welke smartphones navigatie hebben en kun je de kaarten aanschaffen en downloaden.
De "support" tab is dik in orde, Toestel software updates, Nokia Ovi Suite updates, Handleidingen het staat allemaal vermeld, kortom TOP nokia!
Natuurlijk moet je toestel ook de Vodafone instellingen hebben anders kun je niet verbinden via het mobiel netwerk.
Je kunt je toestel
hier instellen.
Vul me gerust aan, heb je andere supportsites whatever, let me know.
Groet,
Chris
Moderator
Vodafone Forum