djhoets

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Nokia 808 pureview] Komt deze bij Vodafone?

Komt de Nokia 808 Pureview nog uit bij Vodafone? Zou toch jammer zijn als deze geniale camera (een telefoon kun je het bijna niet meer noemen), niet bij Vodafone te krijgen was.

Groet, DJ
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Lody,

Ik heb het heel even voor je nagevraagd, maar deze smartphone (of kan ik beter camera zeggen) zullen wij niet in ons assortiment gaan dragen. Hopelijk vind je toch nog een ander toestel in ons assortiment wat je ook bevalt.
De camera's op de smartphones van tegenwoordig zijn stuk voor stuk goede camera's met veel mogelijkheden.
42 MP hebben ze natuurlijk niet allemaal, maar alleen MP is niet alles natuurlijk.

Succes met het speuren naar een nieuwe smartphone of het vinden van een nieuwe provider als je toch echt die Nokia wilt.


Bekijk in context

3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey djhoets,

We hebben er tot nu toe nog niks over vernomen. Dit zal waarschijnlijk binnenkort bekend worden, en dan zal de informatie ook beschikbaar gesteld worden.

Groetjes,
lody

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wanneer is binnenkort, want de nokia 808 is al geruime tijd verkrijgbaar via andere kanalen ?
 
Mijn abonnement liep 20 juli af en ik hoopte het  abonnement met dit toestel te kunnen voortzetten. Mocht dat te lang duren voordat het toestel in uw assortiment wordt opgenomen, dan moet ik helaas een andere provider zien te vinden die slim genoeg is om deze unieke camera-phone wel aan te bieden.
 
Groetjes, Lody
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Lody,

Ik heb het heel even voor je nagevraagd, maar deze smartphone (of kan ik beter camera zeggen) zullen wij niet in ons assortiment gaan dragen. Hopelijk vind je toch nog een ander toestel in ons assortiment wat je ook bevalt.
De camera's op de smartphones van tegenwoordig zijn stuk voor stuk goede camera's met veel mogelijkheden.
42 MP hebben ze natuurlijk niet allemaal, maar alleen MP is niet alles natuurlijk.

Succes met het speuren naar een nieuwe smartphone of het vinden van een nieuwe provider als je toch echt die Nokia wilt.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic