Nou, ik heb net met klantenservice gesproken.Vodafone neemt het standpunt in dat omdat het een sim-only abo betreft het mijn probleem is met welke telefoon ik bel.Interessant. Wat koop ik nou eigenlijk precies voor 15 euro per maand dan? Een hoogst veranderlijke belofte dat voda "een dienst" aanbied?Die dienst is al 15 jaar en langer het zorgen voor een goede verbinding via de gsm900 band, reden waarom ik toendertijd voor voda koos omdat andere aanbieders alleen maar e-gsm of 1800 netwerk aanboden. Nu wil voda die 900 band voor iets anders gebruiken en gooit mij als trouwe klant bij het oudvuil. Waarom dacht je dat ik een sim-only had genomen dan? Juist, om gebruik te kunnen maken van m'n ouwe bakstenen, net als altijd. Nu moet ik het dus maar doen met een afscheper en braaf een jaar lang dokken voor een onvolledige levering. Ik ga dit verder uitzoeken, jammer dat voda niet coulant wil zijn naar haar trouwe klanten toe die zij zelf in de steek laat, het zijn er waarschijnlijk niet eens veel meer die nog met die ouwe zooi bellen. Hoe moeilijk is het om me gewoon te laten gaan? Denk ff na, besef je dat het een onmogelijke situatie is en wees nou voor een keer eens niet zo'n onmenselijk kutbedrijf. Maar nee, ze willen nog een jaar lang 15 euro in de maand vangen. Vodafone, jongens, ik ga in dat jaar meer slechte reclame voor je maken dan jullie voor 12x15=180 euro aan goede reclame kunnen uitzenden. Daarna zeg ik keurig 3 maanden voor de einddatum mijn contract op, hij staat al in de agenda van m'n nokia's. Hier, zie je nou wat dit soort rare klantonvriendelijkheid en starheid teweeg brengt bij trouwe klanten?