Ik heb contact contact gehad met Nokia, maar niet met het gewenste resultaat. Ze gaven me een workaround die bij mij niet werkte helaas. Misschien hebben anderen meer geluk, dus deel ik hem maar even:
"some workaround tip to help the phone has the update,
Settings >> Apps and notifications >> App info >> Google Play services >> Storage >> Clear data and Clear cache
Settings >> Security and location >> Location Off
Next, please do a Soft reset Press and hold at the same time Power key and Volume Up for Only 10 sec, until short phone vibration and Powered by Android message.
It will be phone restart, without deleting phone data.
Please remove the phone SIM card.(Also you can try it with SIM card from another operator )
After that, please check for the update availability via Wi-Fi network
Settings >> System >> System update >> Check for update"
Ze hebben mij als laatste optie een factory reset geadviseerd. Voordat ik dat doe wacht ik eerst maar mijn T-Mobile sim af. Het is iig fijn als jullie het alvast willen doorgeven. Hebben jullie nog extra info van mij nodig? Android versie/buildnumber/kernel of iets dergelijks? Zou je ook het ticketnummer willen doorgeven? Dan kan ik de voortgang bijhouden.
Bedankt alvast!