@sezwho U heeft problemen met Vodafone, een ander heeft dit weer met KPN en weer een ander met t-mobile. Als je bijvoorbeeld willekeurige reacties pakt op een objectief forum
Tweakers link . Dan lees je al snel in de reacties:
"
Pataar @Rataplan_ • 8 mei 2014 11:42
Ik woon in Ell, en hier is Vodafone 0 streepjes. Hi/kpn integendeel 4. we hebben berijk kunnen krijgen van Vodafone door een 3g dongle aan te schaffen. Dit is een apparaat wat eigenlijk hetzelfde is als een router. Maar dan 3G signalen stuurt." "
Carlos0_0 @Rataplan_ • 8 mei 2014 11:55Ik heb afgelopen weekend met de trein van Utrecht naar Roermond gegaan(trein), dus ben ook door Weert geweest. Ik heb bijna de hele reis 4G op mijn telefoon gehad, dus het bereik vond ik echt prima van Vodafone." "
mta @thegve • 8 mei 2014 10:29Grappig, ik zit nu bij T-mobile en ben regelmatig niet bereikbaar en inmiddels voornemens terug te gaan naar LibertelVodafone..." "
risc16 @thegve • 8 mei 2014 10:31niet mee eens nooit problemen met vodafone altijd goed bereik. of ik moet in een bunker zitten dan niet. service bij vodafone kunnen ze wel wat verbeteren vooral die haal en breng service van dynafix." Daarom kan ik niet vaak genoeg zeggen bij het afsluiten van een abbo: Vraag aan de mensen om je heen, of ze goed bereik hebben! En kies op grond daarvan je provider.