sezwho

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nog steeds niet normaal bellen.

Al maanden geen fatsoenlijk bereik. De maat is nu vol. Afgelopen weken kan ik niet gebeld worden of bellen.
Maar nog erger is dat Vodafone de klacht en mij als klant dus totaal niet serieus neemt. Wanneer komt er een oplossing. Krijg alleen maar reacties met het feit dat ze het erg vervelend vinden. Lekker makkelijk. Wel ontvang ik net de melding dat ik mijn rekening moet voldoen omdat ik anders afgesloten wordt. Maar ik wacht met betalen omdat ik van menig ben dat Vodafone in gebreke blijft qua dienstverlening. Gewoonweg schandalig. Op dit moment ga ik zelf een onderzoek starten om te kijken hoeveel mensen in de regio valkenswaard problemen hebben met Vodafone. Misschien dat de zaak dan wel serieus wordt opgepakt
17 Reacties 17
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Is het probleem nu dat je geen enkel bereik hebt? En daarom dus niet kan bellen?
Of zie je wel streepjes bereik maar werkt het bellen toch niet?

Wat is de postcode?
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dit is denk ik de 12 de keer dat ik mijn postcode doorgeef. 5551 cw. Soms wel paar streepjes maar kan niet bellen of gebeld worden. Vaak rood kruis kan dan niks.. Gisteren zakelijke afspraak gehad bladel daar helemaal geen dekking.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @sezwho
Als je iets post, dan zien de gebruikers enkel je gebruikersnaam. Zij kunnen dus niet afleiden waar je vandaan bent en weten ook niet de voorgeschiedenis. Even naar je issue.
Je geeft aan dat je gisteren ook in Bladel last had ervan. Het gaat hierbij om verschillende masten.
We krijgen verder geen meldingen uit je omgeving (Let wel dit betekent niet dat we het issue niet serieus nemen maar houdtenkel in dat er geen sprake is van een algemene netwerk storing).

Ik kan uit je relaas niet opmaken of er al onderzocht is of de simkaart eventueel de boosdoener kan zijn. We hebben een aantal mogelijke oplossingen gebundeld op dit gedeelte van het Forum. Misschien heb je er iets aan omde tests eens te doorlopen. Wellicht verhelpt een nieuwe sim je issue. Fingers crossed.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Er zin wel degelijk meedere klachten in mijn buurt. Sim wissel allang gedaan. Heb meedere toestellen probleem overal mee. Alllemaal allang bekend en doorgegeven op meedere manieren aan Vodafone. Ik via facebiok met klantennummer en alles. Maar ze doen niks. Zwaar klote bedrijf echt niet normaal meer. Gelukkig betreft het mijn privé nummer en ben ik met mijn bedrijf binnenkort weg met 20 abonnementen naar kpn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @sezwho,

Ik weet niet of je er al van op de hoogte bent gebracht, echter is men bezig met werkzaamheden op deze locatie. Zie ook dit topic voor meer informatie en om je te abonneren op nieuws. Zodra het is opgelost melden we het ook in dit topic, wanneer je bent geabonneerd op het topic ontvang je een e-mail.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Die zogenaamde werkzaamheden kunnen nooit duren vanaf 22 november 2013. Verder heb ik via een Facebook aktie informatie verkregen dat er veel meer mensen zijn met de zelfde problemen over een langere periode. Jammer genoeg hebben al deze klanten want dat zijn ze tot op heden nog aook dezelfde ervaring met de klantenservice. Niet bereikbaar, geen reactie, geen oplossing. Vodafone hecht alleen waarde aan het incasseren van de rekening wante die.mag niet wachten. Dus nogmaals een oproep aan iedereen die dit topic leest neem geen vodafone abonnement of probeer zodra je kunt over te stappen naar een provider die.klachten wel serieus neemt.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@sezwho De werkzaamheden dragen bij aan een betere dekking. Helaas duren ze nu al een tijdje, maar soms is dit nodig. Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar we werken dus wel aan een oplossing. Hopelijk is de mast snel weer gereed. Tot die tijd is het even afwachten.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Sorry hoor Annabelle,

Maar vind je het zelf niet erg dom klinken om iemand die, naar eigen zeggen, vanaf november 2013 (een half jaar) problemen ondervind om maar "even af te wachten"?
Waarop? Het volgende half jaar? En een half jaar werkzaamheden? Dat kan je zelf niet serieus geloven... Zeker het excuus dat er het ter bevordering van de dekking is maar men wel eerst even 6 maanden problemen moet hebben.
Beetje suffe insteek. Zie het ziekenhuis al... "Ja sorry meneer heel vervelend dat u een zwaar auto ongeluk heeft gehad. Ja ik zie het uw arm hangt een beetje los en u bloedt uit uw hoofd, hier heeft u een pleistertje, als u maar lang genoeg wacht dan wordt u vanzelf beter"
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik het tot die.tijd dan ook even wachten met het.betalenvvan de factuur. Ik wacht namelijk al vanaf 22 november 2013. Ben.benieuwd als het je zelf betrof of je.dan ook zoveel geduld zou hebben. Iedereen die.dit.leest sluit alstublieft geen vodafone abonnement af. Je kunt alleen betalen en geduld hebben maar bellen niet. Tevens worden er beloftes gedaan dat de klantenservice je.gaat bellen. Echter nemen ze nooit contact met je op. Vodafone moet zich schamen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@sezwho

U heeft problemen met Vodafone, een ander heeft dit weer met KPN en weer een ander met t-mobile. Als je bijvoorbeeld willekeurige reacties pakt op een objectief forum Tweakers link . Dan lees je al snel in de reacties:

"Pataar @Rataplan_ • 8 mei 2014 11:42
Ik woon in Ell, en hier is Vodafone 0 streepjes. Hi/kpn integendeel 4. we hebben berijk kunnen krijgen van Vodafone door een 3g dongle aan te schaffen. Dit is een apparaat wat eigenlijk hetzelfde is als een router. Maar dan 3G signalen stuurt." "Carlos0_0 @Rataplan_ • 8 mei 2014 11:55Ik heb afgelopen weekend met de trein van Utrecht naar Roermond gegaan(trein), dus ben ook door Weert geweest. Ik heb bijna de hele reis 4G op mijn telefoon gehad, dus het bereik vond ik echt prima van Vodafone." "mta @thegve • 8 mei 2014 10:29Grappig, ik zit nu bij T-mobile en ben regelmatig niet bereikbaar en inmiddels voornemens terug te gaan naar LibertelVodafone..." "risc16 @thegve • 8 mei 2014 10:31niet mee eens nooit problemen met vodafone altijd goed bereik. of ik moet in een bunker zitten dan niet. service bij vodafone kunnen ze wel wat verbeteren vooral die haal en breng service van dynafix." Daarom kan ik niet vaak genoeg zeggen bij het afsluiten van een abbo: Vraag aan de mensen om je heen, of ze goed bereik hebben! En kies op grond daarvan je provider.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Problemen van andere interesseren mij niet zo. Feit ik dat ik betaal voor een dienst die vodafone niet kan leveren. Ga ervan uit dat als dit jou overkomt er ook niet gelukkig van wordt.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@sezwho

Dat is waarom ik zelf een femocell heb 😉 ik vertrouw inmiddels geen enkele provider meer op zijn 100% dekking.
ik reageer alleen op u regel "Iedereen die.dit.leest sluit alstublieft geen vodafone abonnement af."
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Femocell ik mij ook aangeboden. Echter ben ik net goed geholpen door de klantenservice. Zij geven nu eerlijk aan dat de dekking in de gebieden waar ik kom bijzonder slecht is. Het voorstel is nu gekomen om mijn contract kosteloos te ontbinden. Als dit nagekomen wordt dan is dit.erg netjes.van vodafone. Nog even afwachten dus.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes



@sezwho Goed om te horen dat er alsnog een oplossing geboden is. Via het Forum kan ik jouw persoonlijke case niet inzien omdat we hier geen gegevens kunnen overleggen. Ook een Femtocell kan je dekking binnen huis sterk verbeteren, maar als je ervoor kiest om kostenloos uit te porteren is dit je goed recht.

@Poita Op het moment dat er ergens werkzaamheden zijn waardoor het bereik verminderd is, kan ik hier niets aan veranderen. Op dít moment is dat in ieder geval zo, dus hebben andere adviezen weinig zin. De periode vóór 17 april vonden er uiteraard geen werkzaamheden plaats maar was de 3G dekking onvoldoende. We blijven het netwerk continu verbeteren, waarvoor werkzaamheden nodig zijn. Júist om er voor te zorgen dat gebieden als dit betere dekking krijgen, zullen ze toch moeten worden uitgevoerd. Soms komt het voor dat het langer duurt omdat het technische euvel moeilijker is op te lossen dan verwacht. Hopelijk is het probleem met deze mast snel opgelost en de dekking verbeterd. Ik heb hiervan geen verwachte oplostijd.


davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Oftewel, "onderhoud" is een makkelijk excuus om geruime tijd geen (normale) diens(en) te verlenen maar wel te incasseren.
Ik ga denk ik ook maar een provider oprichten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@NetwerkFreak ,

Heb gewoon heerlijk en abonnement bij Vodafone :p!
Ik ga nog zeker vaker blijven.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Da's wel erg langdurig onderhoud hoor, 3 weken lang. Bij KPN zorgen ze ervoor dat bij 4G-installatie een mast meestal maar een paar uur offline is. Dat kost misschien meer inspanning, geld en coördinatie, maar hier zie je het resultaat als dat niet gebeurt...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic