andreofiets

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen toestel - zeer ontevreden.

Ik wil hier graag even kenbaar maken dat ik ontzettend ontevreden ben over de levering van Vodafone na het verlengen van abo + toestel.
Ten eerste vond (vind) ik het zeer vreemd dat er geen orderstauts opvraagbaar is na verlenging. Afgezien daarvan gaat alles bij mij heel vreemd.
Mijn toestel zou 10 oktober worden afgeleverd. Helaas is er ergens iets mis gegaan, want het adres waar mijn toestel is aangeboden was mijn oude adres. Heel vreemd aangezien op de orderbevestiging een ander leveradres was aangegeven (het juiste adres wel te verstaan). Vervolgens is het toestel retour gegaan, wat begrijpelijk is, maar daarbij is aan mij persoonlijk geen enkele melding hiervan gedaan, zodatik nog een week op mijn toestel heb moeten wachten, alvorens ik toch maar eens via de klantenservice ging achterhalen waar mijn toestel bleef. Van de medewerker aan de telefoon kreeg ik dus bovenstaand adres verhaal te horen. Na hierover dus mijn ongenoegen te hebben geuit aan deze medewerker, is afgesproken dat mijn toestel opnieuw ter verzendign zou worden aangeboden, waar bij de levering tot spoed zou worden aangemerkt. Dit omdat ik graag dit toestel mee had genomen op vakantie. Helaas was het testel alsnog niet op tijd, maar met de maximaal toegezegde levertermijn van 5 werkdagen is het blijkbaar ook niet gelukt. Ik heb mijn toestemming gegeven om de telefoon tijdens mijn vakantie aan te kunnen bieden bij de buren, maar geen van allen hebben zij een pakketje aangenomen en ook is er geen briefje achtergelaten waaruit blijkt dat de 'post' dit toestel elders heeft afgeleverd. Inmiddels ben ik dus al 3 weken op de levering van mijn nieuwe toestel te wachten, waarbij de kosten van het nieuwe (niet te begruiken met mijn oude toestel) abonnement al op 6 oktober zijn afgeschreven.
Via twitter wordt niet op mijn vragen gereageerd. het lijkt er op dat dat een grote poppenkast is, want er is wel een levendige communicatie te zien over van alles en nog wat met dees en geen. Maar als ik reeds 5 berichten heb gestuurd waarop nog altijd nul antwoorden zijn binnengekomen, heb ik zo mijn twijfels over de betrouwbaarheid van dit medium. Via de site de klantenservice een bericht sturen is ook geen optie. Afgezien dat ik dit hele verhaal daar niet in kwijt kan (te veel woorden), is er geen eens een 'send' buttonn oid aanwezig om uberhaupt de melding te versturen.
 
Ik hoop dat ik een dezer dagen mijn toestel alsnog in ontvangst mag nemen, maar dit moest mij  toch even van het hart
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Andreofiets,

Allereerst: Welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je baalt over de levering van je toestel. Soms hebben we een toestel niet voorradig, waardoor de levering langer duurt.
Uit jouw bericht begrijp ik echter dat er meer mis is gegaan. Via het forum kunnen we dit niet voor je uitzoeken. Hiervoor wil ik je toch doorverwijzen naar Twitter of Facebook. We proberen daar op alle berichten die aan Vodafone NL gericht zijn te reageren. Daarom is het vreemd dat jij geen reactie hebt gehad. Heb je wel de juiste Twitternaam gebruikt? Het moet zijn@VodafoneNL.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic