Na 2 dagen nog steeds geen signaal: toestel heb ik 15 keer aan en uit gezet de laatste 2 dagen.
De 'klantenservice' is niet bereikbaar! Om naar NL te bellen vanuit Ghana (waar ik nu zit) gebruik ik Skype, maar dat accepteert het systeem van Vodafone niet! Ik moet mijn 06 nummer ingeven bij aanmelden en dat werkt dus niet. Ook andere nummers van Vodafone werken op dezelfde manier en dus heb ik geen contact met de 'klantenservice'.
Komt nog 's bij dat er in 't weekend allemaal keurig getrainde jongens en meisjes werken die inhoudelijk niet verder komen dan de standaard vragen stellen. Een 2e lijns medewerker is er in het weekend niet, zo is mij vertelt. Ik heb nu contact via Twitter, 's kijken hoe dat gaat.
Zolang alles goed werkt kun je prima in contact komen met Vodafone en is iedereen behulpzaam. Maar als er zich een probleem voor doet zoals mijn probleem nu, dan sta je alleen. Het hele systeem van Vodafone is er niet op ingericht om problemen snel op te lossen. Dat is serieus onprofessioneel.