Ronald2101

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen signaal

Beste Vodafone,

Sinds vanmorgen is er een deblokkade op één van mijn nummers opgeheven, maar ik heb nog steeds geen signaal!

Heb er inmiddels al 2x over gebeld (vanuit Ghana!) maar er is geen oplossing, anders dan geduld hebben. Oorzaak is iets met n nieuw systeem, het zal best.

Graag jullie antwoord.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Vanuit hier kunnen we niet in de systemen kijken wat er precies mis gaat omdat wij geen toegang hebben tot de systemen. Vaak als een blokkade eraf wordt gehaald is het een kwestie van opnieuw opstarten van het toestel. Echter als het mis gaat bij de klantenservice, dus in het systeem raad ik je aan om nogmaals (helaas) hierover contact op te nemen. Mocht het de klantenservice niet lukken dan kun je een case laten aanmaken zodat het onderzocht wordt.
Ronald2101
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na 2 dagen nog steeds geen signaal: toestel heb ik 15 keer aan en uit gezet de laatste 2 dagen.

De 'klantenservice' is niet bereikbaar! Om naar NL te bellen vanuit Ghana (waar ik nu zit) gebruik ik Skype, maar dat accepteert het systeem van Vodafone niet! Ik moet mijn 06 nummer ingeven bij aanmelden en dat werkt dus niet. Ook andere nummers van Vodafone werken op dezelfde manier en dus heb ik geen contact met de 'klantenservice'.

Komt nog 's bij dat er in 't weekend allemaal keurig getrainde jongens en meisjes werken die inhoudelijk niet verder komen dan de standaard vragen stellen. Een 2e lijns medewerker is er in het weekend niet, zo is mij vertelt. Ik heb nu contact via Twitter, 's kijken hoe dat gaat.

Zolang alles goed werkt kun je prima in contact komen met Vodafone en is iedereen behulpzaam. Maar als er zich een probleem voor doet zoals mijn probleem nu, dan sta je alleen. Het hele systeem van Vodafone is er niet op ingericht om problemen snel op te lossen. Dat is serieus onprofessioneel.
kamerknots

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb overal signaal behalve binnenshuis. 2 winkels bezocht. Men kon niet helpen omdat er in de winkel wel signaal was. Daarna gebeld. 'We sturen een nieuwe simkaart op, binnen 3 dagen is deze in huis'. Nog immer niet ontvangen. Weer gebeld. ' ja maar dit duurt 3 weken'. Service dus bizar slecht. Waar betaal ik voor?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Zoals Steven ook aangeeft kunnen we dit via het forum niet nakijken. Zie ook onze huisregels. Via de klantenservice kan het verder worden nagekeken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic