Cor de Wildt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog steeds geen ondersteuning bij Vodafone op Android toestellen met LTE....alleen IPhone!

Ook ik ....al zeker 10 jaar klant met meerdere abonnementen, ben er gewoon ingetrapt!

S24 Ultra besteld bij verlengen abbo, met gratis Galaxy watch 7 LTE, om er vervolgens op de dag dat ik de LTE Watch binnen krijg, achter te komen dat Vodafone dit nog steeds niet ondersteund op android toestellen en SmartWatch .......alleen op IPhone!!

Dit werd idd jaren geleden al beloofd, maar is dus blijkbaar nog steeds geen realiteit.

Er wordt ook niet even netjes van te voren aangegeven dat dit voor de Galaxy Watch 7 LTE niet ondersteund wordt door Vodafone!

Ook niet op de website in het stuk over LTE Watches........ hier staat alleen dat er ondertussen meerdere merken en soorten zijn die LTE hebben, Waaronder (met grote letters) de Samsung Galaxy Watch 7 LTE, maar dus niet dat Vodafone het voor juist deze Watch, NIET ondersteund!

Ik ging er als klant vanuit, dat dit na al die jaren dat LTE bestaat, Vodafone dit nu wel eens voor elkaar zou hebben....

Mooi niet dus....

Wel adverteren en mensen blij maken met een gratis LTE Watch, maar niet de addertjes onder het gras en de jarenlange loze belofte dit in orde te maken, maar niet te doen ........er bij vertellen.

Voel me als jarenlange vaste klant met 4 abonnementen en ook nog Ziggo klant zijnde, dan ook behoorlijk genaaid om het zomaar even te zeggen!

Ook bij het bestellen, werd dit aan de telefoon niet verteld, maar wel verteld dat ik gewoon een extra esim kon bestellen voor een LTE Watch op mijn eigen nummer, dat ik daar geen extra abonnement voor hoefde af te sluiten.

Voor mij dus reden genoeg ondertussen, om met alle abonnementen die ik heb bij Vodafone, na al die jaren toch maar eens te gaan overstappen naar een andere provider, waar het wel gewoon ondersteund wordt. 

Gelukkig zijn mijn 14 dagen nog niet om bij beide abbo,s die ik verlengd heb en lopen de andere 2 abbo,s vrij snel af.

Tevens erg sneu voor Ziggo, ook die worden hier de dupe van.........ook die raken hierdoor een vaste klant kwijt!

Ik ga in ieder geval snel bellen met andere providers, waar dit wel gewoon ondersteund wordt, om eens te horen wie er om deze reden 4 abonnementen over wil nemen en mij daar ook internet en tv bij wil leveren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Cor de Wildt, goedemorgen en welkom hier!

Een gratis Samsung Galaxy Watch 7 LTE bij aankoop van een toestel uit de S24 series! Dat is een hele leuke actie waar je gebruik van hebt kunnen maken. Ik snap dat het rauw op je dak valt als je er dan vervolgens achter komt dat OneNumber nog niet wordt ondersteund voor Samsung Watches. De actie waar je gebruik van hebt gemaakt is alleen wel een actie vanuit Samsung en geen promotie vanuit Vodafone. Om die reden moet je de aanvraag voor deze promo ook bij Samsung indienen. Ik snap jouw gevoel dat het voelt als een addertje onder het gras, maar dit is het allesbehalve aangezien dit een promotie vanuit Samsung is en niet vanuit Vodafone. Als je op de Samsung website kijkt bij het overzicht van alle promoties, dan gaat het dus puur om de aankoop van een bepaald product en staan de provider of winkel waar je het hebt gekocht hier los van. Je koopt of besteld het product daar alleen. En niet iedere provider/winkel kan overal ondersteuning op bieden helaas. 

Vodafone OneNumber is momenteel alleen nog geschikt voor Apple Watches. Dit staat ook aangegeven op onze website. De wens is bekend om dit ook mogelijk te maken voor Samsung Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken, maar binnen welke termijn dit zal zijn is vooralsnog niet bekend. Ik moet je dan ook teleurstellen, want ik kan dit ook niet op een andere wijze voor je realiseren als het nog niet ondersteund wordt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Cor de Wildt, goedemorgen en welkom hier!

Een gratis Samsung Galaxy Watch 7 LTE bij aankoop van een toestel uit de S24 series! Dat is een hele leuke actie waar je gebruik van hebt kunnen maken. Ik snap dat het rauw op je dak valt als je er dan vervolgens achter komt dat OneNumber nog niet wordt ondersteund voor Samsung Watches. De actie waar je gebruik van hebt gemaakt is alleen wel een actie vanuit Samsung en geen promotie vanuit Vodafone. Om die reden moet je de aanvraag voor deze promo ook bij Samsung indienen. Ik snap jouw gevoel dat het voelt als een addertje onder het gras, maar dit is het allesbehalve aangezien dit een promotie vanuit Samsung is en niet vanuit Vodafone. Als je op de Samsung website kijkt bij het overzicht van alle promoties, dan gaat het dus puur om de aankoop van een bepaald product en staan de provider of winkel waar je het hebt gekocht hier los van. Je koopt of besteld het product daar alleen. En niet iedere provider/winkel kan overal ondersteuning op bieden helaas. 

Vodafone OneNumber is momenteel alleen nog geschikt voor Apple Watches. Dit staat ook aangegeven op onze website. De wens is bekend om dit ook mogelijk te maken voor Samsung Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken, maar binnen welke termijn dit zal zijn is vooralsnog niet bekend. Ik moet je dan ook teleurstellen, want ik kan dit ook niet op een andere wijze voor je realiseren als het nog niet ondersteund wordt. 

Cor de Wildt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag Cecilia,

" In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken, maar binnen welke termijn dit zal zijn is vooralsnog niet bekend. "

Dit loze verhaaltje, wordt door U en andere medewerkers nu al zeker sinds 2020/2021.....als het niet al eerder was....verteld hier op het community.

Letterlijk!

Ik mag hier dan nieuw zijn en de fout maken eerst te reageren op een ouder bericht, ipv een eigen Topic te openen, maar ik doe wel van te voren netjes mijn huiswerk.....bovendien mag ik waar dan ook....en zoveel plaatsen als ik wil!

De toekomst of nabije toekomst, kan dus lang duren bij Vodafone!

De antwoorden die ik zocht, heb ik inmiddels al weten te verkrijgen via andere providers en namens gebruikers hier op het community.

Het afgezaagde verhaaltje wat u mij stuurde, had ik dus al enigszins verwacht aangezien dit in 2020 al verteld werd.

Echter.....Ik heb dit niet geplaatst om antwoorden te krijgen van Vodafone, want die krijgt de klant veelal niet, of je moet de moeite  nemen om er dagenlange tijd in te investeren aan de telefoon.

Ik heb dit geplaatst om iets duidelijk te maken voor andere Vodafone klanten!

Niet geloven wat ze aan de telefoon vertellen als je iets wil bestellen als nieuwe klant zijnde of als jarenlange vaste klant wil verlengen.........of er wordt simpelweg gelogen, of ze weten dus niet waar ze over praten en zeggen gewoon maar iets wat jij als klant graag wil horen!

Klanten zijn blijkbaar niet erg belangrijk bij Vodafone......zelfs niet als je al jaren en jaren klant bent!

Evengoed bedankt voor uw reactie

TdB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Typisch Vodafone. Klanten binnenhengelen en daarna negeren.

TdB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als de wens bekend is, regel het dan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic