Ook ik ....al zeker 10 jaar klant met meerdere abonnementen, ben er gewoon ingetrapt!
S24 Ultra besteld bij verlengen abbo, met gratis Galaxy watch 7 LTE, om er vervolgens op de dag dat ik de LTE Watch binnen krijg, achter te komen dat Vodafone dit nog steeds niet ondersteund op android toestellen en SmartWatch .......alleen op IPhone!!
Dit werd idd jaren geleden al beloofd, maar is dus blijkbaar nog steeds geen realiteit.
Er wordt ook niet even netjes van te voren aangegeven dat dit voor de Galaxy Watch 7 LTE niet ondersteund wordt door Vodafone!
Ook niet op de website in het stuk over LTE Watches........ hier staat alleen dat er ondertussen meerdere merken en soorten zijn die LTE hebben, Waaronder (met grote letters) de Samsung Galaxy Watch 7 LTE, maar dus niet dat Vodafone het voor juist deze Watch, NIET ondersteund!
Ik ging er als klant vanuit, dat dit na al die jaren dat LTE bestaat, Vodafone dit nu wel eens voor elkaar zou hebben....
Mooi niet dus....
Wel adverteren en mensen blij maken met een gratis LTE Watch, maar niet de addertjes onder het gras en de jarenlange loze belofte dit in orde te maken, maar niet te doen ........er bij vertellen.
Voel me als jarenlange vaste klant met 4 abonnementen en ook nog Ziggo klant zijnde, dan ook behoorlijk genaaid om het zomaar even te zeggen!
Ook bij het bestellen, werd dit aan de telefoon niet verteld, maar wel verteld dat ik gewoon een extra esim kon bestellen voor een LTE Watch op mijn eigen nummer, dat ik daar geen extra abonnement voor hoefde af te sluiten.
Voor mij dus reden genoeg ondertussen, om met alle abonnementen die ik heb bij Vodafone, na al die jaren toch maar eens te gaan overstappen naar een andere provider, waar het wel gewoon ondersteund wordt.
Gelukkig zijn mijn 14 dagen nog niet om bij beide abbo,s die ik verlengd heb en lopen de andere 2 abbo,s vrij snel af.
Tevens erg sneu voor Ziggo, ook die worden hier de dupe van.........ook die raken hierdoor een vaste klant kwijt!
Ik ga in ieder geval snel bellen met andere providers, waar dit wel gewoon ondersteund wordt, om eens te horen wie er om deze reden 4 abonnementen over wil nemen en mij daar ook internet en tv bij wil leveren.