mitsiee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen internet een dag na upgraden van pakket.

Gisteren ochtend had ik mijn mobiele pakket geupgrade om ook te kunnen internetten. Dit is nogsteeds niet mogelijk. De klantenservice noemde dat dit binnen een aantal uur opgelost zou zijn, maar dit is dus niet het geval.
Ik heb mijn telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart.

Wanneer kan ik verwachten pokemons te vangen?

Mitchel
4 Reacties 4
bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nu weekend. Meestal worden zaken op werkdagen afgehandeld. Even geduld dus.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
mitsiee , vervelend dat de wijziging niet direct verwerkt werd! Hopelijk ben je niet te veel Pokémon misgelopen 😉 Via het forum hebben we geen inzicht in de klantsystemen. We kunnen je hier helaas dus niet mee helpen. Hopelijk is het inmiddels al opgelost! Zo niet, raad ik je aan even contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan door te bellen met 1201, via de chat op onze website of via Facebook of Twitter.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we je via deze weg niet verder kunnen helpen zullen we het topic over 48 uur sluiten. Ik hoop dat je inmiddels geholpen bent.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic