Loesje1998

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen extra's Ziggo/Vodafone

Sinds april heb ik al regelmatig contact gezocht met Vodafone. Ik ben klant van zowel Ziggo als Vodafone, maar ik kan geen gebruik van de extra's. Het eerste antwoord was dat mijn adres verkeerd stond?!? Is direct aangepast. Maar nog steeds niets. Het probleem zittijd Vodafone en niet bij Ziggo.
Wordt er moedeloos van. Vorige weer een keer gebeld. Het antwoord was toen dat de afdeling die dit moet regelen problemen hebben, maar ik kon niet doorverbonden worden met de desbetreffende afdeling.
Iemand tips hoe ik dit kan oplossen. Wekelijks bellen helpt iig niet. Weet wek zeker dat ik mijn abonnement niet ga verlengen bij deze club????????.
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Loesje1998,

Jeetje, wat vervelend dat dit nog steeds niet opgelost is! Als het adres bij zowel Ziggo als Vodafone exact hetzelfde geregistreerd staat en je komt in aanmerking voor de extra's, zouden deze automatisch aan je abonnement toegevoegd moeten worden. Als dit nog niet gebeurd is, raad ik je aan contact op te nemen met ons via Facebook of Twitter. Wij kijken dan even met je mee wat er aan de hand is en kunnen zo nodig ook een melding maken bij de afdeling die hiervoor aansprakelijk is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic