Sylvasa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog steeds geen 5G

Sinds juli 2020 zou er landelijke 5G dekking zijn, ik heb toen ook een S20 gekocht. Vodafone liet zelfs per sms weten dat er landelijke dekking was! Maar wat blijkt nou, ik ontvang helemaal geen 5G... omdat volgens de dekkingskaart er op mijn postcode helemaal geen 5G dekking is!!!! Wat nou landelijke dekking? Dit is op zijn minst misleiding, maar lijkt vooral op oplichting. Vorig jaar al klantenservice hiervoor gecontacteerd, die konden alleen zeggen dat het "een keer" eraan komt. Nou Vodafone, wanneer krijg ik hier nou eindelijk eens die beloofde 5G dekking?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Sylvasa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend als Vodafone zegt dat ze 5G dekking hebben en dat jij dan net op een plek zit, waar het niet zo is. Meestal is het buiten beter dan binnen, weet niet of het bij jou ook het geval is? Daarnaast zeggen ze meestal voor 99% dekking te hebben omdat het wel eens kan gebeuren dat er plekken zijn die, “nog” niet zijn voorzien van 5G. Het is altijd goed om hier je verhaal te schrijven maar je kan het best een klacht indienen bij Vodafone. Een speciale afdeling zal je klacht in behandeling nemen en je dan verder berichten. 

Neem aan dat je alles al hebt gedaan wat je op deze pagina kan vinden (dekking controle, netwerk controle): https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml - op deze pagina staat ook hoe je dit kan controleren en eventueel vergoedingen aanvragen, mocht je bereik niet goed zijn. En lukt het helemaal niet, doen dan een klacht in op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Sylvasa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend als Vodafone zegt dat ze 5G dekking hebben en dat jij dan net op een plek zit, waar het niet zo is. Meestal is het buiten beter dan binnen, weet niet of het bij jou ook het geval is? Daarnaast zeggen ze meestal voor 99% dekking te hebben omdat het wel eens kan gebeuren dat er plekken zijn die, “nog” niet zijn voorzien van 5G. Het is altijd goed om hier je verhaal te schrijven maar je kan het best een klacht indienen bij Vodafone. Een speciale afdeling zal je klacht in behandeling nemen en je dan verder berichten. 

Neem aan dat je alles al hebt gedaan wat je op deze pagina kan vinden (dekking controle, netwerk controle): https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml - op deze pagina staat ook hoe je dit kan controleren en eventueel vergoedingen aanvragen, mocht je bereik niet goed zijn. En lukt het helemaal niet, doen dan een klacht in op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml 

Sylvasa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy  thanks, het deel over vergoeding had ik over het hoofd gezien! De overige stappen wel gevolgd, en ook volgens de kaart is er hier geen bereik in de wijk. In veel andere delen van de stad wel, maar hier helemaal niks helaas. Binnen of buiten maakt daarbij niet uit (voor 4G wel, dat krijg ik binnen ook zo goed als niet binnen, dus bellen gaat eigenlijk alleen via Wi-Fi, maar dat is niet overal heel snel).

 

Heel erg bedankt, hier kan ik mee verder!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic