Ronaldvv98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds abonnementskosten na overstap naar Hollands nieuwe

Beste Vodafone,

Ik ben vorige maand overgestapt naar Hollands Nieuwe. Echter ik ontvang nog steeds abonnementskosten (en dus een factuur) van jullie. Ik betaal nu dus dubbel. Ik wil even weten of alles goed is afgehandeld. Hollands nieuwe zou de overstap regelen en meldt dat alles goed is afgehandeld. Bij deze wil ik dit ook aan jullie vragen.

Met vriendelijke groet,

Ronald
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ronaldvv98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is natuurlijk wel heel erg vervelend. Is die laatste rekening niet een verrekening met je vorige rekening (eventuele kosten die achteraf nog voldaan moesten worden). Mocht het echt niet aan de haak zijn dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen voor je in het systeem kijken en je verder helpen, dit kan hier op de community niet vanwege privacy.

Je kunt ook eventueel via hier de chat starten met de klantenservice en via een chat vragen.
Laat nog even weten of het allemaal goed gelukt is. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ronaldvv98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is natuurlijk wel heel erg vervelend. Is die laatste rekening niet een verrekening met je vorige rekening (eventuele kosten die achteraf nog voldaan moesten worden). Mocht het echt niet aan de haak zijn dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen voor je in het systeem kijken en je verder helpen, dit kan hier op de community niet vanwege privacy.

Je kunt ook eventueel via hier de chat starten met de klantenservice en via een chat vragen.
Laat nog even weten of het allemaal goed gelukt is. Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Ronaldvv98,

Ik begrijp je verwarring. Heb je ondertussen al contact gehad met onze klantenservice? Bekijk anders ook eens je rekening via My Vodafone. Daar kun je precies zien welke kosten verrekend zijn en waarom.

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic