lidy64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog nooit 4G gehad, sinds december 2013 abonnement.

Sinds december 2013 ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Ik heb een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een Samsung Galaxy S4 en 4 G. Echter heb ik nog nergens 4G ontvangen. Op mijn rekeningen staat niet of ik daadwerkelijk 4G heb in mijn abonnement. Het is een Bel+sms=Web+200B abonnement. Staat niks bij van 4G of 3G. Ben al eens naar de Phonehouse geweest met deze vraag, zou uitgezocht worden, nooit meer iets gehoord. Ik lees over 4G Blox actieveren, maar die staat niet bij mijn My Vodafone. Wie weet het antwoord of ik nu wel of geen 4g abonnement heb en indien wel....hoe ik die 4G dan ook krijg?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lidy64 ,

Bevindt je je ook in en 4G regio? Anders werkt 4G niet.
En nee volgens mij worden Bel+SMS+Web niet ondersteunt in combinatie van 4G.

Sorry.
lidy64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie. Maar ik heb nog nergens 4G gehad, door het hele land niet. En ik woon in een regio waar dat wel is. Mijn man en kinderen hebben het wel namelijk. In december was mij wel verteld dat ik 4G zou krijgen bij de Phonehouse die het heeft geregeld. En omdat ik ook niet een Blox 4G zie staan, die ik kan activeren of zo, ga ik er vanuit dat ik het al heb. Anders toch maar weer eens bellen met Vodafone. Had gehoopt dat ze zelf ook zouden reageren op dit forum.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @lidy64 ,

Je kunt ook andere Forum leden hierop ontmoeten via de berichten en vaak kan het advies erg handig zijn!

Ga anders eens naar: Apps > Instellingen > Mobiele netwerken > Vink de bovenste aan met LTE staat deze al ingeschakeld? Zo niet schakel deze in en kijk of je toch 4G ziet verschijnen.
Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Jij heb met je bsw abonnement geen 4G erin zitten, zou je dit wel willen dan moet je de 4G blox aanzetten.
lidy64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En waar kan ik die 4G blox dan aanzetten? Zoals geschreven, die staat niet genoemd in mijn blox overzicht! Dat is juist ook een probleem.
Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
De 4G optie moet staan als optie in my vodafone, staat deze er niet bij dan is het niet mogelijk met het jouw abonnement. Als ik jou was zou ik de klantenservice bellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic