Minab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog geen nieuwe simkaart

Op 27-7 ben ik overgestapt van Ziggo naar Vodafone. Ik zou binnen de twee werkdagen een nieuwe simkaart ontvangen. Buiten de bevestigingsmateriaal van deze overstap heb ik nog niets ontvangen. Ik heb begrepen dat mijn nummer na 6 werkdagen zou worden over gezet. Ik moet echt bereikbaar blijven.
Wat nu?
5 Reacties 5
Lotje1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde gehad! Ik heb
op 26-7 aangegeven dat ik wilde overstappen van ziggo naar vodafone en toen een sms gekregen dat op 3-8 mijn abonnement omgezet zou worden. Als er nog nieuws zou zijn zou ik dit te horen krijgen. Niks meer gehoord dus.... Gisteren nog geen simkaart ontvangen waarop ik toch maar even de klantenservice van vodafone gebeld heb. Ze konden niet achterhalen wat er met mijn simkaart gebeurt was. Ik kon ervoor kiezen om een nieuwe simkaart te laten versturen, maar dit zou een week duren??(een week onbereikbaar dus!!)
Of ik kon bij een vodafone winkel gratis een simkaart ophalen, echter kon dit pas als het abonnement omgezet zou zijn.
Nu zit ik dus thuis te wachten tot ik geen netwerk meer heb en naar de winkel kan om een simkaart op te halen. En de grote vraag; gá ik ook echt over vandaag gezien ik niets meer gehoord heb??
Dus als ik jou was zou ik toch even contact opnemen met vodafone...

Ik vind het wel een slechte zaak en slechte reclame als 'nieuwe' klant van vodafone..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik kan me voorstellen dat dit niet een soepele start is. Naar de klantenservice bellen is in deze gevallen inderdaad wel de beste optie. Wat is ondertussen de status? Kunnen we via het forum nog iets voor jullie betekenen Lotje1, Minab, Sfynx?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic